menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Gadero ervaringen

yvdv32

Yvdv32

Hallo,

Heeft er iemand al ervaring met de firma Gadero (houten tuinmeubelen) ? We willen daar iets bestellen maar ik heb toevallig op een site gezien dat ze zeer slechte reviews hebben: voor de kwaliteit én de service.
Een andere optie is E-Wood products maar die zijn duurder. Initieel vonden we het bij NuBuiten maar daar mag je pas iets kopen vanaf €300 en dat is niet onze bedoeling.

Alvast bedankt


Yves
maandag 31 mei 2021 - 22:03
Tuinprins

Tuinprins

Op Trustpilot heeft Gardero zeer veel negatieve beoordelingen. Vooral dat er geen tot weinig communicatie mogelijk is. Bij beoordelingen moet je er echter rekening mee houden dat mensen met negatieve ervaringen eerder een recensie schrijven dan mensen met positieve ervaringen. Een ander punt van kritiek op Gardero is dat de voorraad niet klopt. Op de website staat dat iets voorradig is maar blijkt dan toch niet geleverd te kunnen worden. In hoeverre de Corona-crisis hier een rol bij speelt weet ik niet. Wel is het zo dat er het laatste half jaar bij veel bedrijven leveringsproblemen zijn vanwege de Corona-crisis. Vanwege Corona is de productie in sommige landen teruggelopen en dat heeft zijn weerslag op de leveringstermijn. Verder zijn van veel bouwmaterialen (waaronder hout) de laatste tijd de prijzen zeer sterk gestegen en zijn bedrijven voorzichtiger geworden bij het inkopen.

Ik zelf zou tuinmeubelen niet via internet kopen maar in de winkel zelf. Doorgaans zie je wat je koopt en bij problemen is het meestal makkelijker verhaal te halen. Dat ik bij de regionale verkoper (eventueel) meer moet betalen neem ik dan voor lief.

Gegroet, de tuinprins
dinsdag 1 juni 2021 - 06:37
yvdv32

Yvdv32

Bedankt Tuinprins,

We hadden eerst in de winkel van Brico Planit zelf bakken gezien en daar besteld op 6/3/21. Maar na verschillende keren bellen, kwam uiteindelijk de mededeling vorige week dat ze niet meer geleverd kunnen worden. Waarschijnlijk inderdaad Corona. Sindsdien zijn we op zoek naar gelijkaardige bakken want we hadden alle benodigdheden voor de bakken al aangekocht.
We hopen maar dat we ergens goede en mooie bakken vinden.

Mvg

Yves
dinsdag 1 juni 2021 - 14:00
DDV008

DDV008

Reeds enkele malen besteld en steeds zeer tevreden.
woensdag 15 september 2021 - 20:02

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon