menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zij die niks meer ging kopen dit jaar....

Ga naar meest recente reactie

marero

Marero

heeft het weer niet kunnen laten
deze morgen was de planning, vandaag gaan we naar batibouw nog eens want onze gevel is nog niet af en de papieren van 2 jaar geleden van die geveldinges heb ik te goed weggelegd zodat ze onvindbaar zijn, tot daar alles goe
ventje geeft zijn viskes nog eten voor we vertrekken en ziet dat de pomp van het groot aquarium nu finaal de geest heeft gegeven, is al een paar keer opgelapt en terug in gang gekregen, nu niet meer dus en aangezien het nogal wat zou kosten moesten ons viskes het tijdelijke met het eeuwige verwisselen gaan we dus eerst een nieuwe pomp kopen voor we naar batibouw rijden
na 2 winkels nog altijd geen pomp, pompen genoeg maar niet die wij moesten hebben
volgende winkel hebben ze ook bloembollen, maar weer geen pomp, ventje vraagt moet gij nog iets van hier hebben?? terwijl ik naar de bloembollen staan te kijken en denk van zou ik????
ahja natuurlijk is dat het startsein dus ik pak een pak begonias, knalrood, 3 stuks, ventje ziet euconomis hangen en zegt, hé das ook mooi
ah natuurlijk dan nemen we dat ook mee hé
volgende winkel nog geen pomp, ondertussen bijna in brussel, en juist als we de afslag naar den heizel oprijden komen we in een file terecht
miljaar als die allemaal naar batibouw gaan zijn we der binnen een uur nog nie
ventje geeft ne sleur aan zijn stuur en trapt op de gas en draait weg nog juist op tijd naar een andere afslag
allee morgen of overmorgen nemen we gewoon de trein , das geen werk, tegen dat we daar zijn geraken we onze auto weer nie kwijt gelijk verleden jaar toen hebbe we daar meer dan een uur achter een parkeerplaats gezocht en zijn van armoei maar terug naar huis gekomen
dan maar ineens naar de makro, dat was bedoeld voor na de batibouw, alleen ligt ons ulla (lees= de gps) thuis op de kast en we zitten helemaal aan de andere kant van brussel, bon, een dik half uur later zijn we aan de makro, comieskes gedaan en in passant gaan eten want ondertusse wast al dik namiddag, en dan op weg naar huis, andere weg genomen, nog viswinkel gevonden, dicht, de volgende ook dicht, grrr....okee als we bijna thuis waren dan maar doorrijden naar lokeren ineens, daar is ook ne viswinkel en een tuincenter waar ze ook visdinges hebben
eerst het tuincenter tegengekomen, en laten ze daar nu toch eindelijk ons pomp hebben zekers!!!!! maar we staan in een tuincenter....vraagt ventje weer moete gij nog iets van hier hebben kersenboomke gevonne,...ferm duur vond ik bijna 16 euro voor zoon klein grut, ventje vindt dat ook overdreven, twas wel edelfinger maar nee toch maar niet...wandelen terug naar binnen en zie daar camelias staan in volle bloei...zoo schoon, steek mijne neus in de kleine rode met geel meeldraadjes, steek hem daarna in de grote creemgele gevulde...sta te aarzelen en te treuzelen tot ventje zegt ge ga die kleine toch nie nemen hé der staan bijna geen bloemen op(tja tis ook maar een kleintje hé en hij kost nog geen 6 euro)neeje deze zijn veel mooier en groter, de gevulde creemkleurige..tja die kosten ook wel bijna 16 euro....
einde van het verhaal...aan de auto gekomen zegt hij, das wel een duur pompke geworden hé...tja wie zegt er nu in een tuincenter tegen mij moete gij nog iets van hier hebbe????
ben nu de gelukkige bezitter van ne grote schone creemkleurige gevulde camelia, kan hem naast die 2 andere zetten,lol
en dan heeft die sloeber nog ne foto getrokken van mij nadat ik met mijne neus in de bloemen had gehangen, hij zag helemaal geel van de meeldraadjes
dinsdag 1 maart 2011 - 18:07
rialle

Rialle

Nou Marero wat een verhaal.... gelukkig hebben jullie ook de pomp gevonden anders waren jullie alleen met planten en bollen thuisgekomen! Oh ja, en de boodschappen van de Makro.

Ik steek ook altijd mijn neus in iedere bloem ha ha, maar als je man een foto van je gele neus heeft gemaakt zouden we die graag zien hoor! Moet je maar niet vertellen dat er een foto van is gemaakt....ha ha!

Groetjes Rialle
dinsdag 1 maart 2011 - 18:20
Mandy

Mandy

Die dag kan niet meer stuk: Hij blij en Jij blij



.
dinsdag 1 maart 2011 - 20:53
marero

Marero

lein, jaja in de laatste winkel dat tuincenter hadden ze onze pomp wel hé
maar een foto van mijne kop op internet met ne gele neus???? no way
dinsdag 1 maart 2011 - 21:56
rialle

Rialle

Jammer.....

Groetjes Rialle
dinsdag 1 maart 2011 - 22:12
kerstkind

Kerstkind

Och....toe nou marero....please....
Na zo,n geweldige dag kun je toch alles aan, zélfs als dat fotooke
geplaatst wordt
Wij houden nu eenmaal van lachen....
groetjes José
dinsdag 1 maart 2011 - 22:36
Gehenna

Gehenna

Zooplus ... wel vergelijken tussen de websites hé. Sommige artikelen zijn goedkoper op de belgische franstalige site.
dinsdag 1 maart 2011 - 23:42
Pistachio

Pistachio

Ik ga me helemaal laten gaan in Beervelde vrees ik, staat al in mijn agenda. Als het even leuk is als de vorige keer dan zal ik de zakjes met planten weer niet kunnen dragen. Ik laat mijn man thuis want die heeft het niet zo met planten, die vindt het vrij nutteloze dingen. Ik neem mijn moeder mee, die geniet daar ook zo van! Mijn man speelt gewoon taxi, die brengt ons en haalt ons af. Ben al aan het sparen ...
woensdag 2 maart 2011 - 08:49
rialle

Rialle

Ooooh ja Beervelde.......jippieeeee.....ik hoop dat ik ook kan komen deze lente.......6-7 of 8 mei.
Ik ben alleen niet van plan om veel te kopen want mijn tuin is vol vol vol. Maar waarschijnlijk gaat het dan als Marero's verhaal.....oh wat mooi.....kopen of niet.......toch maar doorlopen want de tuin is dus vol......toch nog eens terug gaan kijken......twijfelen.....en dan toch zwichten voor al dat moois! En dan terug naar huis met de auto vol geladen ha ha!!

Groetjes Rialle
woensdag 2 maart 2011 - 08:52
molleke32

Molleke32

ale marero, mijn profiel foto is er ook zo 1tje! Ik wil die van u ook zien
Tja mijn ventje zou nie vragen 'moet ge nog wat anders hebben' hij zou schrik hebben voor het antwoord. Wij zijn dit weekend naar zee geweest maar eerst een tussenstop gemaakt in dadizele (is 205 km van thuis af) dus dit was het moment..Daar ook het 1 en ander ingeladen Ventje zei 'heb je nu nog niet genoeg?'
woensdag 2 maart 2011 - 08:55
cee

Cee

Ja Dadizele is een gevaarlijke plaats om dichtbij te wonen, voor mij is het maar 20km, en af en toe kriebelt het dan wel een beetje.

Maar het resultaat als we gaan is telkens hetzelfde, koffer mooi gevuld met planten, en een lege portemonee.

We zijn dit jaar nog niet geweest, hmmmmm
woensdag 2 maart 2011 - 09:07
rialle

Rialle

Is het niet wat vroeg Lieke om nu al je bakken te vullen? Enne....wat zijn plugplantjes?
Wel leuk om alles te gaan uitzoeken, een leuk vooruitzicht zaterdag!

Groetjes Rialle
woensdag 2 maart 2011 - 09:08
berenice

Berenice

LIEKE

ik wil ook wel van die plugplantjes kopen
moet veeeel potten vullen
kan je mij het adres geven in HEUSDEN
is maar 20km van mij vandaan

grts en dank berenice
woensdag 2 maart 2011 - 10:58
marero

Marero

nou moe...
woensdag 2 maart 2011 - 11:11
Gehenna

Gehenna

Ah ja Beervelde! Hmz, ik moet het tuinplan nog eens herzien
En wat is er in Dadizele? Oppervlakte? Naam? Prijzen?

Jaja, het kriebelt waar het jeukt hé
woensdag 2 maart 2011 - 15:17
dendrodan

Dendrodan

bij ons zien we beiden graag planten, alleen zie ik ook graag fruitplanten en daar is mijn vrouw zo niet voor. Daarom dat de struikjes vanachter in de tuin staan. De bloesem van de kers en perelaar en pruim dat vindt ze mooi voor de rest is er niks aan die bomen vindt ze.

Maar een gele neus dat geloof ik niet. Dus Marero zet die foto hier op, zodat we kunnen zien dat het wel waar is van die gele neus
woensdag 2 maart 2011 - 20:31
molleke32

Molleke32

ja ik denk ook niet dat er een foto is..
woensdag 2 maart 2011 - 20:33
marero

Marero

ojawel de bewijzen zijn er wel degelijk, hij heeft ze me gisteravond int groot laten zien op zijne pc, zal hem vrage ze naar mij te sturen zenne dan kunde meelachen
woensdag 2 maart 2011 - 21:29
rialle

Rialle

Ja ja ja jaja!

Groetjes Rialle
woensdag 2 maart 2011 - 21:34
marero

Marero

amaai das rap zeg, ventje ligt wel op de zetel te slapen hé, de sloeber is muugskes van met mij rond te koersen voor tuingerief, vandaag 2 zakken potgrond afgeluist en planken voor mijn nieuwe compostzeef die hij gaat maken, en de boordstenen die ik moest hebben en die in reklame stonden in het reklameblad stonden in de winkel NIET in reklame gedomme, en eigenlijk ware we in de eerste plaats gaan zien voor een kersenboomke want ik moet en zal een zoet kersenboomke hebben, maar dat was er ook nie, dus tzal voor overmorgen zijn, want morgen gaan we nog eens een batibouw poging wagen,
zodus als mijn ventje van de zetel geraakt en zijne neus hier in den buro laat zien dan zal ik vrage van die foto naar mij te sturen en dan zal ik ze plaatsen zenne en wie mij te hard uitlacht die krijgt ne schup tegen zijn gat, nah, da hebbek na es goe gezee sé
woensdag 2 maart 2011 - 21:40
marero

Marero

hier is ze dan, de zowat mottigste foto ooit van mij genomen en tis onder hevig protest zenne as ge da mor weet
woensdag 2 maart 2011 - 22:13
rialle

Rialle

Ja ja, heeeeeel diep in het bloemetje gekeken Marero! Ach het maakt toch niets uit....het is bijna carnaval!

Groetjes Rialle
woensdag 2 maart 2011 - 23:04
molleke32

Molleke32

Geweldige foto
donderdag 3 maart 2011 - 07:20
cetinel

Cetinel

leuke foto!
donderdag 3 maart 2011 - 07:21
marero

Marero

nee hij rook helemaal nie, da wast juist, ik was aan zien waar die reuk vandaan kwam, twas dus nie die camelia in elk geval, twas een ander plantje dernaast, de naam ontschiet me nu
donderdag 3 maart 2011 - 10:31
Gehenna

Gehenna

Troost u, van mij circuleert er een afgrijselijke foto op internet die mijn poeslieve dochter genomen heeft toen we haar wegbrachten naar internaat. Blijt-blijt-blijt ...
donderdag 3 maart 2011 - 17:43
kerstkind

Kerstkind


Jij steekt toch niet óveral je neus in?????
hahaha, het bewijs is geleverd.
Maar de foto is wél goed gelukt.
groetjes José
donderdag 3 maart 2011 - 17:50
Mandy

Mandy


"De vrouw met de gele neus"
donderdag 3 maart 2011 - 20:27
marero

Marero

mag ze der nu af????
donderdag 3 maart 2011 - 23:16
marero

Marero

ja en hoe doen we da???
vrijdag 4 maart 2011 - 10:44
marero

Marero

[afbeelding verwijderd niet-https]
nah...oops sorry twas effe sterker dan mezelf
[afbeelding verwijderd niet-https]
kvin het nie en toch zal ik het vinne
vrijdag 4 maart 2011 - 13:21
marero

Marero

ja dat heb ik maar daarmee is die foto die er nu op staat toch nie weg??
vrijdag 4 maart 2011 - 17:53
kerstkind

Kerstkind

misschien een ideetje om alleen de neus erop te zetten
???????
grapje!!!!!
groetjes José
vrijdag 4 maart 2011 - 18:30
Rita1960

Rita1960

en dan de neus...

marero, dan kan je de andere foto verwijderen

ziet er wel goed uit trouwens..

groetjes,

Rita

Tuinbabbel

vrijdag 4 maart 2011 - 19:26
marero

Marero

moderatoooooor joehoeeeeee wilt gij aub die foto deraf doen en alleen de neus der op zetten??? please want ik weet nie hoe da moet....pretty please
[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 4 maart 2011 - 23:06
marero

Marero

aha da van die neus is dus al niet meer nodig, een andere brave ziel heeft het al gedaan,
vrijdag 4 maart 2011 - 23:07
Mandy

Mandy

Maar Mar, je grote foto staat er nog steeds op hoor.... haha
vrijdag 4 maart 2011 - 23:09
marero

Marero

dak daar nu al heel den tijd over gekeken hebn hé, hoe verstrooid kunde zijn
zaterdag 5 maart 2011 - 11:14
molleke32

Molleke32

Amai lieke, al gekocht en geplant?? Jij gaat nogal een rotvaart
zaterdag 5 maart 2011 - 15:13
marero

Marero

260 ??????? hebde gij zooooveel pottekes om dat in te zetten??? waaw
als ze bloeien een fotoke van posten hé, kwil da zien
zaterdag 5 maart 2011 - 17:17
Mandy

Mandy

Ik denk dat er wel een heleboel plugjes in EEN pot gaan.......

Hanging baskets vul je altijd tot ze helemaal vol hangen.... dan zijn ze op hun mooist.....

Maar ik moet wel toegeven .... 260 is wel errug veul, toch????


Het zal heel mooi worden in de tuin.....vast








.
zaterdag 5 maart 2011 - 18:01
marero

Marero

azo...daarmee dat mijn potten en hanging baskets nooit schoon zijn, ik steek der dus te weinig in...
zaterdag 5 maart 2011 - 18:20
an

An

he verdorie heb ik nou de mooie foto gemist ,snik snik.
zaterdag 12 maart 2011 - 16:59
marero

Marero

lol, an die gele neus staat er toch nog op
zaterdag 12 maart 2011 - 21:54
an

An

Is dat de foto die bij Rita staat,
nou dan heb je wel goed geroken aan het plantje ,(vlkende keer zakdoek mee nemen als je gaat ruiken voor dat je weer op de foto staat,
en rook de plant nog lekker?
zaterdag 12 maart 2011 - 22:03
marero

Marero

neenee hij rook helemaal nie, twas die da dernaast stond die goe rook
zaterdag 12 maart 2011 - 22:08

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon