menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Anti-rook reclame

Ga naar meest recente reactie

hildavw
zaterdag 20 juli 2013 - 20:11
RdB

RdB

Mogen ze van mij ook hier uitzenden!

Ruud
zaterdag 20 juli 2013 - 20:33
Jeannette1

Jeannette1

Hai Hilda,

Inderdaad een hele goede!!

Wat dat betreft, ben ik blij dat ik al jaren en jaren niet meer rook.

Vanaf de 1e dag tot nu toe heb ik er geen spijt van en zal ik nooit meer roken.

Hopelijk volgen er meerdere die stoppen met roken, misschien even doorbijten.

Maar het scheelt wel in de gezondheid van de (voorheen) roker en de andere mensen en kinderen.

Zelfs de planten en bloemen fleuren helemaal op zonder rook!!!

Bedankt Hilda voor dit filmpje.
zaterdag 20 juli 2013 - 20:36
minouke

Minouke

hahaha vind dat een goeie anti reclame ben ook j
zaterdag 20 juli 2013 - 22:29
myriam56

Myriam56

Wij zijn de 16e september verleden jaar gestopt... samen ... en ik zat aan zo een twee pakskes tot drie pakskes van 30 sigaretten per dag..... Theo zo koudweg ik met van die plakkers, maar ben daar blijkbaar alergisch aan dus ook dan maar verder gesukkeld... veel kilo's derbij .... maar Theo geeft daar niet om , dat is dus een grote troost en een stimulans om niet af te haken, ik voel me al vele gezonder.... en af en toe heb ik nog wel eens goesting naar een sigaret, zeker als er weer eens iets prachtig gelukt is.... maar dan denken we maar vlug aan iets anders ...... !!!Het scheelt ook dat we niet meer met rokers op feestjes enzo in contakt komen !!! dus de verleiding is op dat gebied h
zaterdag 20 juli 2013 - 23:00
minouke

Minouke

Weet je wat ik deed om vol te houden...?
ik had vroeger een winkel van babyartikelen en rechtover was er een damesboetiek.. ik ging dan wekelijks met het geld dat ik gespaard had door niet te roken daar iets kopen dat was een soort beloning.
Kwam de zin naar een sigaret dan hielp water drinken of een appel eten maar zeker geen koffie want dat gaf zeker goesting.
Ik rookte toen 1 pakje per dag en ben al 24 jaar clean
zaterdag 20 juli 2013 - 23:40
myriam56

Myriam56

Amai proficiat Chantal !!!... je mag echt oprecht fier zijn.... toen ik justekes all
zaterdag 20 juli 2013 - 23:58
minouke

Minouke

Bedankt Myriam, jij dus ook dikke proficiat hoor.
Weet je wat ik ook vreemd vind en door veel exrokers hoor...
als je volledig gestopt bent dat het verschrikkelijk stinkt, walgelijk zelfs. ik kan gewoon nergens meer binnen gaan waar er gerookt wordt, dat is iets eigenaardig toch?
Terwijl vroeger toen ik nog niet rookte daar helemaal geen probleem mee had.
zondag 21 juli 2013 - 07:49
myriam56

Myriam56

Goeie morgen Iedereen.... D'as waar Chantal, ik vind dat ook...zelfs als we buiten lopen en er passeert iemand die aan het roken is , stinkt dat verschrikkelijk, had ik de vorige keer ook toen ik gestopt was !! , Theo die vind dat niet zo.... maar ja .Theo is een specialleke het is in den hof al vijvendertig graden, te warm om onkruid te wieden en we hebben gisteren na 22.0uur in den donkeren nog gesproeid.... .....In onze hof is het al 35 graden te warm om te wieden en water heb ik gisteren in den bijna pikkendonkeren gaan geven.... De tomaten staan allemaal in de bloem.... zelfs de coeur de boeufs die ik vele later gezaaid had..... daar komen al kleine vruchtjes aan..... njam nu maar hopen dat er niets meer fout gaat !!
Zo maak er een gezellige dag van !!
zondag 21 juli 2013 - 09:43
RdB

RdB

De stank is inderdaad onbeschrijflijk. Als ik ergens ben geweest waar gerookt wordt trek ik mijn kleren thuis uit en die gaan gelijk de wasmachine in, en aan dat ding, anders stinkt het huis de volgende dag naar rook. Dat probleem heb ik met rook van vuur juist helemaal niet.

Ruud
zondag 21 juli 2013 - 10:57
Tine

Tine

Ik ben gestopt met roken op de dag dat mijn zoon me vertelde dat ik oma zou worden. Een rokende oma wilde ik absoluut niet zijn. Dat is nu bijna 16 jaar geleden en ik heb er ook nooit meer naar getaald.

Tine
zaterdag 27 juli 2013 - 00:22
hildavw

Hildavw

Theo is gestopt met roken toen ik in verwachting was van onze eerste. Enkel op het werk rookte hij nog af en toe een sigaartje (een echte, geen figuurlijke! )

maandag 29 juli 2013 - 10:51
Jeannette1
maandag 29 juli 2013 - 11:47

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon