menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 1

Zondagwandeling

Ga naar meest recente reactie

Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

Zondagnamiddag en heel lekker "wandelweer" dus maar een wandelingske maken in de onmiddelijke omgeving want "grotere uitstappen" zijn er voor mijn 83 jarige benen niet meer bij. Ons Payottenland is de streek bij uitstek voor zulke "evenementen"......
Dus rustig blijven en wachten tot je alle ingebrachte beelden in zijn geheel kunt bekijken. Commentaar geven doe je a.u.b maar op het einde van deze bijdrage.

Een zicht op de heel wijde omgeving en in de verte zien we nog een deeltje Brussel

Maar 't is niet overal zo proper...in "verloren hoeken" zien we heel war gedumpte afval.

Een vrolijke bende komt ons tegemoet .....

Hier en daar zien we nog een "open onbebouwde plek" ...een zeldzaamheid....


Het instituut "Levenslust" waar "moeilijke jeugd" wederop gevoed" wordt

Kasteel te koop...

Gedumpte afval....


Voetballende jeugd

De keeper is heel attent..

Een zgn "afvalhoek"...men kan tegenwoordig nergens meer gaan wandelen zonder op die smeerlapperij te stuiten...

Maar we naderen weer ons dorpskern..daar staat de kerk ..nog altijd

"Iets verderop hebben enkelen een gevelgarnituur aangebracht



Langsheen de straat een "rode bessenhaag

Hiermee zijn we weer van waar we vertrokken waren...thuis.

Tot nog eens ...doei !

Dank zij Marei is deze bijdrage er terug ingezet......was die kwijt na een "verkeerd menoeuver" .....Marei is de "reddende engel"


























zondag 9 oktober 2016 - 21:46
Joukje Smeding

Joukje Smeding

Gelukkig dat de jeugd nog enthousiast buiten bezig is. Je hebt trouwens een hele wandeling gemaakt. Doe ik hier ook wel eens door de buurt en heb dan meteen een afval zak bij me. Is de ergernis ook zo over. Maar ja met een zwaar pak plastic afval kun je moeilijk gaan zeulen. Of je moet een rollator meenemen. Heb je meteen steun. Twee vliegen in één klap.
maandag 10 oktober 2016 - 11:51
corrielat

Corrielat

Ook hier in de bossen ben je niet veilig voor viezigheid,
Zondag met kinderen en kleinkind gaan wandelen in het bos.
Gewapend met plastic zakjes omdat mijn hondje ook mee mocht.
Wat denk je? binnen de korste tijd moet je oppassen dat je niet uitschuift door de grote stronthopen.
De mensen laten heerlijk hun honden uit in het bos, of ze nu in het boswandelpad schijten maakt ze niets uit, zij zijn er immers vanaf.
Daarom denk ik, mensen als je je hond in het bos laat kakken, zorg dan dat het niet onder de wandelaars hun schoenen gaat plakken.
Ziezo, ik heb het mijne gezegd, maar zou het helpen? ik ben bang van niet.
maandag 10 oktober 2016 - 23:20
Roeli

Roeli

Een prachtige reportage, Paul.
Heb ik met plezier bekeken.

gr. Roeli
dinsdag 11 oktober 2016 - 03:06
svoffel

Svoffel

Mooie wandeling, gelukkig toch nog enkele prachtige open plekken.

Dat vuil, een ramp, zelfs hier, in de Viroinval, Cerfontaine, overal zie je het liggen, rommel, afval.
De gemeenten kunnen het niet bijhouden.
Waarom doen mensen dat toch, zijn er nog enkele prachtige, propere hoekjes dan komen ze hun vuil dumpen.
Daar moeten ze zich ook voor verplaatsen, kun je het toch tot in het container park brengen of in je eigen vuilbak.
Maakt me triestig en boos als ik het zie.

Maar ik heb wel meegenoten van je wandeling Paul.

groetjes

Simone
dinsdag 11 oktober 2016 - 08:27
LT

LT

Prachtige, leerzame wandeling
dinsdag 11 oktober 2016 - 09:42
Boerke

Boerke

Mooi pajottenland.
woensdag 12 oktober 2016 - 08:58
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto



Het heeft niet lang mogen zijn....stel vandaag vast dat alle beelden weer "verdwenen" zijn.....Tot mijn en vele anderen hun teleurstelling......


Hallo Marei de "reddende engel" ......

Grtjs

De P.
vrijdag 4 november 2016 - 15:35
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto


vrijdag 4 november 2016 - 15:36

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon