menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinadvies

Ga naar meest recente reactie

sunjet

Sunjet

ik heb vandaag het boek gekocht tuinadvies het hele jaar door
zeer intrassant leerrijk mooie fotos
ik ben zeer blij het boek in mijn bezit te hebben
zaterdag 10 maart 2007 - 21:01
Adrienne

Adrienne

Oppassen hé Sunjet
Is een ware verslaving, hij geraakt hier niet eens in de kast
zondag 11 maart 2007 - 11:08
sunjet

Sunjet

dat kan ik best geloven zo een intresante informatie heerlijk te lezen buiten in het zonnetje
op het terras in de tuin
zondag 11 maart 2007 - 11:37
Adrienne

Tekst aangepast

Adrienne

ja zeg da wel.
Ik had hem al vroeger dus .... warme sloefkes, glaasje wijn en bij de kachel
Was ook zaaaalig
zondag 11 maart 2007 - 11:46
kurt

Kurt

Beste Sunjet en Adrienne,

Hartelijk dank voor de positieve commentaren. Dat is altijd fijn om te lezen dat het boek ook effectief gebruikt wordt om in de praktijk toe te passen.

Vandaag hebben we hier thuis de hele dag in de tuin gewerkt (voorjaarsonderhoud borders) EN ik heb er stap voor stap foto's van genomen. Dat zet ik eerstdaags op tuinadvies.

Altijd fijn nog de foto's te zien van hoe het eruit zag vooraleer het opgekuist was.

Mvg,
Kurt
zondag 11 maart 2007 - 19:40
Adrienne

Adrienne

Zeg da wel Kurt,
Mijn fototoestel heeft ook terug een vaste stek op de keukenkast
In de veranda jouw boek, gegevens en raad van de forumvrienden die ik afgedrukt heb,
info van Angelo en Rita voor de tomaatjes, van Steve voor de peperkens,
van Fons voor de bloembakken enfin ik kan zo nog wel even doorgaan salle.
Met andere woorden voor stadsmensen is mijn veranda een rommelke,
voor tuinvrienden een ware bron van gegevens en voor mij van onschatbare waarde.!!!!
zondag 11 maart 2007 - 19:51
lacegarden

Lacegarden

Kurt, ik heb ze weer niet zien liggen in het shoppingcentrum bij de Standaard. Ze hebben er gelegen in het begin, als ik naar Dendermonde om mijn gratis Koran ga dan ga ik in de Standaard daar eens kijken. Ik ken wel al een paar mensen die het op mijn aanraden gekocht hebben en er zeer tevreen over zijn.
zondag 11 maart 2007 - 20:01
kurt

Kurt

Dag Rita,

Het is best mogelijk, dat die in sommige standaard winkels niet voorradig is. Deze week wordt de tweede druk verspreid, maar naar waar daar heb ik geen zicht op. De uitgeverij kent de afnemers, maar de standaard moet die intern dan nog eens verspreiden...
Zo zijn er ook sommige carrefours en makro's die het boek wel verkopen en andere weer niet.

Gelukkig is dat allemaal het werk van de uitgeverij, want ik heb daar niet echt de tijd voor

Bedankt voor de melding,
Kurt
woensdag 14 maart 2007 - 09:53

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon