menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Honden enkatten met een platte snuit

Ga naar meest recente reactie

minouke

Minouke

Gelezen in de krant : honden en katten met een platte snuit mogen niet meer op het vliegtuig.... raar maar als je het leest

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1294579/2011/07/19/Honden-met-platte-snuit-niet-welkom-op-vliegtuig.dhtml


ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik heb ne hele platte snuit
dinsdag 19 juli 2011 - 13:31
minouke

Minouke

ohhhh wat zijn we toch vriendelijk!!!
dinsdag 19 juli 2011 - 13:55
Gehenna

Gehenna

Birdwatcher vergeet 1 ding: De miserie die de platsnuitgekweekte honden en katten hebben omdat ze onvoldoende zuurstof binnen krijgen. Zelfs stikken bij de minste verkoudheid!
Ach ja, zolang ze maar prijzen halen en geld opbrengen zeker? Het dier z'n gezondheid is minder belangrijk.

Broodfokkers ... ze moesten ze wurgen.
dinsdag 19 juli 2011 - 14:29
Gehenna

Gehenna

Ja maar jij schreef niet dat ze stikten (tenzij ik er dubbel over keek) En hoe meer afschrikking hoe beter hé. Moest ik het voor het zeggen hebben zou er bij elke dierenarts een lange lijst met 'ongemakken door kweekvormen' omhoog hangen
Alle broodfokkers op droog zaad zetten omdat niemand nog zo'n mishandeld dier in huis haalt

Ja Minouke, grapjes zijn hier gratis hoor. Verder zijn we allemaal heel serieuze mensen. Jaja, echt.
dinsdag 19 juli 2011 - 16:02
Gehenna

Gehenna

ho! Vergeefse moeite. ZIJ weten alles beter en ZIJ beslissen wat mooi is of niet.
Het enige wat ze zeggen als ze iets zeggen is dat jij als leek er niets van kent en dus ook niet kan oordelen en dan beginnen ze eventueel te melken over hun zachte vacht en alle andere zogenaamde pluspunten.
Meer moet je er niet van verwachten.
En weet dan ook dat dit het soort mensen is dat samenzit met de regering om het belang van dierenwelzijn te bespreken. De regering wil niet luisteren naar 'onkundigen' met een agressieve mening.
En het enige wat die apen interesseert is het alleenrecht krijgen op fokken met honden/katten. Een sterilisatiewet ok, 100% akkoord. Maar enkel mensen met een erkenningsnummer laten kweken met mismaakte beesten? Geen mislukt uiterlijk = geen vergunning = strafbaar als je een nest hebt? Dat gaat schoon worden!
Ze (ze = mensen die inzitten met dierenwelzijn) zijn aan het proberen een dierenpolitie te verkrijgen in dit apenland. Zoals in Australië en UK. Werk van een paar 100 jaar denk ik
dinsdag 19 juli 2011 - 16:34
Rita1960

Rita1960

'k ga niet op deze discussie in
maar.. doorgefokte rassen .. weg ermee..
witte boxers mogen niet... enz. enz..

straks lezen we mensen boven de 80kg en korter dan 1.60 m mogen het vliegtuig ook niet meer in...

of roodharigen of..................

dinsdag 19 juli 2011 - 21:50
bakbeest

Bakbeest

Wij hebben nu een ragdolletje,zonder stamboom,want zn kleur is niet goed Dat is toch te belachelijk voor woorden???
Ik vind m prachtig,en zo'n stamboom zegt me he-le-maal niets!!!
Ik koop liever een beestje zonder stamboom die gezond is dan een doorgefokt "goed"exemplaar
dinsdag 19 juli 2011 - 22:00
kerstkind

Kerstkind

En wij hebben een jachthond mét papieren...........
een héle krantenbak vol
groetjes José
dinsdag 19 juli 2011 - 22:37
Gehenna

Gehenna

Zo'n beesten met bomen ... kunnen ze die operatief verwijderen of moeten ze daar heel hun leven mee rondlopen? Dat lijkt me toch onhandig en zwaar zo'n boom
dinsdag 19 juli 2011 - 23:26
bakbeest

Bakbeest

Wel hebben we regelmatig een hond met een boomstam
woensdag 20 juli 2011 - 10:53

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon