menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tegenslag

Ga naar meest recente reactie

Victor44

Victor44

Zal vanaf nu niet veel meer kunnen schrijven,heb vanmorgen mijn arm gebroken .Ben uitgegleden op houten tuintegel en gevallen,ik laat het nu over aan Victor,want daar het mijn rechterarm is en ik rechtshandig ben kost het te veel moeite.
Grtjs Mia
donderdag 29 maart 2007 - 21:25
Fons

Fons

Dat is pech hebben,juist nu het grote werk aankomt, nog een spoedig herstel.
donderdag 29 maart 2007 - 21:29
Adrienne

Adrienne

Oei, oei Mia,
Da is lastig en het duurt lang hé, wachten tot je weer aan de pc kan.
Neem een lekker bakkie koffie, zet u op je en ......
laat je Victor maar schrijven in uw plaats, die doet da beslist.
BETERSCHAP !!!!


donderdag 29 maart 2007 - 21:45
Bowie

Bowie

Dat is wel heel veel pech want dat is toch zeker 6 weken??? Laat u maar eens goed soigneren door uw ventje. En als ge iets wilt schrijven, dan zal hij dat wel willen doen zeker?
[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 29 maart 2007 - 21:47
Tine

Tine

Mia, wat een pech en net in de drukste tijd van het jaar. Ik hoop dat je gauw weer herstel.

Groetjes.

Tine.
donderdag 29 maart 2007 - 22:23
nientje

Nientje

spoedig herstel!!!
nientje
vrijdag 30 maart 2007 - 08:36
gille

Gille

Dat is erg, ik wens je enorm veel beterschap.

gille
vrijdag 30 maart 2007 - 12:16
Ernas

Ernas

Ook van mij een spoedig herstel,
Erna
vrijdag 30 maart 2007 - 15:52
lisa

Tekst aangepast

Lisa

mia, ik wens je heel veel sterkte en beterschap

groetjes lisa
vrijdag 30 maart 2007 - 17:03
Victor44

Victor44

Aan iedereen heel erg bedankt voor jullie medeleven,het is inderdaad juist één van de drukste perioden van het jaar.Victor moest juist zoveel tomaatjes uitplanten,daarbij moet hij nu ook de huishoudelijke taken op zich nemen.Nog een geluk dat hij zijn vroege patatjes geplant had,en zijn groenten gezaaid had eergisteren,anders wachtte dit ook nog op hem.Daarbij komt nog dat hij de tuin van zijn broer ook nog moet omfreezen,en diens aardappelen planten,want ook die ligt al 2 maanden in het ziekenhuis met heel veel gebroken zaken,9 ribben,2 wervels,één gebroken schouder en de ander op 3 plaatsen gebroken.Toen men hem vond was hij zeer kritiek,maar ondertussen is hij wel aan de beterhand.Hij was 's nachts van de trap gevallen,en is alleenwonend.Ik deed dan ook voor hem de was al die tijd,nu kan ik ook dat niet meer,gelukkig is er nog een zus van Victor die dit werk heeft overgenomen.Ik stop dus nu maar want mijn linkse wijsvinger begint moe te worden.
grtjs Mia
vrijdag 30 maart 2007 - 19:30
martine

Martine

veel beterschap toegewenst!
Martine
vrijdag 30 maart 2007 - 19:46
Esem

Esem

Een vlugge genezing en vlug beterschap ,zodat je vlug weer aan de slag kan in de tuin
Gr Esem,
vrijdag 30 maart 2007 - 19:54
Elma

Elma

Hallo Mia,
Wat een pech. Nu maar hopen dat de zus van Victor niet valt.
vrijdag 30 maart 2007 - 20:10
Elma

Elma

Hallo Mia,
Sorry, verkeerde link aangeclickt, dus een vervolg op mijn vorige bericht.
Jullie hebben wel pech. En Victor heeft het er maar druk mee. Het mooie weer geeft altijd extra werk, maar het is toch een pleziet om in de tuin te werken. Bij mij is deze winter de sloot uitgebaggerd en gisteren is de boel ingespit. Nu kan ik dus aan het werk. Ik verheug me nu al op de opkomende plantjes en binnenkort zal de eerste groene waas over een gedeelte van mijn bescheiden tuin liggen. Ik verheug me er nu al op. Ik ben een beginnende tuinder en verbaas me steeds weer over wat de aarde ons schenkt.
Mia, Heel veel beterschap voor jou en je broer en wees zuinig op Victor en zijn zuster. Enne.vrolijk pasen!!
Groetjes, Elma
vrijdag 30 maart 2007 - 20:24
schuurmans

Schuurmans

Hallo Mia,
Een spoedige genezing.

grt.
henk
vrijdag 30 maart 2007 - 22:23
Nigella

Nigella

sterkte en dat je vlug moge genezen
zondag 1 april 2007 - 10:01
Victor44

Victor44

AAN IEDEREEN HEEL ERG BEDANKT!
zondag 1 april 2007 - 11:14
annis

Annis

Nog een spoedig herstel Mia

Annis
zondag 1 april 2007 - 11:23
julia

Julia



spoedig herstel strekte
zondag 1 april 2007 - 13:22
Geertje

Geertje

een spoedig herstel, en hopelijk heb je niet te veel pijn
maandag 2 april 2007 - 23:37
sylvain

Sylvain

Een heel spoedig herstel Mia en veel sterkte tydens de revalidatie en ge moet de Victor ook niet overbelasten maar is noch al een taaie he hy kan dat wel aan groetjes Sylvain en daaaaggggg en vlug herstelen
vrijdag 6 april 2007 - 17:29
an

An

beterschap en dat je maar gauw herstellen mag .
gr an
zondag 8 april 2007 - 04:07
Catgarden

Catgarden

Een heel vlug herstel, Mia !!!

De laaste 4 dagen heb ik helaas ook niet veel in de tuin kunnen werken want ik heb een flinke maag- en darmontsteking vast. Ik heb nog niets anders kunnen binnenhouden dan 2 kommetjes magere groentesoep per dag.
Kan bijna niet gaan van de pijn in maag en buik, om de vijf voeten naar de WC spurten...
Het zal zeker nog een goeie week duren voor ik weer helemaal op plooi ben en ik weer gewoon kan eten.
Tegen dan ben ik er zeker van dat het mooie weer zal gedaan zijn en dat het gaat regenen en ik dan gigantisch ga achterzitten met mijn tuinwerk
donderdag 12 april 2007 - 21:38
Victor44

Victor44

Aan jou ook een goed herstel toegewenst! 't Is maar als je zulke zaken tegenkomt dat je weet wat een werk je normaal allemaal verzet.Jij zult misschien wel al wat hersteld zijn binnen de week,ik zit wel met een vervelende plaaster van aan mijn vingers tot aan de elleboog,mijn arm is gebroken juist onder de pols,met gevolg dat ik ook absoluut geen kracht heb in die hand.
Maar we zullen er de moed maar inhouden zeker!
grtjs Mia
donderdag 12 april 2007 - 22:02
lisa

Lisa

mia, hoe lang moet de gips nog om blijven? ik hoop toch dat het snel geneest
is niet leuk en dan aan zo een vervelende plek onder de pols dit gelenk gebruikt je
toch vaak ,sterkte

groetjes lisa
donderdag 12 april 2007 - 22:58
Victor44

Victor44

Lisa,hij moet er nog tot 3 mei rond blijven,en als er dan niet genoeg calcium gevormd is op de breuk moet ik nog een tijdje een breeze dragen;dit is een stijve steun die je kan uitdoen.Prettig is wel anders,jammer voor Victor die het nu al zo druk heeft en er nog wat huishoudelijke karweitjes bijkrijgt door mijn handicap.Ik was beter op mijn linkerpols gevallen,dat was waarschijnlijk minder ambetant geweest.Maar ja,het is nu eenmaal zo!Alvast aan iedereen bedankt voor al die wensen van herstel
Grtjs Mia
vrijdag 13 april 2007 - 01:26
Frieke

Frieke

Ik wens je veel beterschap en een snel herstel.

Groetjes,
Frieke
vrijdag 13 april 2007 - 05:41
SterrenKruid

Tekst aangepast

SterrenKruid

Mia,

Natuurlijk wens ik je ook een goed herstel toe. Maar dat soort breuken heeft nu eenmaal tijd nodig om te helen. Laat je ondertussen maar vertroetelen, en geniet van je tuin ,niet door er in te werken, maar door te kijken hoe alles groeit en bloeit in deze vroegtijdige zomer.

(even lekker stout zijn: "altijd leuk om te kijken hoe een ander werkt, hè !"..., zeg ik altijd tegen mijn katten als ik in de tuin werk )

Neem de nodige rust en hou je haaks!

*SterrenKruid*
zondag 15 april 2007 - 22:14
Victor44

Victor44

"Sterrenkruid",amai zo'n mooie naam.Stond het misschien in de sterren geschreven dat ik dit moest ondergaan? In ieder geval vind ik het sympathiek dat jij mij het beste toewenst,het is de eerste maal dat ik jouw naam tegenkom.Wist je misschien dat al wat met sterren en ruimte te maken heeft me interesseert????
grtjs Mia
maandag 16 april 2007 - 03:46
SterrenKruid

SterrenKruid

Hallo Mia,

Neen, ik wist nog niet dat je, net zoals ik en waarschijnlijk een pak anderen, ook geïnteresseerd bent in de sterren en de ruimte. Toen ik nog een kind was ging mijn interesse al uit naar alles wat met de natuur te maken heeft, van heel klein tot heel groot. Later vond ik het een mooi beeld dat planten naar boven groeien naar de sterren toe, en door het neerwaarts gerichte sterrenlicht beschenen worden. Dat is zo'n beetje de idee achter de naam die ik hier gebruik.

Dat het in de sterren zou geschreven staan dat je je arm moest breken, dat geloof ik niet. Wat ik wel geloof is dat een mens uit elke gebeurtenis iets kan leren of ze toch in zijn voordeel kan gebruiken. M.a.w. laat het fysiek werk nu aan anderen over, en geniet van het leven op een andere manier

Hoe je goed!

*SterrenKruid*
maandag 16 april 2007 - 18:41

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon