menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Boehoewee

Ga naar meest recente reactie

cetinel

Cetinel

wat een ellende,mijn potgrond is op en heb nog heel wat te verspenen,
de kofferbak van de wagen kan nie open(lang verhaal)
mijn zaailingskes hebben bladluis
er is nog heel wat dat gezaaid moet,maar guess what: ook de zaai en stekgrond is op
nie naar de lidl kunnen gaan om meststoffen en andere dingen te kunnen halen...
wel mooi weer....
ik ga es ontbijten,mischien voel ik me dan wat beter.....
donderdag 24 maart 2011 - 08:53
an

An

wat een ramp Centinel,kan je het niet op een andere manier halen?en anders alles even op de achterbank zetten hoef je de kofferbak niet in.
en hoe komen je zaailingen nu al aan bladluis.
donderdag 24 maart 2011 - 09:32
cetinel

Cetinel

heb absoluut geen probleem met op de achterbank te zetten hoor,das het probleem nie,wel da ik efkes nog nie wegkan wegens zoon,daarnet telefoon gekregen dat de voorziening waar er plaats vrijkwam en die gisteren een vergadering hadden beslist heeft hem niet op te nemen wegens: kan niet in een groep(ja duhh,das juist omdat hij speciale hulp nodihµg heeft da ik al jaaaaren wacht)
dus voor de zoveelste keer: moest het niet zo erg zijn,dan had hij al plaats....gek word ik ervan!!
maar goed,seffens als dochter erbij is kan ik efkesn snel snel naar de aveve....
dan kan ik deze namiddag verspenen.
die luis,tja jonge malse plantjes he....binnen op de vensterbank...ik wrijf ze nu regelmatig plat met de vingers..
hopelijk is dat voldoende voorlopig,want ze zijn nu te klein om met zeep of zo te spuiten,dan verbranden ze
donderdag 24 maart 2011 - 09:36
cetinel

Cetinel

heb ze net buitengezet ,maar dat ze daardoor van hun bladluizen afkomen lijkt me sterk?? buiten zijn er toch ook vaak luizen op planten??
donderdag 24 maart 2011 - 13:01
cetinel

Cetinel

ben dus heeel snel efkes naar de aveve gegaan,terwijl dochter efkes bij de broer bleef,hoop en al halfuurke in totaal....
was marero gekomen,die had lupinekes voor me mee en ze zou een banaan en palmplantje meekrijgen....
mekaar net gemist,dochter wist natuurlijk niet om welke planten het ging(ook al had ik eerder al es vermeld dat ze die en die plant ging krijgen)
ik zat in de wagen richting huis en hoor de foon afgaan,maar kan nie opnemen,duurt 5 minuutjes naar huis,maar ze was al weg
sorry marleen!
donderdag 24 maart 2011 - 18:46
Rita1960

Rita1960

da's dus pure pech geweest

en nu maar snel een handsfree aanschaffen.. kan je direct reageren..



en dat je zoon geen plaats toegewezen krijgt.. da's echt shit!
donderdag 24 maart 2011 - 19:05
marero

Marero

das nikske meiske ikke kom terug zenne gelijk die kat uit zuid afrika
donderdag 24 maart 2011 - 23:31
cetinel

Cetinel

ok,ik heb gelezen da die lupinen zeker géén kalk mogen hebben en ook geen mest..(t zijn wel schone planten zeg!!) op wat voor plaats zitten ze bij jou,ook gewoon tussen de andere bloemen?
zijn deze vaste lupinen of eenjarig??
vrijdag 25 maart 2011 - 06:54
marero

Marero

het zijn vaste planten en ze staan bij mij gewoon tussen de andere planten
vrijdag 25 maart 2011 - 21:39
cetinel

Cetinel

o,omdat ik lees dat ze absoluut geen kalk en mest mogen.....
dan vind ik vast wel een plekje hoor!bedankt!
vrijdag 25 maart 2011 - 21:57
marero

Marero

ja ik heb lijstjes voor van alles en nog wa hé en kheb er dus ook eentje voor de mest, wanneer en welke mest en welke bloemen grote eters zijn en welke kleine eters zijn en welke planten zuur of kalkig moeten staan, ik ben zo persies ne lijstjesfreak aant worden maar tis nodig want alles staat dooreen en ik kan da anders allemaal nie onthouden
vrijdag 25 maart 2011 - 22:04

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon