menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Mijn zaai goed op de vensterbank

Ga naar meest recente reactie

an

An

[afbeelding verwijderd niet-https]
zo stond het bij mij maar nu mijn lathyrussen naar buiten zijn heb ik iets meer ruimte
vrijdag 1 april 2011 - 22:57
Mandy

Mandy

Dat zou zo maar eens bij mij kunnen zijn
vrijdag 1 april 2011 - 23:19
an

An

ja Mandy en straks nog erger als we verspenen moeten,daarom vroeg ik al of lupine en stokroos naar buiten konden voor ruimte te maken,
en die twee kweekkastjes staan niet meer op elkaar want de kat klimt er op op 1 kan het maar met 2 niet want dan glibert de tweede er af zal morgen even een foto plaatsen hoe mijn kat de zaailingen verwarmt.
vrijdag 1 april 2011 - 23:30
Mandy

Mandy

Ik kom nu echt in de problmen met mzijn zaaisels.... Heb beneden geen vensterbanken meer. Aan de achterkant een schuifpui---- dus helaas geen vensterbanken......en de rest staat helemaal propvol.....
zaterdag 2 april 2011 - 22:13
an

An

hoe ga je het dan doen?
ik heb vandaag een hoop verspeent en die stokroos en die lupine buiten in dat kastje gezet,maar als ik de rest van mijn tomaten en de andere zaden die nog niet allemaal boven zijn moet gaan verspenen krijg ik ook een probleem want dan heb ik er ook geen plaats meer voor weet ook nog niet hoe ik dat moet gaan doen.
zaterdag 2 april 2011 - 22:16
Mandy

Mandy

Ik weet het niet... ik heb veel tomaten en wat paprika en pepers en nu ook nog wat asperge-erwten staan.....

ik weet niet waar ik al die potjes op moet zetten......( ter bescherming van de vensterbanken) dienbladen of zo iets en een tekort aan plaatsen in het licht..... wat een ramp......

Moet ik ze maar allemaal naar boven sjouwen, daar heb ik nog 2 vensterbanken.....
zaterdag 2 april 2011 - 22:45
renate67

Renate67

Mandy heb je niet een planttafeltje (vaak met 2 verdiepingen) of ander tafeltje of bankje wat je tijdelijk voor de schuifpui kan zetten voor je plantjes. Als niet te groot is kan je het zo nodig in een keer aan de kant zetten.
Ik gebruik plastic bakken waar vlees in zit als je het koopt als onderbakken voor mijn potjes.
Renate
zondag 3 april 2011 - 00:56
Mandy

Mandy

Dat is echt handig, vooral bij openslaande deuren/ schuifdeuren waar geen vensterbanken zijn......stuur er maar 4 naar hier
zondag 3 april 2011 - 19:41
an

An

hier beginnen sommige ook te klagen willen ze met hun hoofd lekker op de bank achter uit leggen kan niet want daar staan me plantjes,hahahahaha,
maar ik zit nog steeds met waar moet ik alles kwijt ik kan die rekjes niet kwijt
ze zien er goed uit.
maandag 4 april 2011 - 20:19
Mandy

Mandy

En ik heb een ander probleem An ik kan ze wel kwijt, open ruimte genoeg maar ik koop helemaal nix dit jaar, effe bezuinigen haha.... ik hou het nog steeds vol.......( zal wel moeten...... )
maandag 4 april 2011 - 21:50
an

An

ik koop ook nix dit jaar hoor mandy ik red het nu ook niet ,ik zal alleen wat potten voor mijn tomaten en paprika moeten kopen anders red ik het niet met neer zetten,
daarom had ik gezaaid
dinsdag 5 april 2011 - 09:46
an

An

[afbeelding verwijderd niet-https]
hier mijn stok roos en lupine(lage soort die 30 cm wordt) naar buiten .
dinsdag 5 april 2011 - 11:37

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon