menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hallo

Ga naar meest recente reactie

sylvain

Sylvain

halo myn avatar is weg mischien verkeerd aan geduid en ik kryg hem er niet meer op kan iemand my helpen dank u op voorhanddag
vrijdag 12 januari 2007 - 10:53
Adrienne

Adrienne

Hoi Sylvain,

Ik zie hem toch nog !!!!
Of had jij een andere willen plaatsen?
vrijdag 12 januari 2007 - 15:31
Victor44

Victor44

Adrienne,ik zie hem toch ook niet meer hoor!
Grtjs Mia
vrijdag 12 januari 2007 - 15:50
sylvain

Sylvain

Adrienne ik zie hem ook niet meer maar moet ik dan profiel aan klikken en dan naar onder rollen en dan bladeren endan weet ik het niet meer heb van alles geprobeerd en kryg hem er niet op grts
vrijdag 12 januari 2007 - 16:02
Adrienne

Tekst aangepast

Adrienne

Allez da's straf !!!
Bij mij staat hem er toch nog op.

Ge zou denken dat het spookt.
Sylvain gewoon nog eens proberen een nieuwe er op te zetten.

Succes !!!!

Lukt het niet verplaats ik gans deze topic naar
" Algemene vragen ivm het forum"
Dan kunnen we Kurt om raad vragen.
Ik heb eens gekeken maar kan niet in jou profiel hé
Da's prive terrein
vrijdag 12 januari 2007 - 18:13
Tine

Tine

Sylvain, ik zie hem ook, een mooie petunia, vlinder en nog meer moois.

Tine.
vrijdag 12 januari 2007 - 18:58
nientje

Nientje

ik zie hem ook
nientje
vrijdag 12 januari 2007 - 20:47
sylvain

Tekst aangepast

Sylvain

Beste meisjes en ik kryg de foto er niet meer op , ik had daar juist een mail contact met hugo ik ben benieuwd mischien weet hy de oplossing ,maar ik blyf door zoekenals het lukt dan ziet ge het zou ik zeggen maar dat is het juist julie zien hem en ik niet vgts Sylvain (nb ;ik kryg alleen een rood kruisje dat is al)
vrijdag 12 januari 2007 - 20:54
hugo

Hugo

heb juist je mail gelezen, zie je avatar ook niet , alleen een rood kruisje,, stuur eens een mailtje naar Kurt samen met de foto voor je avatar, die zet deze er wel op,, in het profiel kan hij alleen, dat is privé hé

[email protected]

groetjes
vrijdag 12 januari 2007 - 21:06
sylvain

Tekst aangepast

Sylvain

Ik heb het er terug opstaan geziet de aanhouder wint he Adrienne maar hy is iets om kaderd maar het is myn avatar zien julie hem nu ook met een kader er rond het is in orde Hugo ik denk dat ge het nu ook terug ziet .BEDANKT HE MENSEN sylvain
vrijdag 12 januari 2007 - 21:06
Tine

Tine

Sylvain, het was toch de bedoeling dat WIJ jouw avatar moeten zien ? Wij moeten jou toch herkennen?Dat lukte dus was het goed. Niet zo ijdel zijn dat jij jezelf ook wilt zien.



Tine.
vrijdag 12 januari 2007 - 23:36
sylvain

Sylvain

Tine meisje ik zie toch liever een bloempje als dat stom rood kruisje dat daar op komt of wel die lelyke kop die vande mannen die van de meisjes is beter ;
want uw avatar is ook heel mooi dat geel is een zonne bloem denk ik he Tine;
maar ik heb daar altyd probleemen mee gehad voor die er op te krygen , en denkelyk ergens verkeerd op geklikt en weg was hy (zy) dag Tine groetjes aan allemaal daar in enschedee en zekers aan uw man hoe is hy nu .
vrijdag 12 januari 2007 - 23:59
Adrienne

Adrienne

Awel Sylvain, uw avator is bij mij niet weg geweest
Maar met da kaderke erom vindt ik niet slecht, eens wat anders hé
zaterdag 13 januari 2007 - 14:14
sylvain

Sylvain

Adrienne echt ik had hem niet meer op het forum en Hugo ook niet aan wat zou dat kunnen liggen, want julie drie meisjes zagen hetwel Tine ook maar ja wehebbenhem er terug opstaan Adrienne ik denk dat ik deze week eens langs kom als ge het niet te druk hebtwant ik hebdeze periode toch een beetje tyd mvg Sylvain
zaterdag 13 januari 2007 - 15:27
Tine

Tine

Sylvain, het was toch niet met een speciale bedoeling dat alleen de "meisjes"jouw avatar zagen?

Tine.
zaterdag 13 januari 2007 - 19:31
Adrienne

Adrienne

Ha Tine, die is goed
Sylvain zijn avator " for girls only" ha, da is weer een goeike.

Sylvain, ge springt maar binnen hé.
Welkom
zaterdag 13 januari 2007 - 21:14
sylvain

Sylvain

Dat is goed Adrienne maar Tine ik ga toch aan de kurt vragen voor een ander avatar er op te zetten ene met een minder lang gezicht ( nee grapje ) maar de meisjes foto is toch stukken beter kurt lezen he man groetjes en dag
zaterdag 13 januari 2007 - 21:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon