menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kun je duimen duim dan mee

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste Forumvrienden,

HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn compuutje is weer in orde!

Na enkele keren gecrasht te zijn geweest op mijn oude P.C., kreeg ik een nieuwe.
Jullie mogen 3X raden wat er toen gebeurde..... JUIST, ook deze werd 2X gecrasht!

Alles in mij was daarna geknakt en zag er niet leuk meer uit.
Waar o waar kun je vertrouwen halen???
Ikzelf was ten einde raad, wat kan ik verder nog doen???
Helaas is het voor mij onmogelijk om nog andere hobby's te beoefenen al zou ik het nog zo graag willen.

Toch heb ik mede door Ger het geduld op kunnen brengen om tot de dag van vandaag te wachten om geholpen te worden.
Gelukkig is er een P.C.kenner die mij met liefde wilde helpen de boosdoener op te zoeken en te vernietigen in mijn P.C.

Inmiddels had ik via een speciale scan vernomen, dat de boosdoener in mijn externe harde schijf zat.
Men zegt wel eens (een prins op het paard), de prins heb ik al jaren en het paard zat dus te hinnikken op mijn externe harde schijf!

Vanmorgen kwam dan de verlossing en werd deze virus voorgoed verwijderd zodat ik weer zorgeloos op het geweldige
en (zeer gemiste) Tuinadviesforum) kan komen.

Kun je duimen? duim dan mee!, zodat dit mij NOOIT meer overkomt!

Hopelijk begrijpen jullie, dat ik niemand een emailtje wilde sturen met het risico dat er een virus-paardje mee kon komen.
Eenmaal heb ik via de politie in Limburg een mail naar diverse personen mogen sturen met het oog op een ernstige virus die opkomst is.

Wat mijn compuutje betreft ben ik nu weer tevreden en kom ik zo snel mogelijk weer op het forum!
Helaas heb ik morgen nog een beetje vervelende onderzoeksdag, maar overmorgen kom ik beslist weer even op het forum kijken.

ÉÉn verzoekje aan enkele forumvrienden/innen, mochten jullie zaadjes of een emailtje gestuurd hebben, dan weten jullie nu hoop ik, waarom je geen antwoord gekregen hebt.
Bij deze wil ik dan ook openlijk mijn verontschuldiging uitspreken en een ieder bedanken voor het gestuurde.

Mede namens Ger wens ik jullie allemaal een virusvrije toekomst met jullie P.C. of Laptop!

Groetjes,
Ger en Jeannette
maandag 19 november 2012 - 23:14
minouke

Minouke

Met al mijn duimen duim ik mee Jeannette.
Toch wel vervelend dat er gestoorde individuen rondlopen, welk nut heeft dat nu?
Maar je bent er weer en dat is al een overwinning op hun

groetjes
Chantal
dinsdag 20 november 2012 - 07:29
Plantadvies

Plantadvies

Gelukig..probleem weer opgelost. Welkom dus weer terug.

Plantadvies (jolande)
dinsdag 20 november 2012 - 07:50
annis

Annis

Jeannette hopelijk gebeurt het je niet meer. Het is niks zonder computer en zal voor je duimen dat het allemaal goed blijft lopen. Ik heb het ook al een keer voorhanden gehad op mijn eigen laptop maar ik "mocht" nog op de laptop van mijn man. Mijn twee zonen zitten alle twee in de informatica wereld maar hebben het vaak te druk om direct wat te ondernemen.
Nu op dit moment kan ik ook niet goed uit de voeten heb een sportblessure (afgescheurde achillespees) op gelopen met tennis en moet toch wel regelmatig rusten en hoe gaat dat beter dan met de laptop op schoot
Gelukkig nadert nu de winter wat ik normaal niet gauw zou zeggen en is buiten minder werk te doen.
Zo kan ik alles weer eens ordenen op mijn computer en lijsten met de geoogste zaden samenstellen en foto's in mappen plaatsen.

Annis
dinsdag 20 november 2012 - 09:00
corrielat

Corrielat

Hoi Jeannette,

Ik zal niet alleen duimen voor je
Ik zal zelfs grote tenen voor je
Ik hoop dat deze ellende je niet meer overkomt,
want zeg nou zelf,
beter geen paard, die ellende brengt..... maar de prins is welkom
als hij tenminste van tuinieren houd.
dinsdag 20 november 2012 - 15:54
Jeannette1

Jeannette1

@Hai Chantal,
Bedankt voor het duimen, maar doe het wel voorzichtig, je hebt je duimen zelf nog zo hard nodig!
Lieve groetjes, ook voor Quy,
Ger en Jeannette


@Hai Jolande,
Dank je wel voor je reactie, ik hoop dit probleem zeker NOOIT meer te krijgen!
Veilige groetjes,
Ger en Jeannette


@Hai Annis,
In de 1e plaats nog bedankt voor je zaadjes, dat was ik echt niet vergeten!
Maar..... een email sturen als je weet dat je een virus hebt, is onmenselijk.
Dat is de reden, dat je niets meer hoorde!
Ger en ik wensen jou veel rust wat je voet zeker nodig heeft!
Helaas heb ik geen laptop, anders had ik het wel geweten, ook al kan ik nooit een laptop op schoot hebben.
Sterkte en groetjes,
Ger en Jeannette


@Hai Corrie,
Dank je, maar bedenk wel, dat jij zelfs niet zonder tenen kunt lopen!
Wel ben ik blij, dat mijn Prins nog steeds welkom is in jouw huis.
Wie weet, komen wij wel weer in het voorjaar als het mooi weer is even langs (en binnen) piepen!
Lieve groetjes,
Ger en Jeannette
dinsdag 20 november 2012 - 16:54
kurt

Kurt

Beste Jeannette en Ger,

Fijn dat we weer berichtjes van jou zien verschijnen.

Een bloem van een vrouw met haar prins.
[afbeelding verwijderd niet-https]

Vele groeten,
Kurt
dinsdag 20 november 2012 - 17:12
Jeannette1

Jeannette1

Hai Kurt,

Zoals ik mijn lippen niet stil of op elkaar kan houden, zo kan ik normaliter ook mijn handen niet stil houden.

Ook kwam er nog bij, dat ik zelfs telefonisch met niemand in België contact kon leggen.

Tot Hilda ons belde en ik haar kon vragen waarom ik geen gehoor in België kreeg.

Het antwoord was dus heel simpel, wij hadden na de 0032 ook nog een 0 voor het getal staan en dat moest dus niet meer.

Ger is zelfs verheugd, want die had het zwaar te verduren, dat begrijp je denk ik wel.

Maar... 2 dingen heb ik nu wel geleerd hoop ik, dat zijn geduld hebben en alles komt toch weer op zijn/haar pootjes terecht.

Bedankt voor je reactie en hopelijk kunnen wij jullie nog zien vóór het einde van dit jaar.
Als het weer echt omslaat kan ik zeker de deur niet meer uit.

Lieve groetjes voor jou, Bianca en Daan,
Ger en Jeannette

dinsdag 20 november 2012 - 17:26
danny2

Danny2

Ah , da's wel snel verheugend nieuws van jullie, jullie zijn zo'n warm koppel en we voelden echt wel dat je dat heel erg dwars zat(voor de rest was het allemaal positief).
Helaas heb ik nu niet veel tijd, heb wel wat anders te doen in alle kleuren(waarvoor nogmaals bedankt)
Natuurlijk duimen ook wij mee dat het nu echt allemaal virusvrij nieuws is wat je kan brengen en dat je weer leuk met je fototjes kan goochelen.
En Ger, eens diep ademhalen en dan ben je dat zo weer vergeten.
Ook nog een dikke duim voor morgen...... en hopen op het beste.

@Corrie, volgens mijn kleindochter zijn dat geen dikke tenen maar je duimtenen, dus je kan er ook mee duimen.

fijne groetjes annie en danny
dinsdag 20 november 2012 - 20:26
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Hee Danny, ben je er druk mee? Ik hoop dat je het leuk vindt!
dinsdag 20 november 2012 - 20:53
Jeannette1

Jeannette1

@Hai Danny en Annie,
Ook voor ons was het echt positief, zo houden wij wel van iets onverwachts.
Vandaag viel alles gelukkig mee en zal er voor alles met spoed voor mij gewerkt worden zodat ook dit positief nieuws zal worden.
Fijne appelige groetjes en hopelijk weer tot ziens,
Ger en Jeannette


@Hai Martje,
Als ik iets mag verraden, hij glom als een blinkende spiegel met glimmende ogen!
Het viel dan ook zeker in de smaak bij beiden!
Ook voor jullie saampjes fijne groetjes,
Ger en Jeannette
dinsdag 20 november 2012 - 21:08
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Jeannette, fijn dat het meeviel! Je hebt genoeg ellende achter de rug.

En heel leuk dat jouw ideetje om Danny te verrassen in goede aarde is gevallen, daar ben ik blij mee!

Groeten, ook voor Ger, Martje
dinsdag 20 november 2012 - 21:11
Jeannette1

Jeannette1

@Dank je wel Martje, zonder jouw hulp hadden wij het nooit kunnen doen.

Zodra het mooi weer is in het voorjaar komen wij jullie tuin bezoeken misschien wel met een groepje Tuinadviesaforummers/sters, wie weet?

Groetjes, Jeannette
dinsdag 20 november 2012 - 21:20
kerstkind

Kerstkind

Hee Jeannette,
wat goed, computertje hersteld, weer helemaal beter? Maar goed ook he
[afbeelding verwijderd niet-https]
Ik zal ook voor je duimen, maar dan op deze manier,
want met mijn eigen duimpje hou ik het nog niet zolang vol.
In ieder geval heel veel succes en dank aan de p.c.dokter
groetjes José

Tuinbabbel

dinsdag 20 november 2012 - 23:53
Jeannette1

Jeannette1

Hai José,
Bedankt voor je reactie, Ger en ik wensen je dan ook niet alleen telefonisch, maar ook via dit forum van harte beterschap met je duim.
Ik zou niet willen dat je hem zou gebruiken om voor mij te duimen, op de manier zoals jij nu bescheven hebt kan het ook bijzonder goed, dat heb je gezien!
Wat die P.C.-dokter betreft, jammer dat hij zo ver weg woont, anders had hij zeker een DIKKE knuffel van mij gekregen!!!
Maar... hij heeft mij met liefde geholpen en ik zal steeds met dezelfde liefde aan hem blijven denken!
Ik ben zelfs bang, als hij dichterbij zou wonen dat ik hem dan dood zou knuffelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Lachende groetjes, Ger en Jeannette
woensdag 21 november 2012 - 11:11
kerstkind

Kerstkind

Ik ben zelfs bang, als hij dichterbij zou wonen dat ik hem dan dood zou knuffelen!!!!!!!!!
Dat zou ik dus écht niet doen
Wij duimen weliswaar met zijn allen dat je dit nooit meer overkomt,
maar je zou hem nog eens nodig hebben.....
Dan heb je helemaal niks meer aan hem....doodzonde
groetjes José

woensdag 21 november 2012 - 17:37
Jeannette1

Jeannette1

Hai José,

Heb je het wel goed gelezen???
Ik heb geschreven "ALS".!

Trouwens, daar heb ik de kracht niet meer voor!

Groetjes, Jeannette
woensdag 21 november 2012 - 17:52
kerstkind
woensdag 21 november 2012 - 18:54
Adrienne

Adrienne

Oke niet alleen mijn duimen maar ook mijn grote tenen doen mee whaaahahah
woensdag 28 november 2012 - 19:33

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon