menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Alleen voor vrouwen

Ga naar meest recente reactie

corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

Dames hebben jullie dat ook? dat je steeds weer iets nieuws in je tuin wil, ik verander nogal graag mijn tuinzitje, maar wil er niet te veel voor betalen, daarom heb ik misschien een tip voor jullie, koop op de rommelmarkt een tweedehands tuinstelletje, op de weekmarkt lappen stevige stof, maak nieuwe hoezen en je hebt regelmatig iets nieuws, koop genoeg stof om er ook een paar tafelkleedjes bij te maken,
[afbeelding verwijderd niet-https]

een paar overtrekken gemaakt, een stel in de was en je pakt een stel waar je op dat moment zin in hebt, kaarsjes aanpassen, plantje in de corresponderende kleur, en het is weer helemaal nieuw, dit is een klein deel van mijn collectie,


deze heb ik vandaag gemaakt, totale kosten, 5 euro aan stof, kaarsen had ik al, ik ben weer helemaal tevreden

[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 20 mei 2007 - 19:12
corrielat

Corrielat

Vanmorgen om 11 uur begonnen, en om 4 uur klaar, ik ben er tevreden over, kosten stof 5 euro, kaarsen had ik al, weer helemaal nieuw.
zondag 20 mei 2007 - 23:29
martine

Martine

mooi gedaan!
Martine
zondag 20 mei 2007 - 23:37
phili

Phili

Hoi,
goed idee hoor vooral met kinderen zien je hoezen en kleedje er al gauw niet meer uit, en de meeste kun je er niet afhalen dus zo'n lossen hoes is ideaal, donderdag dus naar de markt.
groetjes catootje
maandag 21 mei 2007 - 01:50
Esem

Esem

corrielat dit is discriminatie,
Wie zegt dat wij mannen niet naaien en of breien en de vaat doen????
Ook wij houden van afwisseling in de keuze van de bekleding van tuinmeubelen.
Je zie ik kan ook een woordje mee plaatsen hé Corrie.
Grapige groetjes van Esem,
maandag 21 mei 2007 - 06:56
corrielat

Corrielat

Maar Esem toch, je moest eens weten wat ze in nederland daar nog meer mee bedoelen
maandag 21 mei 2007 - 14:37
Esem

Esem

Bedankt corrie voor de inlichtig.
Gr Esem,
maandag 21 mei 2007 - 19:59
Nigella

Nigella

HEEL LEUK hoor Corrry, maar......je weet als Nederlandse natuurlijk niet dat de stoffen in België bij lange niet zo goedkoop zijn zoals in Nederland, waar je echte stoffenmarkten hebt. Waarom denk je dat Belgische vrouwen tegenwoordig stoffenspektakels en stoffenbeurzen afdweilen.... Ik viel bijna om van het grote verschil in prijs toen ik het hoorde
dinsdag 22 mei 2007 - 02:42
Adrienne

Adrienne

Goh corrielat, waar ga jij naar de markt !!!
Als ik een klein sierkussen wil bekleden ben ik al 5 euro kwijt.
zondag 27 mei 2007 - 23:41
an

An

goed idee van je corrie lat
hoe bereken jij de maten van je kussen want dan ga ik het ook doen .
en heb je ook een tip voor stoelen waar ik nog geen kussen voor heb waar haal je dat spul dan kom even niet op de naam
maar ik zal ook eens opletten maar volgens mij ben ik hier in zaanstad niet zo goed koop uit als jij
hoeveel meter stof heb jij gehaald
gr an
maandag 28 mei 2007 - 01:30
corrielat

Corrielat

Hallo, Ik heb deze stoffen ooit gekocht op een weverij waar ze ieder jaar lappen aanboden waar enkele fouten inzitten (gordijnstoffen) helaas is deze weverij gesloten, op de eindhovense markt heb ik enkele meters stof gehaald om tafelkleedjes te maken, maar dan ben ik veel meer geld kwijt, spijtig heb ik voordat ze gingen sluiten niet nog enkele lappen gekocht, nu moet ik weer naar de markt en daar zijn ze veeeel duurder
maandag 28 mei 2007 - 17:34
an

An

goed idee van je corrie lat
hoe bereken jij de maten van je kussen want dan ga ik het ook doen .
en heb je ook een tip voor stoelen waar ik nog geen kussen voor heb waar haal je dat spul dan kom even niet op de naam
maar ik zal ook eens opletten maar volgens mij ben ik hier in zaanstad niet zo goed koop uit als jij
hoeveel meter stof heb jij gehaald
gr an



corrielat

hoeveel stof bereken jij en hoe meet jij dat uit gewoon de lengte en de breedte en dat twee keer of zo.
en kan je dat schuimrubber ook los kopen weet jij dat ik heb nog twee stoelen waar ik dan voor wil maken maar ik moet niet duurder uit zijn voor dan 6 euro per stoel want anders kan je net zo goed kant en klare healen want die heb ik al gezien vanaf 7 euro.
gr an
dinsdag 29 mei 2007 - 05:08
corrielat

Corrielat

Ik weet niet hoeveel stof ik gebruikt heb, ik maak de kussens uit de breedte van de stof, is net breed genoeg, en dan heb je niet zoveel stof nodig, hebben jullie daar niet ergens een winkel ofzo met restpartijen? met kleine foutjes? valt toch niet op. Op de markt is het toch altijd duurder als ze eerste keus verkopen, gewoon alle advertenties in de krant kijken, ook kan je eens bij een recycle winkel, bv. (Het Goed )(als jullie die hebben) of in tweedehands zaken (second hands) gewoon overal op letten wat er aangeboden wordt.En schuimrubber, kan je op de rommelmarkt oude tuinkussens kopen en opnieuw overtrekken, ook leuk om te doen, hier in de omliggende dorpen is elke week wel ergens een rommelmarkt of garageverkoop, je zal zien wat sommige mensen allemaal weggooien
dinsdag 29 mei 2007 - 05:20
an

An

ja het goed en nog meer van die zaken hebben we hier in de buurt
en morgen ga ik toevallig naar een rommel markt want de kinderboerij bestaat morgen 40 jaar en er wordt een rommel markt voor het eerst bij gehouden dat tref ik dan weer
maar ik zal er ook eens op letten meestal let ik op kinder lees boekjes en tupperware, of potje e,d voor in de tuin, maar ik zal hier ook eens op gaan letten. goeie tip van je.ik ben gek op rommel markten lekker struinen voor maar weinig geld.
gr an
dinsdag 29 mei 2007 - 05:38
corrielat

Corrielat

An, je moet maar eens opletten of ze geen gebruikte gordijnen hebben, daar zitten vaak mooie bij waar je iets van kan maken, en dat struinen!!!!!! heeeeeeeerlijk he,
dinsdag 29 mei 2007 - 05:41
an

An

ja daar ga ik even op letten maar is gordijen stof niet te dik ,wij passen wel bij elkaar jammer dat we te ver weg wonen anders konden we samen struinen en ideeen op doen.
gr an
dinsdag 29 mei 2007 - 05:45

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon