menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Leven op het platte land kan toch hl hard zijn

Ga naar meest recente reactie

myriam56

Myriam56

Als je zo s'middag's een s

Tuinbabbel

donderdag 8 augustus 2013 - 16:19
patriciame

Patriciame


Hond, kat, groot en klein, allemaal tesamen voor die heilige siesta! Als dat nu niet 'Het geluk ' betekend dan weet ik het niet meer!!! Met hoeveel liggen ze daar tesamen, met vijf of met vier, 'k zien 'tniet goed? Groetjes
donderdag 8 augustus 2013 - 17:53
myriam56

Myriam56

Dag Patricia ... met vier en dat is op het moment meer als genoeg, maar ja, als hier een vlieg met een manke poot komt aangevlogen .. dan is die ook nog welkom.... we zien nu 1X graag dieren.... je hebt daar zoveel vriendschap van... d'as soms niet te geloven, DE grote dat is dus een labradoodle... een mishandelt puppyke dat bij ons is afgezet(nu 7 jaar geworden ).... een york ( overschot van een nest, omdat haar onderkinneke te kort is volgens de rest)... en ons LUna dus kortharig schiuwawa ( sjieke-wawa zoals Theo dat zegt) die hebben we echt bewust gekocht omdat mijn ander gestorven was ... een kleine dronkaard eerste klas... als ge niet oppast drinkt ze gewoon je hele glas wijn uit... de mensen waar we haar gekocht hebben.... die man was al om 10.00 s'morgens zo zat als.... en ik denk dat hij die puppietjes ook bier gaf !!
Molly is dus de laatste aanwinst... wild kattejonkske met een kapot pootje.... d'as nu genezen en zij is nu de grootste kwajongen van de bende, alhoewel ze enorm lief is en super enthousiast, als ze een snoepke krijgen begint ze luid te gillen van blijdschap, zoals kinders Yoepieeeeee roepen als ze super blij zijn echt een knotsgek geval !! past goed in ons huishuiden hahahaha
donderdag 8 augustus 2013 - 18:21
danny2

Danny2

Als God in Frankrijk zeggen ze hier altijd....

groetjes danny
donderdag 8 augustus 2013 - 20:30
myriam56

Myriam56

Goeie avond Danny...dat is zo.. Je kan niet geloven hoe vermoeiend dat het is om te zien werken en af en toe eens te gaan piesen naar de dreef ....
donderdag 8 augustus 2013 - 20:34
minouke

Minouke

....... wat een hondenleven!!!!!.............
donderdag 8 augustus 2013 - 20:48
myriam56

Myriam56

Goeie morgen Chantal, Simone, en al de anderen die meelezen en al eens een krabbeltje schrijven...
Ik ben gisteren h
vrijdag 9 augustus 2013 - 07:16

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon