menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wat ik deed vandaag en jullie

EllyC

EllyC

Vandaag heb ik uren in de tuin, het terras en de kas gewerkt, HEERLIJK! Terras lekker opgeruimd en bijgeveegd, de camelia nieuwe aarde gegeven, hopelijk gaat ze het redden, ze heeft nogal wat vorstschade opgelopen. Samen met manlief vervolgens de notenboom gesnoeid en vervolgens de tuinkas opgeruimd, geraniums opnieuw opgepot, wat bijgeknipt. Ben benieuwd hoe mijn boomvarens uit de strijd komen. Ondanks dat de kas verwarmd is, weet ik niet of alle varens het hebben overleefd. De bananen zien er heel goed uit, evenals de palmen. De agaphantus is al aan het uitlopen, hopelijk doen de begonias dat ook binnenkort. Kortom, heerlijk zo weer lekker buiten bezig zijn, leef weer helemaal op. En jullie?
woensdag 22 februari 2012 - 19:34
Nijiske

Nijiske

wat ik afgelopen dagen zoal gedaan heb..

terrassen eens afgespoten
boordstenen afgespoten om binnenkort zand te kunnen inborstelen
héél wat gesnoeid !
en momenteel ben ik bezig met het onkruid aan te pakken !

Volgend jobke wordt het aarbeienbed opkuisen.

Nog werk genoeg !
donderdag 23 februari 2012 - 13:20
Feniks

Feniks

Hoewel het grijs weer is vandaag, fluiten toch de vogeltjes en is het lekker zacht buiten. Ik heb dus mijn nieuwe helleborusjes geplant, 3 mansoorplantjes verplaatst (stonden iets te donker onder de varens), de oude bloemen van de hortensias verwijderd, wat cocopeat tussen de grond vermengd en nog wat cacaodoppen er over gestrooid. Dan heb ik het gras wat mooi geharkt. Nu twijfel ik nog of ik mijn sierkersje en mijn Sering Palibin uit hun pot ga halen en in de vaste grond ga planten
donderdag 23 februari 2012 - 16:34
deHaan

DeHaan

Ik heb de hele dag buiten aan de auto gewerkt.
Remleiding vastgezet, remklauw losgehaald voor reparatie, lassen, schuren.
Dus niets met plantjes.

Wel geconstateerd dat de Geranium madurense en de Laurus nobilis het slecht hebben.
vrijdag 24 februari 2012 - 17:55

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon