menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 6

Hallo allemaal

Ga naar meest recente reactie

Rialle Dorren

Tekst aangepast

Rialle Dorren

Hallo allemaal, heb me opnieuw geregistreerd op het forum, wat nog niet meeviel vanwege alle veranderingen die hier hebben plaatsgevonden. Heb mijn tuin jarenlang verwaarloosd maar wil dit jaar weer flink aan de gang. Ben benieuwd welke tuinvrienden uit het verleden er hier nog actief zijn en die mij nog kennen. Ik verheug mij erop!! Lieve groet van Rialle uit Valkenburg!

Tuinbabbel

zondag 28 januari 2018 - 14:56
LT

LT

Ben er pas bij sinds juni 2014. Welkom op deze site! Gr. Lou
zondag 28 januari 2018 - 15:52
c j de k
zondag 28 januari 2018 - 16:12
minouke

Minouke

Hei Rialle, blij je terug te zien .... hé ja ik ben er ook nog
maandag 29 januari 2018 - 06:08
Roeli

Roeli

Welkom terug, Rialle.
maandag 29 januari 2018 - 08:00
kerstkind

Kerstkind

En uiteraard ik ben er nog,
Welkom Rialle.
groetjes José
maandag 29 januari 2018 - 09:53
jdcoster

Jdcoster

En ik al van in 2006 denk ik. Groetjes
dinsdag 30 januari 2018 - 10:45
lentemode

Lentemode

Hej Rialle !
Bekende naam !
Ik ben er ook al van 2009 en kom nog wel eens rondkijken hier !

Groetjes van Mia
dinsdag 30 januari 2018 - 13:51
Louisa S

Louisa S

Hoe meer zielen , hoe meer vreugde
dinsdag 30 januari 2018 - 23:12
Victor44

Victor44

Hé Rialle,
Wat zouden de 'ouden' jou niet meer kennen,we hebben nog tomatenzaden uitgewisseld gehad,en onlangs is jouw naam nog ter sprake gekomen. Mia zei van Rialle hebben we ook niet meer gehoord,ook geen nieuws meer van André,Madametomate,Lisa enzov...
Waar is de tijd,toen werd er veel meer geschreven op het forum,maar ja,misschien zijn er al mensen van toen niet meer onder ons, zoals Jo Van Dreumel bijvoorbeeld.
In ieder geval ook van ons terug welkom!
woensdag 31 januari 2018 - 16:11
Rialle Dorren

Rialle Dorren

Wat leuk dat er toch nog vele "oude" bekenden zijn, en dat er nog aan mij gedacht wordt. Wel is het forum zelf erg veranderd, en ik kom dus ook niet meer op mijn oude account helaas, dus heb mij maar opnieuw aangemeld. Vraag mij af of de moderator (dat ben jij nog steeds Minouke?) daar iets aan kan doen zodat ik weer mijn oude account kan gebruiken. Zo niet heb ik pech gehad.
Heb jarenlang door omstandigheden dus niets in mijn tuin gedaan. Het is me een zooitje haha! Maar heb sinds een half jaartje een lieve vriend die ook groene vingers heeft en we gaan het nu dus samen doen. De kas is afgelopen weekend al ontdaan van onkruid, en komend weekend wordt het omgespit en moet de grond verbeterd worden.
Nu heb ik nog een hele hoop zaden in de kelder liggen van tomaten, pepers, paprika's en bloemen natuurlijk, maar die zijn allemaal van 2010 en eerder. Zou ik die nog kunnen gebruiken?
Bedankt voor de lieve ontvangst, ben blij jullie weer hier te ontmoeten!
woensdag 31 januari 2018 - 18:50
minouke

Minouke

Jawel Rialle nog altijd maar je oude account terug halen zal niet meer gaan, is al te lang geleden.
Heb je al kennis gemaakt met de Tuinvrienden http://www.tuinadvies.be/tuinvrienden Dat is ondertussen bijgekomen en is ook plezierig. Ook veel nieuwe leden bijgekomen die je daar zal vinden.
woensdag 31 januari 2018 - 19:00
Rialle Dorren

Rialle Dorren

Even bijspijkeren: hoe geef je iemand een bloemetje en vooral waarvoor geef je die dan?
vrijdag 2 februari 2018 - 12:26
Rialle Dorren

Rialle Dorren

Minouke, als ik op jouw link klik kom ik gewoon op deze site weer uit.
vrijdag 2 februari 2018 - 12:30
minouke

Minouke

Als je een wit bloemetje ziet (zoals hierboven rechts) kan je daar op tikken en dan krijg de persoon een bloemetje. Het wit bloemetje wordt dan grijs.
Je kan een bloemetje geven om verschillende redenen: mooie foto, een interessante vraag of info enz.....

vrijdag 2 februari 2018 - 12:38
minouke

Minouke

Minouke, als ik op jouw link klik kom ik gewoon op deze site weer uit.


Hier zit je op tuinbabbel van het forum maar nu is er ook bij Tuinadvies 'Tuinvrienden' en dat is de link die ik je doorgaf.
vrijdag 2 februari 2018 - 12:41
annis

Annis

Hoi Rialle
Ik ben zelf niet zo vaak hier.
maandag 12 februari 2018 - 14:58

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon