menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Laatste maaibeurt gazon

Ga naar meest recente reactie

kurt

Kurt

Enkele weken terug dacht ik dat we het gazon voor de laatste keer moesten maaien. Door het uitzonderlijk warme weer is het gras echter blijven groeien en zal ik het toch nog een maaibeurt moeten geven.

Is bij jullie de laatste maaibeurt al achter de rug of dienen jullie de maaier ook nogmaals van stal te halen?

Ik ben benieuwd.

Mvg,Kurt

Tuinbabbel

maandag 14 november 2011 - 14:13
minouke

Minouke

hier van hetzelfde.
Grasmachien goed uitgekuist en al het nodige voor de winter en verleden donderdag toch weer moeten gebruiken.
En nog altijd buiten op het terras met laptop en jawel nog altijd in mijn doos mijn donkere kamer

gr
Chantal
maandag 14 november 2011 - 14:22
annis

Annis

Hier moet ik ook nog een keer het graspad maaien en dan kan hij schoongemaakt op stal.
Gr. Annis
maandag 14 november 2011 - 15:53
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Het is nu twee weken geleden dat ik het hier maaide. Het gras is vrij hoog maar het wordt gewoonweg niet goed droog meer. We laten het dus maar zo.
maandag 14 november 2011 - 17:20
jamssen

Jamssen

Ik hoef gelukkig niet te maaien, ik heb geen gras. (hihi)

groetjes mlouise
maandag 14 november 2011 - 21:07
corrielat

Corrielat

Ik had mijn machine ook al schoongemaakt,
was nodig met het natte gras,
Toch zal ik morgen nog een keertje moeten maaien,
maar ik zal het positief bekijken, weer maaien en tegelijk het laatste bladafval meteen meenemen, twee vliegen in een klap
maandag 14 november 2011 - 23:10
minouke

Minouke

ja da's ook waar Corielat
dinsdag 15 november 2011 - 07:54
lentemode

Lentemode

Hier werd de maaier vorige week nog een keer gestart, ook om eikebladeren van gazon op te rapen... Vanaf nu gaat het met de Golden Harket.
Naar 't schijnt is 't goed dat het gras niet te lang (letterlijk en figuurlijk) de winter in gaat omdat mos zich veel sneller ontwikkelt bij lang gras.

Groetjes,
Mia,
moet nu dringend potterie binnenzetten...
dinsdag 15 november 2011 - 11:43
Eniavaswen

Eniavaswen

Bij ons zou het ook nog eens gemaaid moeten worden, maar zelfde probleem: het is te nat. Voorlopig hou ik het bij blaadjes harken.
dinsdag 15 november 2011 - 11:44

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon