menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 4

GEZONDHEID

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste Tuinadvies-Vrienden.
De laatste tijd heb ik heel wat kaartjes, brieven en telefoontjes gehad. De meesten met de vraag, waarom ik niet meer op het Tuinadvies-Forum kom. Daar ik niet iedereen persoonlijk kan antwoorden, zal ik het op deze manier uitleggen.
Ik heb een poos geleden ernstige ontstekingen in mijn onderbenen gekregen.
Daar de genezing niet op gang wilde komen, werd ik opgenomen in het ziekenhuis in Zoetermeer. Na 10 dagen nog geen verbetering, toen mocht ik wel weer naar huis.
Daarna weer gewoon met de medicijnen van de huisarts verder. Na maanden deze medicijnen en smeersels gebruikt te hebben, is er maar een ietsie/pietsie verbetering in gekomen. Omdat er ook veel vocht in de benen is gekomen, komt er nu elke dag een wondverzorger/ster om het vocht weg te drijven/wrijven en de wonden te verzorgen.
Er is gelukkig een klein beetje vooruitgang en blijven de wonden tot nu toe dicht.
Het zal HELAAS nog een poos duren voor ik weer kan/mag doen wat ik wil. Door alle ellende van de laatste tijd is mijn spierziekte weer iets erger geworden, waardoor ik mijn handen niet goed meer kan gebruiken voorlopig. Nu zijn jullie allemaal op de hoogte van het waarom!
Zielig zal ik NOOIT worden, daar zorgt GER (mijn man) wel voor!!!
Hopelijk gaat de genezing nu iets sneller, zodat ik binnenkort weer op het Tuinadvies-Forum kan schrijven.
Beste en lieve groeten van Ger en Jeannette
woensdag 7 november 2018 - 15:12
LT

LT

Veel sterkte en beterschap

Tuinbabbel

woensdag 7 november 2018 - 15:46
lilyboskat5

Lilyboskat5

Ook van mij de allerbeste wensen !

Tuinbabbel

woensdag 7 november 2018 - 16:02
Roeli

Roeli

Lieve Jeannette. Ik hoop dat de verbetering doorzet en je in het voorjaar ( duurt nog een poos, maar komt echt ) weer dusdanig bent opgeknapt dat je weer lekker ,samen met Ger, in de auto er op uit kunt gaan.
Houd je taai , meid. groetjes Roeli

Tuinbabbel

woensdag 7 november 2018 - 16:08
c j de k

C j de k

Een spoedig herstel gewenst Jeannette

Tuinbabbel

woensdag 7 november 2018 - 17:02
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Bedenk nu voor straks in de tuin wat leuke dingen op zithoogte. Sterkte.

Tuinbabbel

donderdag 8 november 2018 - 12:11
Jeannette1

Jeannette1

Lieve mensen,
Hartelijke dank voor jullie reacties, alle foto's en plaatjes sla ik in een map op als herinnering.
Het ging ietsje beter, maar helaas is vanmorgen toch weer een wondje open gegaan,
Gelukkig weet ik, dat het allemaal over gaat vóór ik een jongetje ben !
Zolang het nog geen echte winter is ben ik toch wel blij, want dan mag ik niet naar buiten met de open wond. Nogmaals bedankt voor de reacties , tot de volgende keer.
Lieve groetjes, Jeannette
donderdag 8 november 2018 - 14:02
kerstkind

Kerstkind

Sorry lieve Jeannette (en Ger natuurlijk)
dat ik niet eerder gereageerd heb.
Spijtig om te horen dat de gezondheid een beetje te wensen overlaat.
Zodra het weer mogelijk is, mag je op therapeutische basis een bezoekje komen
brengen aan de "tuinkamer" in Beringe met zijn helende werking
Dus lieverd, snel weer opknappen
groetjes Herman en José

Tuinbabbel

vrijdag 9 november 2018 - 11:07
babsieNancy

BabsieNancy

Lieverd. Van mij ook een spoedig en warm herstel en laat maar af en toe iets horen hoe het met je gaat.

Tuinbabbel

maandag 12 november 2018 - 19:25

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon