menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ik zit met de bibberaties...

Ga naar meest recente reactie

myriam56

Myriam56

Goeie morgen Iedereen, Simone zal wel lekker geslapen hebben aan de zee , gezonde jodiumlucht

En de rest van de schrijversbende zal vollop aan het invriezen zijn !!! lekker !!



Theo moet het dak op van de schuur ... 1kant is al grotendeels hersteld, want de niagara waterval was er niets tegen... iedereen heeft er aan geklooid , en alsmaar erger gemaakt, ( zelfs de bulgaren )de zoon van de vorige eigenaar enzovoort nu nog een paar drupkes en meschien dat hij dat straks ook kan oplossen, maar de andere kan daar loopt het uit de dakgoot en dan tegen de muur !! en we zien schimmel verschijnen want buiten zijn er blijkbaar een paar stukken niet bezet, juist op de plek waar al dat geplens naar beneden loopt ...
Ik hoop dat alles veilig verloopt.... want daar heb ik toch wel schrik van ... telkens hij van die acrobatentoeren uithaalt, slaat de schrik me om het hart !!!
Zo mensen maak er een gezellige dag van !!!( het is weeral de laatste van de werkweek )
vrijdag 23 augustus 2013 - 08:19
svoffel

Svoffel

En is het gelukt ?
zaterdag 24 augustus 2013 - 11:33
myriam56

Myriam56

Goeie middag iedereen ,Ja hoor !! het is gelukt !!! en we hebben zelfs de waterleiding gevonden waar we de nieuwe ( ook weeral voorlopig ) op aan moeten sluiten, want we moeten een nieuwe watermeter dus... is al beloofd van bij de aankoop maar ja !!! pff het is weeral op zijn frans ...; trouwens gans de straat zit met versleten meters !!
Ik ben nu paprika's aan het snijden voor de vriezer ( gekochte )
Al
zaterdag 24 augustus 2013 - 12:31
svoffel

Svoffel

Dat is goed nieuws, want een ongeluk is kwestie van een seconde pech!

Hebben jullie nu dan 2 waterleidingen? In een klein dorp duurt het heel lang voor ze iets doen. Teveel moeite waarschijnlijk.

Hier is het nog steeds aan het regenen, t'was even gestopt, voor 1 uurtje, maar nu regent het lustig verder.....

Succes met de "invriesactie"

groetjes
zaterdag 24 augustus 2013 - 15:18
myriam56

Myriam56

Goeie namiddag Simone, 1 meter ( meterstanden verbruik op meten )en uiteraard verschillende waterleidingen ( met veel aftakingen ) nu voor huis nr 1 het gastenverblijf , ( voorlopig 2 woongelegenheden , later in de verbouwde schuur meschien nog meer,) en dan het kleinere boerderijtje daar moet dus ook waterleiding naartoe h
zaterdag 24 augustus 2013 - 16:16

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon