menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

BOEKPRESENTATIE

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste TuinadviesForumvrienden/innen,

Zaterdag 27 oktober mochten wij naar een boekpresentatie van Martje van den Bosch.
Hier hadden wij een speciale uitnodiging voor gekregen waar wij verheugd, blij en verrast over waren.
Tot onze vreugde, waren ook Ton Hannink, Henk en Thea Schuurmans en de heer Wim Willemse aanwezig.
Deze boekpresentatie van ons aller bekende Martje van: "De Tuinen in Demen", betrof haar 1e geschreven boek.
"De beleving van kleur in de tuin".
Deze geweldige avond werd opgeluisterd door vele en vele personen minimaal 100, waaronder de Burgemeester van Oss.
De presentatie was in dé boekhandel van Oss namelijk Derijks in de Walstraat nr. 8
Er werd eerst een film gedraaid over de kleurtuinen van "De Tuinen in Demen".
Daarna sprak Martje van den Bosch even over haar boek en legde uit waarom zij dit geschreven had.
Namelijk door de opmerkingen van vele bezoekers/ster van "De Tuinen in Demen", die elke kleur anders beleven!
Daarna overhandigde Martje het 1e Boek aan de Burgemeester die zich vereerd en verheugd voelde.
Na een woord van dank van de Burgemeester, nam Martje plaats bij een tafeltje om voor iedereen die aanwezig was
het boek te signeren.
http://img526.imageshack.us/img526/4183/boepresentatiemartje271.jpg
Ook ik ben in bezit van dit schitterende boek en ben Martje dankbaar voor de lieve woorden
die zij voor mij persoonlijk geschreven heeft.
Voor diegenen die er jammer genoeg nog nooit geweest zijn, Martje heeft vele tuinen op kleur.
Je kunt hier het beste spreken van kleurentuinen!
Mooier en beter kan dit niet verwoord worden, alleen door Martje zelf in dit geweldige mooie boek.
Ook staan er vele foto's in die door de zus van Martje genomen zijn.
Dit boek is denk ik een must voor de echte tuinliefhebber/ster, zeker als je van kleuren in je tuin houdt.
De schitterende foto's die erin staan, zijn met liefde genomen door ook een bloemenliefhebster, dat is duidelijk.
De presentatie werd ook verzorgd met een hapje en drankje, wat het erg gezellig maakte.
Ook de ongedwongen sfeer maakte dit tot een bijzondere boekpresentatie!

Persoonlijk kan ik dit boek zeer aanbevelen, u zult er zeker geen spijt van krijgen.
Maar zeker meer plezier in uw tuinieren krijgen, omdat alles zeer goed en duidelijk beschreven staat.

Twee nog na genietende personen,
Ger en Jeannette
zondag 28 oktober 2012 - 00:09
minouke

Minouke

Ga ik zeker en vast bestellen!

Ben al gaan kijken hoe en waar, maar moet nog wachten tot november... dus enkele dagen nog

Jeannette, je zou een goede PR zijn


groetjes
Chantal
zondag 28 oktober 2012 - 07:41
Jeannette1

Jeannette1

Hai Chantal, goede morgen,

Ben ik toch nog ergens goed voor... en ik vind het nog leuk werk ook!!!

Het is inderdaad de moeite waard Chantal, wij kwamen thuis en toen Ger al klaar was om zijn vlooienfuikje te gaan bezoeken, zat ik nog met mijn neus in het boek!

Ook staan er prachtige rozenfoto's in, echt iets voor jou ook al ken je de meeste rozen wel.

Voor mij was het (met mijn neus in het boek), alsof ik in De Tuinen in Demen liep!

Ger en ik hebben echt genoten (het was voor ons de 1e keer dat wij zoiets mee mochten maken).

Dit prachtige boek is echt een aanrader voor iedereen die van planten en bloemen houdt.

En..... het is voordeliger dan de meeste boeken van dit formaat!

Lieve groetjes, Ger en Jeannette
zondag 28 oktober 2012 - 08:37
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Jeannette, het was geweldig dat jij en Ger er bij waren! Bij zo'n bijzonder moment is het fijn dat er mensen zijn, die van de tuinen houden en waar je een warme band mee hebt. Ik heb er van genoten!

Minouke, het is zo november he!

Groeten Martje
zondag 28 oktober 2012 - 08:56
kerstkind

Kerstkind

Martje,
van harte gefeliciteerd met je boek "De beleving van kleur in je tuin".
Het lijkt mij een schitterend boek, ook al is dit ongezien. Alleen al
het enthousiasme van onze vrienden Jeannette en Ger zegt al genoeg
Wat een eer om bij zulk een presentatie te worden uitgenodigd!
Ben gezond jaloers
Ik ben blij dat je zo'n geweldige dag hebt gehad en een geslaagde presentatie.
Succes met de verkoop!
groetjes en een fijne zondag.
José
zondag 28 oktober 2012 - 09:50
hanninkj

Hanninkj

Martje, het was erg leuk om deze presentatie mee te maken. Elke presentatie is verschillend maar deze was wel bijzonder.
In China keek je al erg hiernaar uit en het boek is geweldig.
Ik heb de eerste hoofdstukken al gelezen en het leest erg gemakkelijk.

Ton
zondag 28 oktober 2012 - 10:25
Jeannette1

Jeannette1

Lieve Martje,

Ger en ik hebben werkelijk genoten van dit speciale moment!

Met vele gasten van jou en Friedjoff hebben wij een fijn gesprek gehad, tot en met de Burgemeester aan toe.

Mede door de fijne en spontane sfeer die er hing was het een hele fijne beleving voor ons.

Helaas konden wij geen afscheid van je nemen, omdat jij het gelukkig te druk had met het signeren van dit geweldig fijne boek.

Maar jouw lieve man zou de honneurs waarnemen en jou een knuffel namens Ger en mij geven.

Vanaf deze plaats wil ik nogmaals onze dank uitspreken dat wij erbij aanwezig mochten zijn.

Wij wensen jou dan ook geweldig veel suc6 met dit schitterende en goed leesbare boek.

Tot ziens en vele lieve groeten,
Ger en Jeannette
zondag 28 oktober 2012 - 10:34
Jeannette1

Jeannette1

Hai José,

Wij waren niet voor niets zo enthousiast, zoals het deze dag ging en de sfeer die er hing deden ook een duit in het zakje.

Maar... met zulke fijne mensen als Martje, Friedjoff en familie, kan dit ook niet anders.

Uiteindelijk hebben zij deze fijne sfeer zelf gecreëerd.

Ook het feit dat men met iedereen als gelijke kon spreken was een uitzondering.

Na afloop, kreeg een ieder die naar huis ging nog een zakje als geschenk mee naar huis, ons aangereikt door 2 schatten van kinderen, die feestelijk gekleed waren.

Dit was een bloembol die wij direct konden planten plus een heel mooi kaartje van deze geweldige boekhandel "Derijks" in Oss, waar dit alles plaats vond.

Ger en ik zullen nog wel heel lang nagenieten van deze dag en avond!

Lieve groetjes voor jou en Herman,
Ger en Jeannette

zondag 28 oktober 2012 - 10:46
Jeannette1

Jeannette1

Hai Ton,

Ik denk dat zeker de helft van de gasten nadat zij thuis waren ook het mooie boek ingedoken zijn met hun neus.

Voor ons werd het eigenlijk te laat om ons bed op te zoeken, maar ik moest en zou nog even doorlezen én kijken, want de schitterende foto's spreken ook boekdelen.

Ger en ik waren ook blij jou weer eens te ontmoeten, want door mijn rustperiode, hebben wij menig open tuindag helaas moeten overslaan en spraken wij elkander bijna niet.

Als alles blijft gaan zoals het nu gaat, zullen Ger en ik hopelijk volgend jaar meerdere uitjes mogen meebeleven.

Geniet nog na van de fijne avond en ook van het geweldige boek van Martje.

Hopelijk tot ziens en groetjes,
Ger en Jeannette
zondag 28 oktober 2012 - 11:15
annis

Annis

Nadat ik de uitnodiging had ontvangen om deze boekpresentatie te mogen bijwonen was ik zeer verheugd. Maar helaas na mijn agenda er op na te slaan kon ik een eerder gemaakte afspraak niet anuleren. Ik had er heel graag bij willen zijn.
De door Martje gegeven eerdere lezing bij onze tuinclub over "De beleving van kleur in de tuin" verheug ik mij des temeer op het boek. Hoewel ik het boek nog niet heb gezien zal het een aanrader zijn naar aanleiding van de lezing die ik zeer interessant vond.
Hopelijk is het gauw november en zal ik het boek via Martje kunnen bestellen.

Groetjes Annis
zondag 28 oktober 2012 - 14:32
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Annis, In Nederland is het al verkrijgbaar, ik stuur het je deze week toe!
zondag 28 oktober 2012 - 14:35
Jeannette1

Jeannette1

Hai Annis,

Jammer dat het niet door kon gaan voor je, ook ik vind het jammer, hadden wij elkaar ook gezien en met elkaar kunnen spreken.

Nadat je de lezing bijgewoond hebt, kun je wel raden hoe mooi en interessant het boek wel is.

Ik wens je er in ieder geval erg veel plezier mee, weet zeker dat het heel vaak in je handen zal komen!


@Hai Martje,

Bedankt voor de inlichting dat het boek al in Nederland te koop is!
Ger en ik willen er namelijk enkele familieleden een genoegen mee doen.
Nu hoeven wij niet te wachten tot november ook al is dit dichterbij dan ik dacht.

Annis en Martje, fijne leesbare groetjes,
Ger en Jeannette
zondag 28 oktober 2012 - 14:48
minouke

Minouke

Waar zou die in België te koop zijn of kan je die via internet bestellen?
zondag 28 oktober 2012 - 15:36
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Binnenkort bij De Standaard- winkels. In Nederland is het via voordeelboekenonline te bestellen en via mijn site maar versturen naar Belgie maakt het boek een stuk duurder.
zondag 28 oktober 2012 - 15:43
minouke

Minouke

eventjes wachten dus en dan naar De Standaard
zondag 28 oktober 2012 - 16:45
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Zojuist kwam er een leuke foto binnen van de overhandiging van het eerste boek aan de burgemeester van Oss.

Tuinbabbel

dinsdag 30 oktober 2012 - 12:03
annis

Annis

Martje je staat er mooi op zo naast de burgemeester.
Annis
dinsdag 30 oktober 2012 - 12:48
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Dank je wel Annis!
dinsdag 30 oktober 2012 - 13:09
Adrienne

Adrienne

Waaauw super van harte gefeliciteerd Martje !!!
Jeanetje ge hebt weer chance gehad hé, fijn dat je zo genoten hebt
En nu effe wachten en we hebben weer een super winterboek, heeeerlijk !!!
dinsdag 30 oktober 2012 - 20:13
Jeannette1

Jeannette1

Hai Adrienne,

Ik wil je ogen niet uitsteken, maar ik ben al in het bezit van dit schitterende boekwerk van Martje.

Let wel op, ik kan er absoluut niet afblijven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ger heeft al gezegd: als je zo doorgaat kom je veel nachtrust tekort en komt het je duur te staan!

Zelf weet ik niet hoe het komt, maar ik kan er echt niet afblijven telkens pak ik het weer op.

Dit... terwijl de oogjes goed achteruit gegaan zijn.

Daartegenover, is het bijzonder makkelijk en gezellig te lezen dus... nog even wachten en dan ben ik nieuwsgierig hoe het jou vergaat???

Lieve groetjes, Jeannette
dinsdag 30 oktober 2012 - 20:22
minouke

Minouke

Is al verkrijgbaar bij De Slegte http://www.deslegte.com/boek/martje-van-den-bosch/de-beleving-van-kleur-in-de-tuin-9789059474307/

Zelf ga ik wachten tot hij in de Standaard ligt en dan kan ik meteen eens gaan winkelen in St Truiden.
Straks ga ik Bloem&Plant gaan halen, daar staat een artikel in van Ton over de clematissen.

woensdag 31 oktober 2012 - 13:45
hildavw

Hildavw

Als we over de Meir in Antwerpen lopen, kan Theo het niet laten eens binnen te springen bij De Slegte.
Nu heb ik eens een reden om binnen te lopen

groetjes

Hilda
zondag 4 november 2012 - 20:22
Adrienne

Adrienne

Allez ik ga sebiet nog laatst zijn se ha,ha
Tja Minouke een uitvluchtje gevonden om op stap te gaan hé ooooh ge durft se, zoiets doe ik nu nooit hm, hm
En Hilda voor een keer zeker je ventje op de voet volgen he
Jeanetje geniet er maar van, en droom maar van een bloemrijk voorjaar da doe ik ook !
zondag 4 november 2012 - 23:04
minouke

Minouke

nog altijd niet in de Standaard en weten ook niet wanneer pffff
Denk hem te gaan halen bij de Slegte in Hasselt
donderdag 8 november 2012 - 09:09
minouke

Minouke

Ik heb hem bestelt bij de Slegte per post.
donderdag 8 november 2012 - 11:24
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Makkelijk, daar hoef je de deur niet voor uit!
donderdag 8 november 2012 - 11:36
minouke

Minouke

IK HEB HEM IK HEB HEM IK HEB HEM!!!!!!!!!

Fantastisch! gisterennamiddag besteld en nu juist gekregen van de postbode

sneller kon niet!

en nu gaan jullie me een tijdje niet horen want ik ga ervan genieten
vrijdag 9 november 2012 - 10:53

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon