menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Open tuin

Ga naar meest recente reactie

danny2

Danny2

Zondag is het weer zover, onze eerste opentuindag. Al geven ze niet meteen het beste weer, ik heb alvast mijn best gedaan en hoop dan ook weer enkele forummers te ontmoeten, er zijn er toch veel in de buurt van Hasselt die we nog nooit gezien hebben...dus het ideale moment om eens langs te komen.

Tot zondag of een van de volgende opentuin week-ends.

groetjes danny

Tuinbabbel

vrijdag 21 juni 2013 - 20:56
molleke32

Molleke32

oh jammer, we moeten om 14 uur in leuven zijn , mijn metekindje is 1 jaar geworden..
vrijdag 21 juni 2013 - 21:38
lentemode

Lentemode

Ik wens je alle succes toe !
Hopelijk in de zon, dan is dat tropisch paradijs van jou nog zoveel mooier...
Helaas zit ons weekendje eivol...
Zal voor een volgende keer zijn...

Breng je hier nog verslag uit ?

Groetjes,
Mia
vrijdag 21 juni 2013 - 21:44
Jeannette1

Jeannette1

Hai Danny,

Komen doen wij zeker een keer en zoals beloofd, bellen wij eerst even!
Dit weekend moeten wij helaas overslaan ook al was dit een fijne kans om ook weer wat Forumvrienden/innen te ontmoeten.
Helaas, andere keer beter.

Wachten met spanning op de komende foto's.

Groetjes, ook voor Annie,
Ger en Jeannette
zaterdag 22 juni 2013 - 14:05
minouke

Minouke

Voor de open tuinen is het weer geen meevaller, ik hoop dan toch dat het droog blijft.
Zal misschien wel langs komen, ik heb wel bezoek morgen maar misschien kunnen ze dan meekomen.

groetjes
Chantal
zaterdag 22 juni 2013 - 21:17
Ernas

Ernas

Ook bij ons, in het landelijk dorpje Keiem, deelgemeente van Diksmuide in de Westhoek van Belgi
donderdag 27 juni 2013 - 12:58
Tine

Tine

In Nederland hebben we de 23 ste de landelijke opentuinendag gehad. Jammer genoeg met veel wind en regen. Echt sneu voor de eigenaars van die tuinen, hebben ze keihard gewerkt en dan gooit de wind roet in het eten. Ondanks dat heb ik veel moois gezien.

Tine
donderdag 27 juni 2013 - 13:06
Lida

Lida

Ook bij ons is het aanstaande weekend open tuin van de landelijke gilden. Net over de grens in Nederland.
Iedereen is welkom van 10.00 tot 18.00 uur. gratis inkom
nr. 232 uit het boekje
groeten en misschien tot zaterdag of zondag Lida
donderdag 27 juni 2013 - 15:15
Tine

Tine

Jammer , voor mij net iets te ver om in 1 dag te doen. Maar allemaal veel plezier op die dag.

Tine
donderdag 27 juni 2013 - 17:22
danny2

Danny2

Wij hebben natuurlijk ook weer open, nr 66 in het boekje van de landelijke gilden.
zaterdag en zondag van 10 tot 20 u.
In Hasselt zijn er een 4 tal tuinen open op zaterdag en 5 op zondag dus zeker de moeite om er een daguitstap van te maken.
Ik wens ook voor Erna, Lida en ook Jo
donderdag 27 juni 2013 - 20:12

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon