menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 3

Ampie?s berg

Ga naar meest recente reactie

danny2

Tekst aangepast

Danny2

Maandag in Reizen Waes in Nederland komt er een stukje over Ampies berg, ben er al enkele malen geweest en was telkens echt onder de indruk. Zeker de moeite om te zien.
In Belgie op een.

Groetjes Danny
zaterdag 8 januari 2022 - 19:51
LT

LT

Een pracht tuin! Ben er ook al meermaals geweest
zaterdag 8 januari 2022 - 22:54
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Bedankt ik ga kijken!
zondag 9 januari 2022 - 12:56
LT

LT

Ja Joukje, echt de moeite waard! Vroeger gingen we dan ook nog naar de Fantasietuin, daar in de buurt. Maar die is sinds 2020 gesloten. Zie de bijlage voor meer info.
https://www.veluwekoerier.nl/nieuws/algemeen/15822/fantasietuin-definitief-gesloten-
zondag 9 januari 2022 - 13:58
LT
zondag 9 januari 2022 - 14:05
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Ga ik later bekijken. LT. Maar je bent er vaker geweest en hebt er toen mooie fotos van gemaakt.
zondag 9 januari 2022 - 16:13
danny2

Danny2

Tom Waes was niet echt enthousiast over Ampie's berg, ja was er op het verkeerde moment, alle kuipplanten waren binnen en de eenjarigen opgeruimd, ook geen kerstverlichting. Het sappige taaltje van Ampie...tja ik versta het ook nie goed maar klinkt toch leuk.
Ga eens in mijn galerij zoeken wat ik nog van mooie foto's terug vind.

groetjes danny
woensdag 12 januari 2022 - 15:59
LT

Tekst aangepast

LT

woensdag 12 januari 2022 - 16:13
leen3

Leen3

Welke tijd van het jaar is ie op zijn mooist? Ik ben er eind april misschien in de buurt.
donderdag 13 januari 2022 - 20:17
danny2

Danny2

De eenjarigen worden in mei geplant en ook de kuipplanten gaan pas vanaf half mei ter plekke.
Vanaf half juni tot eind september is die op zijn best.
Ik denk ook dat de tuin pas in juni open is voor bezoek
donderdag 13 januari 2022 - 22:17
leen3

Leen3

Dankjewel Danny,
Dan stoppen we misschien maar ergens anders. Het wordt een dagje Hoogeveen in Drenthe. Zijn daar rond die tijd tuinen in de buurt die de moeite waard zijn?
vrijdag 14 januari 2022 - 19:38
Tiss

Tiss

Wij hebben gekeken naar de aflevering,,, en vonden het mooi. ...Wat die man allemaal al gedaan had in zijn tuin... wauw, ik zou het niet kunnen, en je moet er veel tijd in steken..
zaterdag 15 januari 2022 - 16:33

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon