menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Fles

Ga naar meest recente reactie

cetinel

Cetinel

een fles,je kent dat wel....
je heb ze in glas en in pet..
drinken bewaren doe je erin...handig zo een fles...
maar een fles is ook levensgevaarlijk!!! met name een fles bruiswater...
keb het aan den lijve ondervonden.
en ik drink geeneens bruiswater,dus indirect ben ik door hubbie mishandeld,met gebruik van een fles....
alibi is ook mooi voorbereid: mijnheer zat in de woonkamer tv te kijken toen de feiten zich voordeden....
hoe bewijs je zoiets??
de knal zal nochthans goed te horen geweest zijn tot bij de buren,die kunnen getuigen dat er iets serieus "knalde"
vrijdag 19 augustus 2011 - 23:49
cetinel

Cetinel

ik voel alsof ik een enorme mep op de linkerkant van mijn gezicht heb gekregen(en was ook beetje zo)en een pijnlijk bultje net naast mijn oog,het brand en is nogal gevoleig..verder ben ik nog even zot als voorheen...
zou ik ze aanklagen(de waterproducenten en de verkopers,,,)

Tuinbabbel

zaterdag 20 augustus 2011 - 00:18
cetinel
zaterdag 20 augustus 2011 - 00:19
cetinel

Cetinel

tees vloog tegen mijn linkerslaap

Tuinbabbel

zaterdag 20 augustus 2011 - 00:19
cetinel

Cetinel

detail:fles was gevuld met ijs....
dus ik kreeg een dreun van een stuk ijs tegen mijn wang en een dop tegen mijn slaap,de brokken vlogen echt letterlijk meer dan 10 meter ver,en de knal..da kunde nie geloven hoe luid!!!
de keuken is 5,5 meter lang,ik zat halverwege...deur naar woonkamer stond open,woonkamer is 10 meter lang,en de ijsklompen zaten tot tegen de deur naar de gang.....reken maar uit.
al jaren smijt echtgenoot een fles in de vriezer(water moet ijs en ijskoud zijn voor hem)
soms vergeet hij der es een en die is de volgende dag solid ice...
als het warm weer is word zo een fles ook standaard als koelelement in de koelbox gebruikt,2 vliegen in 1 klap:
koelt de inhoud van de box en lekker koud water bovendien....
vandaag ging het dus mis;dat mijnheer maar van de kraan drinkt!! en lauw....
en hoezo drink jij geen water??beetje raar,die hollanders
zaterdag 20 augustus 2011 - 00:36
marero

Marero

mijn tante heeft dat ooit ook nekeer voorgehad maar dan met een glazen fles limonade, ze bukte zich om een fles uit de bak te pakken en der ontplofte een fles zonder enige reden, de stukken vlogen rond haar oren en als bij wonder had ze maar 1 sneetje in haar gezicht, het had zoveel erger kunnen zijn, dus fatmake, ge hebt chans gehad, dat zijn echte projectielen als die ontploffen
zaterdag 20 augustus 2011 - 00:38
cetinel

Cetinel

da was het eerste waaraan ik dacht: stel je voor dat het een glazen fles was....
zou een waarschuwing op moeten....
ik blijf erbij dat mijn man de schuldige is...
heb weer iets om effe mee te chanteren(da komt bovenop die flater met mijn peperplant)
zaterdag 20 augustus 2011 - 00:40
marero

Marero

lol
zaterdag 20 augustus 2011 - 00:43
cetinel

Cetinel

zou je wel es willen horen,na een paar weken in de sahara
geef mij maar water,gewoon van de kraan,geen bruis,geen merk,geen fles...in een glas kan nog net,hoewel ik soms ook wel es een pollepel durf te bezigen als er niemand kijkt..
thee is een ander paar mouwen,drink ik even graag...al de rest is een flauw afkooksel van the real thing.
zaterdag 20 augustus 2011 - 00:51
LauraK

LauraK

Zo'n fles is bijna een moordwapen... Water zet uit als het bevriest, en dan
komen er scheuren in de fles. Ik heb ook zo'n man, alleen had die een glazen fles
met cola laten bevriezen. Toen ik dat ontdekte, waren de breuklijnen al te zien
in het nog bevroren glas. Als ik het zo lees, zijn we ergens aan ontsnapt...

Fles met water volgende keer in de koelkast zelf, Cetinel, en maak ijsklontjes van
datzelfde water, of gebruik van die plastic nep-ijsklontjes, die je keer op keer in
kan vriezen. Echtgenoot tevreden, jij veilig!

Groeten van Laura.

Tuinbabbel

zaterdag 20 augustus 2011 - 08:39
cetinel

Cetinel

ijskastwater vind meneer niet koud genoeg heeft ie van zijn ma: die bevroor altijd een kom met water en als ze dorst had deed ze daar een klein laagje water op en slurpte dat op en kommetje weer in de vriezer....ik hoor haar na het drinken nog zeggen: was toch niet echt koud...heb men dorst niet degelijk kunnen lessen....
der zit altijd een fles water in de koelkast,maar voor hubbie moeten er nog grote stukken ijs in zitten ook...t zal gedaan zijn dermee hoor.
zaterdag 20 augustus 2011 - 12:35
cetinel

Cetinel

was een gekochte en ongeopende fles....
maar probleem zal zich nie meer voordoen
we hebben ook ooit een onploffend gekookt eike gehad,ook door de eigenwijsheid van hubbie..
mijnheer wou een gekookt eike opwarmen in de micro.....
dochter en ik waarschuwen:nie doen!! da ontploft....
welnee,ik pel het wel op voorhand
maakt nie uit,da ontploft toch,ik kuis niks op hoor,ge kunt zelf de drab overal uithalen etc....
nee hoor mijnheer moest en zou het opwarmen..
en dat ding kwam warm en heel uit de micrgolf en echtgenoot triomfantelijk: nah! zie je wel
tot hij er een hap van wou nemen...woehaha! net voor die wou bijten spat dat ding in ontelbare miniscule stukjes uit mekaar in zijn hand,de tafel zat vol...
dochter en ik lagen dubbel we hebben je gewaarschuwd
zegt ie ng: ja maar gulder zei dat het zou ontploffen IN de microgolf...en das niet gebeurd,tis pas daarbuiten ontploft,dus technisch gezien had ik gelijk (raar mens)
zaterdag 20 augustus 2011 - 13:26
hannibal

Hannibal

Ja, ik heb het al eens gezegd: bij onze mannen moesten wij bij huwelijk:
garantie krijgen en een waarschuwing 'opgelet, kan gevaarlijke ideeen hebben met diepvries'

(mijn schoonpapa stak wormen in diepvries om er later mee te gaan vissen)smakelijk!
maandag 22 augustus 2011 - 10:43
marero

Marero

als in de zomer er vliegenmaden in de vuilbak zitten moet ik der bijna van kotsen, mag ventje oplossen zenne, dien heeft nog gevist ooit en die vind da nie vies, ikke wel
maandag 22 augustus 2011 - 14:46
cetinel

Cetinel

wij hadden vroeger eenbuurman die ging vissen.
en die bewaarde zijn maden in de koelkast omdat ze anders te snel zouden verpoppen...
dekselke was nie goe dicht en maden "op wandel"
brrr,het idee alleen al: rondkrieolende maden tussen je eten....
maandag 22 augustus 2011 - 15:02

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon