menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Hersenscan

Ga naar meest recente reactie

Angelo

Angelo

Hallo allemaal,

Ik moet het even allemaal van mijn afschrijven, want het wordt mij allemaal te een beetje te veel.
Al maanden heb ik koppijn, steeds heviger. Pijnstillers helpen daar nog nauwelijks tegen.
Daar bij gelijk kwam het gebibber van mijn handen. Na een tijd ging dit over in het gevoel dat mijn hoofd bibberde.
Even later begon ik af en toe mijn evenwicht te verliezen. 'S morgens misselijk als ik wakker werd en misselijk als ik mij bukte of dergelijke.
Sinds een paar weken word ik agressief, zonder reden. Alles is mij teveel, alles is erover, ik ben geen aangenaam persoon meer bij momenten.
De agressie aanval gebeurt zo plots, en ze is ook weg na een minuut ofzo.

Maandag heb ik een afspraak met de dokter, voor een hersenscan, omdat hij ook zegt dat het niet normaal is.
Ik heb hier natuurlijk toch wel bang van, maar hoop dat ze iets vinden, zodat ze mij kunnen helpen, ik wil terug normaal zijn

Bedankt dat ik het even van mij af kan schrijven
donderdag 13 januari 2011 - 20:36
Polplastron

Polplastron

Verdomme! Dat klinkt ernstig! Hopelijk is het inderdaad niet te erg.
Ik duim en bid alvast voor je man! Hopelijk laat je hier volgende week even een heel positief berichtje.

Groeten,

Pol
donderdag 13 januari 2011 - 20:41
linkin711

Linkin711

Sterkte gewenst!!
Nog niet te hard vrezen,mss is het maar iets kleins hé???
Laat van je horen!!
SUCCES!!

Jens
donderdag 13 januari 2011 - 21:45
Gehenna

Gehenna

Dat klinkt inderdaad als een probleem in de kleine hersenen
Je kleine hersenen zorgen voor je evenwicht, motoriek en emoties.
Maar het hoeft niet te betekenen dat het iets ernstig is. Daar mag je niet van uitgaan.
Bij mij was het resultaat namelijk: de kleine hersenen zijn ingezakt en drukken tegen de schedel. Kan verergeren met de tijd en dan is het operatief de nekwervel vastzetten zodat het hoofd meer gekanteld en de nek gestretched staat en de druk verminderd.
Mijn klachten zijn lang niet zo ernstig als de jouwe en ik heb er maar het laatste jaar last van, veel bijna constant hoofdpijn, soms bibberen/onverwacht bewegen, soms 'tweifelen' mijn voeten waar ze zich moeten zetten. Niets dramatisch, niets ernstigs.
We duimen voor je en hopelijk is het ook niets ernstigs!
Laat in ieder geval iets weten, je staat er zeker niet alleen voor.

Sterkte!
Het komt wel goed
donderdag 13 januari 2011 - 22:00
cetinel

Cetinel

oei,hopelijk niks ernstigs inderdaad....
sterkte in de tussentijd,(resultaat afwachten is altijd zo eng vind ik persoonlijk)
niet direct het ergste denken he! positief blijven!
donderdag 13 januari 2011 - 22:17
anderleven

Anderleven

Angelo ik wens je veel sterkte joh, wat een rot bericht zeg.
donderdag 13 januari 2011 - 22:30
Matabish

Matabish

Ocharme Angelo, ik kan je angst begrijpen maar het hoeft echt niet iets ernstigs te zijn hoor!
Wacht eerst het onderzoek maar af, daarna zie je wel en is het vroeg genoeg om je zorgen te maken indien dat nodig mocht zijn!
Ik wens je alvast heel veel sterkte en bid dat het mag meevallen!!!

[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 14 januari 2011 - 01:22
zourky

Zourky

Angelo er zijn zoveel oorzaken om hoofdpijn van te krijgen,en is daarom altijd niets ergs,vinden doen ze het en hopelijk is het niets om ongerust over te maken.
Ik bid ook dat het niets mag zijn en het weg gaat zoals het gekomen is,houd ons op de hoogte.
groetjes Richard
vrijdag 14 januari 2011 - 07:42
Peppody

Peppody

Angelo, heel veel sterkte toegewenst! We zullen aan je denken maandag.

[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 14 januari 2011 - 09:40
lentemode

Lentemode

We duimen voor je opdat het hele onderzoek mag meevallen !
Zoals Richard zegt: het zou mogen vertrekken zoals het gekomen is ...
Zo zijn er zoveel dingen in ons leven, niet ?

Mia
vrijdag 14 januari 2011 - 09:47
an

An

heel veel sterkte maandag.
groetjes an
vrijdag 14 januari 2011 - 10:18
Eniavaswen

Eniavaswen

Amai, da's minder. Ik begrijp dat je bang bent. Zou ik ook zijn in jouw plaats.
Hopelijk zien ze maandag wat het is en is het goed op te lossen.
Veel sterkte!

Groetjes, Karen
vrijdag 14 januari 2011 - 11:22
annis

Annis

Angelo je laat me schrikken met dit bericht. Hopelijk valt het allemaal positief uit en is het niets ernstigs.
Ik zal maandag aan je denken en sterkte gewenst.

Groetjes Annis
vrijdag 14 januari 2011 - 11:40
Angelo

Angelo

Dank jullie allemaal, het is fijn dat jullie meeleven.

Ik hoop dat ze iets vinden zodat ik terug beter word. Want het is niet meer fijn.
Deze nacht heeft mijn vriend mij opnieuw laten vallen. Hij kon het niet meer aan.
Het dringt nog niet echt tot me door, maar dat komt nog wel
vrijdag 14 januari 2011 - 14:01
Angelo

Angelo

Het is inderdaad die vriend weer, deze keer is hij voor de 3de keer weg.

Ik snap hem niet goed, hij komt wenend terug naar mij, smeken of ik hem terugneem, en dat is amper 2 maanden geleden. En nu is hij weer weg
Maar wel zeggen dat hij van mijn houdt en mij graag ziet enzo, maar hij gaat toch weg
We blijven volhouden, het kan toch niet anders...
dank je voor de steun

groetjes
vrijdag 14 januari 2011 - 15:08
lydia2

Lydia2

Angelo,

Je hebt het de laatste tijd niet gemakkelijk gehad. Ik hoop voor jou dat alles meevalt maandag en dat het tij vlug mag keren.

groetjes
Lydia
vrijdag 14 januari 2011 - 15:43
Angelo

Angelo

Ik had hem nooit mogen terugnemen, ik wist dat hij niet deugde...

och ja de klop komt eraan, want ik ween voordurend... zonder het zelf te willen...
vrijdag 14 januari 2011 - 15:52
LauraK

LauraK

Lieve Angelo,

Wat een schrik voor jou en je familie! Ik brand een kaarsje voor je en hoop dat er
niets ernstigs aan de hand is.
En wat jouw 'vriend' jou aandoet is werkelijk zeer onacceptabel, en al helemaal op
dit moment. Jij verdient vele, vele malen beter, lieverd!
Alvast veel sterkte gewenst maandag: ik denk aan je en duim voor je!

Lieve groeten van Laura.
vrijdag 14 januari 2011 - 17:49
cetinel

Cetinel

dacht eigenlijk net hetzelfde als tuinfairy....het lijkt wel alsof hij telkens de benen neemt met het gedacht: ik kan toch steeds bij hem terecht als ik wil.
het is hard,maar iemand die je in je moeilijke momenten in de steek laat.....ik vind dat laf.
je bent veel beter waard!
en ach,die tranen....laat maar komen,dat lucht tenminste op.
sterkte nogmaals....
vrijdag 14 januari 2011 - 20:31
anderleven

Anderleven

Angelo je hebt het zelf al gezegd : ik had hem niet terug moeten nemen
ik w i s t dat hij niet d e u g d e.
Joh van je fouten leren zou ik zo zeggen, en Tuinfairy zegt het al en
de anderen ook, jij verdient beter, of vind je dat van jezelf niet.
vrijdag 14 januari 2011 - 23:47
Sarah

Sarah

@Angelo, niet meer aan die vent denken nu, hij is het niet waard.
Het is tijd om nu alleen maar aan jezelf te denken. Je heb alle energie voor jezelf nodig komende maandag. Ik wens je héél veel sterkte en zal voor je duimen.

zaterdag 15 januari 2011 - 10:14
zourky

Zourky

Angelo hier zit veel waarheid in.

"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

zaterdag 15 januari 2011 - 11:32
Pistachio

Pistachio

Angelo, ik ben wat laat met mijn reactie want ik lees dit topic nu pas. Ik hoop van harte dat de uitslag van het onderzoek niets ernstigs uitwijst. Je gezondheid is toch alles, ik denk aan je en zend positieve gedachten jouw richting uit! Veel moed toegewenst.

Wat je ex betreft, neem het van mij aan, iemand die je al een paar keer laat vallen, blijft dat doen. Ik spreek uit ervaring. Toen mijn ex en ik in het begin samen waren, was het constant "aan" en "uit". Om de haverklap liet hij me vallen, zelfs midden in mijn examens. Toen ik eindelijk afstand kon nemen, keerde hij terug en beloofde hij me hemel en aarde. Ik ben na enige tijd gezwicht voor zijn beloftes, we zijn dan nog getrouwd ook. Na 10 jaar heeft hij me opnieuw ijskoud laten zitten ... ik had beter moeten weten. Zo iemand is jouw liefde helemaal niet waard dus treur maar niet om hem, die denkt alleen aan zichzelf. Zorg goed voor jezelf nu!

dikke knuffel
zaterdag 15 januari 2011 - 11:45
Angelo

Angelo

dank jullie voor de steunende reacties, het is heel fijn om te weten dat jullie aan mij denken !
Ook bedankt voor het gedichtje, het is allemaal zo waar, wat jullie zeggen.
Maar het doet zoveel pijn, het verdriet van niet langs hem wakker worden, weten dat hij nu in Gent zit bij zijn vrienden, gewoon te lachen enzo.
Hij beloofde mij inderdaad hemel en aarde toen hij terugkwam, maar al snel vervaagde zijn beloftes, maar ik maakte daar geen probleem van, want ik houd van hem.
Uiteindelijk moet ik inzien hoe het echt was, ik deed alles voor hem, maar hij deed niks voor mij, terwijl hij zich zelf moest bewijzen. Echte liefde laat je niet zomaar gaan, daar vecht je voor. Dus het zal wel geen echte liefde geweest zijn
zaterdag 15 januari 2011 - 11:49
Pistachio

Pistachio

Juist Angelo! Je kan heel veel van iemand houden en iemand heel hard missen maar dat wil niet zeggen dat je je verstand mag uitschakelen, als hij bewezen heeft dat je niet op hem kan rekenen dan kan hij je nooit gelukkig maken, hoeveel mooie woorden hij ook tegen je zegt. Het is heel moeilijk om iemand te laten gaan waarvan je zoveel houdt maar van iemand houden betekent niet toelaten dat die persoon je pijn doet. Hij is je echt niet waard. Jij hebt het meeste verdriet in deze situatie maar hij is de verliezer want hij gooit iemand weg die echt van hem houdt. Hou je sterk! Met de tijd gaat het minder pijn doen en kom jij er sterker uit.
zaterdag 15 januari 2011 - 12:00
kerstkind

Kerstkind

Lieve Angelo,
wat een nare berichten, ik krijg een brok in mijn keel.
Enerzijds die ongerustheid en het wachten, anderzijds die vriend, die zich vriend durft te noemen. Meteen kwam het gedicht van Toon Herman in mij boven:

VRIEND

je hebt iemand nodig
stil en oprecht
die als het erop aan komt
voor je bidt en voor je vecht
pas als je iemand hebt
die met je lacht en met je grient
dan pas kun je zeggen:
ik heb een vriend

als je iemand hebt
die alles met je deelt
de tafel en het bed
één die nooit verveelt
als je iemand hebt
die al je zorgen heelt
weet je wat dat zeggen wil
weet je wat dat scheelt?

Nou Angelo, een waarheid als een koe, zeggen we hier.
Vrienden heb je zéker, dat zijn wij met z'n allen, hier op het forum.
We zullen aan je denken, hulp bieden daar waar nodig en een kaarsje
laten branden. Je steunen door dik en dun .

Heel veel sterkte.
groetjes José
zaterdag 15 januari 2011 - 15:43
Angelo

Angelo

Ik heb echt heel veel aan jullie steun, echt waar, jullie zeggen wat ik niet kan zeggen

Ik ga inderdaad als hij nog eens voor mijn deur staat, gewoon rustig zeggen 'nee je komt er niet meer in, je hebt je kansen gehad, en je hebt ze verspeeld. Je verdient het niet om met mij te zijn.'
Ik moet inderdaad kijken naar de nadelen dat ik had bij hem, en om eerlijk te zijn is dat meer, veel meer dan de voordelen. Om een voorbeeld te geven: bij nieuwjaard hadden we afgesproken dat als 1 van ons door wou dat we dan gewoon doorgingen. Om 4u zei ik : gaan we door, ventje, mijn voeten doen verschrikkelijk pijn (littekens van de voetoperatie's), hij zei tegen mij: nog eventjes! We zijn uiteindelijk vertrokken om 7u, 3u later.

Mijn vader zegt dat hij liefde ziet als een stuk speelgoed, op het begin is het nieuw en oh zo mooi, je speelt er even mee en dan is het nieuw ervan af en dan verdwijnt het in de kast. Na een tijdje, herinner je je weer dat je dat speelgoed hebt, je speelt er weer even mee, en dan terug de kast in.... maar na een tijd is dat speelgoed kapot, en zal het voorgoed verdwijnen.

Hij heeft het nooit goed bedoeld, en het zal ook nooit zo zijn. Hij was te nerveus als hij een sms had, en ik vroeg wie het was, zijn computer ging nooit aan als ik er bij was. Als ik bij hem was, negeerde hij mij vooral, en speelde op zijn WII.
Zijn laatste woorden waren: Ik wil niet in een relatie zijn waar je moet aan werken. Ik houd van u, maar ik houd meer van mijzelf...
Zo woorden komen hard aan, elke relatie vergt werk van beide kanten.
Op een dag wordt ik wakker en zal ik weer zijn wie ik was, dan zie ik alles weer positiever, nu is het nog te vroeg. Maar jullie steun helpt enorm!
Anders lag ik nu in mijn bed te wenen, net als de andere keren dat hij mij liet vallen...

dank jullie uit de grond van mijn hart !!!
zaterdag 15 januari 2011 - 16:41
cetinel

Cetinel

en als hij nog eens aan je deur staat dan zeg je gewoon,ik hield van jou,maar ik hou nog meer van mezelf! punt!
verder is het onzin dat je aan een relatie niet moet werken,elke relatie moet aan gewerkt worden...maar als je mekaar graag genoeg ziet heb je dat ervoor over...blijkbaar heeft hij er niks voor over,waarom zou jij dat dan wel moeten.?
ik heb de indruk dat je in je relaties teveel toegeeft....
beetje assertiever zijn,jezelf niet wegcijferen.
hang een briefje aan de spiegel: ik ben angelo,ik ben een hele toffe kerel en ik verdien iemand die mij waardeerd. elke ochtend lees je dat briefje hardop.!(en je gelooft het ook!!)
sterkte! je kan beter alleen zijn,dan bij iemand die je niet naar waarde schat,klinkt hard,maar is waar.
zaterdag 15 januari 2011 - 17:10
Angelo

Angelo

daar heb je gelijk in Cetinel, en mijn vrienden zeggen dat ook, ik cijfer mij helemaal weg in deze relatie. Al het geld wat ik heb, ging naar hem, al mijn tijd ging naar hem, ik knikte altijd maar ja, uit schrik om hem kwijt te geraken.
Normaal ben ik heel assertief, maar bij hem lukte dat gewoon niet, als ik niet ja knikte, dan deed hij dingen alleen, dan liet hij me gewoon achter.
Ik moet eerst leren geven om mijzelf nu terug, en mijzelf alles gunnen wat ik wil.
Ik zou nu graag werk vinden, voor mijn rijbewijs kunnen gaan, mijn tuin en mijn dieren verzorgen.

En inderdaad, je bent beter af alleen dan bij iemand die je niet naar waarde schat !
zaterdag 15 januari 2011 - 17:13
Juelz

Juelz

Tja ik heb dit topic al aardig wat keren bekeken en gevolg en dan denk ik bij mezelf wat moet ik hier nu over zeggen nog.

als ik in die situatie zat dan was hij er na de 2e keer gewoonweg niet meer ingekomen dan had ik hem compleet genegeerd wat er ook gebeurde al kwam hij kruipend terug ik zou het vertikken.
maar dat harde van mij is tevens de reden waarom mijn relatie's stuk lopen, ook momenteel heb ik geen vriendin en moet zeggen dat is juist een periode waar je aan jezelf kunt werken en dingen soms weer wat positiver gaat zien.

en ik denk dat het verstandigste is om door te gaan met je leven, je leeft tenslotte maar 1 keer en wat daarna komt dat is nu nog niet van belang, en natuurlijk in het begin zal het even rot zijn en zul je telkens weer iemand missen al was het geen goeie relatie.
maar gewoon dat er iemand om je heen was, maar uiteindelijk zul je er sterker uitkomen.
maar voor nu zul je goed moeten kijken naar wat je wilt hoe je het wilt bereiken en echt voor jezelf gaan echte liefde komt vanzelf op de momenten dat je het juist het minste verwacht.
het allerbelangrijkste van het hele leven is dat je er plezier in hebt , dat je een goed leven hebt, dat je uiteindelijk kunt zeggen het is goed zo ik ben tevreden met wat ik doe/gedaan heb.
mensne zoals die ex van je hebben dat niet en die zullen dat ook nooit krijgen, al zullen ze het ten alle tijden ontkennen.
zaterdag 15 januari 2011 - 22:36
hannibal

Hannibal

Angelo,

Stress kan ook heel wat reacties uitlokken in een lichaam, dat moest ik ook al een paar keer beseffen. Je laten onderzoeken is goed, maar niet direct het slechtste denken ook. Antistressen is vaak een eerste stap naar beterschap. Zo heb ik Taiko (Japanse drum) als antistressmiddel.
En dat vriendje: niet meer binnennemen, is je energie niet meer waard.

Sterkte en groetjes
zondag 16 januari 2011 - 08:42
rialle

Rialle

Ach lieve Angelo, wat lees ik toch nu allemaal van jou!! Potverdorie! Zit je met zenuwen in je lijf voor die scan en dan laat je vriend je ook nog vallen als een baksteen. Dat heb je niet verdiend Angelo lieverd, juist JIJ niet! Het is nu natuurlijk heel hard voor jou maar uiteindelijk als de pijn wat gesleten is zul je blij zijn, want eigenlijk kun je hem missen als kiespijn! En geloof me......er loopt érgens een leuke vent rond die jou goede hart weet te waarderen en van jou gaat houden zoals je bent.

Toen ik net jou berichtje las heb ik echt een potje zitten huilen. Ik ben net zelf terug uit het ziekenhuis (zie topic "ik ben weer thuis") en ben nu erg gevoelig voor dit soort dingen. Er gaat morgen toch wel iemand met je mee? Ik wens je heel veel sterkte voor morgen. Denk niet meteen het ergste......het kan zoveel oorzaken hebben.....

Lieve groetjes Rialle
zondag 16 januari 2011 - 10:53
LauraK

LauraK

In een relatie is het geven en nemen (alhoewel ik het zelf eerder zie als 'geven en
krijgen'), en als dat altijd maar van één kant komt, zit er toch iets niet goed, en wordt
er geprofiteerd van de liefde die jij voor hem koestert.

Andersom zou jij je doodongerust voelen als jouw vriend zulke gezondheidsproblemen
zou hebben, en zou je hem dag en nacht bijstaan. Dát is echte liefde, en niet weglopen
als het je te moeilijk wordt, en niet alles meer om jou draait. Lieve Angelo, je verdient
iemand die net zo'n groot hart heeft als jij zelf!

Toen ik 18 was, heb ik ook iets dergelijks gehad als jij: net zoals Rialle zegt, was het
toen puur van de stress (eindexamen, liefdesverdriet, anorexia), en op de scan was
gelukkig niets te vinden. Ik hoop dat het bij jou ook helemaal goed zal blijken te zijn.

Lieve groetjes van Laura.
zondag 16 januari 2011 - 11:56
Polplastron

Polplastron

Succes straks bij de dokter! Hier wordt alvast geduimd!
maandag 17 januari 2011 - 08:23
Angelo

Angelo

Ik ben dus naar de dokter geweest. De scan zelf is nog niet gebeurt, daarvoor moeten we nu naar het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken, daarna terug naar de neuroloog, die ons dan weer zal verder helpen.

Ze waren heel eerlijk, en zeiden ook dat er kans was op een hersentumor, gezien de klachten. Het komt weinig voor, maar de kans bestaat, we mogen niks uitsluiten, was de uitleg.

Ik hou jullie op de hoogte!

maandag 17 januari 2011 - 17:51
Polplastron

Polplastron

Het komt weinig voor, maar de kans bestaat, we mogen niks uitsluiten, was de uitleg.

Hou hier voorlopig al maar aan vast hé! Als het weinig voorkomt is er een grote kans dat je dat NIET hebt! Ik blijf alvast voor je duimen en hoop dat het gewoon maar wat stress of zo is ... Niet dat dat niet erg is, maar toch!
Veel succes en ... probeer je zorgen voorlopig zoveel mogelijk los te laten!

Groeten,
Pol
maandag 17 januari 2011 - 18:49
Juelz

Juelz

Ik lees alweer dat je in het pretpark dat ''de zorg'' heet bent terecht gekomen.
het is net 1 grote ballentent volgens mij, sterkte in ieder geval.
maandag 17 januari 2011 - 19:04
molleke32

Molleke32

Angelo, blijf positief denken en idd veel rusten. Ik weet wij hebben makkelijk praten, zeker als je ook nog net een relatiebreuk te verwerken kreeg.

Ik werk ook in een ziekenhuis en ik behandel de mensen daar hoe ik zelf behandeld wil worden..maar helaas is het niet voor iedereen zo. Maar als de neuroloog een beetje vrees heeft voor een tumor dan ga je normaal niet lang moeten wachten op een scan..en anders als de pijn erger wordt ga je naar spoed dan doen ze de scan dadelijk.

Groetjes
maandag 17 januari 2011 - 20:04
hannibal

Hannibal

Angelo, als die dokter zelf geen afspraak voor je maakte voor een scan is dat volgens mij een goed teken.
Zij moeten natuurlijk zeggen dat de kans bestaat want als er later zou blijken dat ze dat niet hadden gezegd kunnen de patienten procederen.
Dus: positief denken, een goede moraal kan wonderen doen.
dinsdag 18 januari 2011 - 07:32
Gehenna

Gehenna

Dat hij spreekt van een tumor hoeft niets te betekenen, ze moeten altijd van het ergste uitgaan.
Positief denken, niet panikeren en de resultaten afwachten.

Veel moed
dinsdag 18 januari 2011 - 18:17
linkin711

Linkin711

even dit:

Mijn vader heeft ook een hersentumor (nog steeds) al een geluk is die goedaardig ...maar heeft wel dezelfde oorzaken tot gevolg als bij jou Angelo(mooie naam trouwens )

Nu minste dat mijn vader zich opboeit ...spring die bom ..en de dokter heeft gezegd dat hij daarmee moet oppassen..

bij mijn vader kunnen ze die tumor operatief niet verwijderen (zit te diep in de hersens)

Maar ....hij leeft nog!!!!! hij was 25 als ze die hebben gevonden en leeft nu nog steeds ( 37 in Mei) dusssssssssssssssssssssssss ............Er is ook GOEDE HOOP!!!!!!

KOP OP MAN!!!!!

Sterkte JENS!!!
donderdag 20 januari 2011 - 19:31
Angelo

Angelo

Ik heb vandaag eindelijk kunnen bellen op het ziekenhuis, en kan pas 22 februari, om 8u15 gaan...

Ik heb gisteren en vandaag een slechte dag, het lukt me niet zo goed allemaal, mja, iedereen heeft wel eens een slechte dag.
Mja we zullen maar positief blijven, iets anders zit er toch niet op.
Dank je voor de steun allemaal !

Als ik even een paar dagen niet reageer, dan is dat omdat ik even niet in staat ben.
groetjes en bedankt allemaal !!!
donderdag 20 januari 2011 - 19:45
anderleven

Anderleven

Wat naar dat je nog tot 22 feb. moet wachten, probeer je niet teveel

zorgen te maken Angelo, het is zonde van je energie.

Houdt je sterk en kop op.

Tuinbabbel

donderdag 20 januari 2011 - 20:28
cetinel

Cetinel

als ze je nog zoalng laten wachten is het in ieder geval niks acuuts....
anders zouden ze je direct al scannen hoor!
donderdag 20 januari 2011 - 21:12
molleke32

Molleke32

Angelo, als je nood moest hebben aan een echte babbel mag je altijd iets laten
weten, zo ver woon ik niet van je af (houthalen)

Groetjes Vicky
vrijdag 21 januari 2011 - 15:03
Gehenna

Gehenna

22 februari voor een hersenscan?!
Je zou denken dat ze voor een ernstig probleem toch de belangrijke zaken voorrang geven!
22 februari ...
Angelo, dat is een lange wachttijd en ik zou zeggen probeer je zinnen te verzetten zodat je er niet constant over zit te piekeren.
En als je het niet meer ziet zitten kom hier dan maar je hart luchten, we zijn met velen die je steunen
zaterdag 22 januari 2011 - 12:57
Polplastron

Polplastron

En ... Hoe is het ondertussen met je, Angelo? Hou je de moed er een beetje in? Op je avatar zie je er alvast vrij wakker uit!
dinsdag 1 februari 2011 - 13:31
Angelo

Angelo

het gaat, ik probeer er zo min mogelijk aan te denken.


Het positieve nieuws is dat ik vanaf 7 februari start als administratief bediende ! Dus dat is toch al weer leuk nieuws!

Ja die avatar is doelbewust zo gedaan


dinsdag 1 februari 2011 - 13:36
Matabish

Matabish

Dus volgende week stap je echt het volwassen leven in!
Dit is fijn nieuws, het zal je helpen om je gedachten bezig te houden en zo de stress te overwinnen!
Succes met je job!
[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 1 februari 2011 - 13:48
Angelo

Angelo

ja inderdaad vanaf volgende week hoor ik tot de volwassenen

Eindelijk mijn leven opbouwen, rijbewijs, auto, sparen, ...

ik kijk er al naar uit !

Dank je !!!

groetjes

dinsdag 1 februari 2011 - 13:53
rialle

Rialle

Dat is gelukkig fijn nieuws Angelo! Gefeliciteerd met je nieuwe job!
Het zal je idd helpen je gedachten af te leiden. En het is een mooie start voor een nieuw begin in je leven.
Goed hoor!!

Groetjes Rialle
dinsdag 1 februari 2011 - 14:12
Polplastron

Polplastron

Ja succes! Bezig zijn is de beste remedie tegen kopzorgen hé! In wat voor soort bedrijf begin je?
dinsdag 1 februari 2011 - 15:22
Angelo

Angelo

Dank jullie allemaal !

Ik begin bij Schepers NV in Alken


Het geeft me inderdaad de kans om alles een beetje te vergeten, en mij te concentreren op het werk


groetjes

dinsdag 1 februari 2011 - 17:26
molleke32

Molleke32

Ah schepers in Alken, dat is nog niet te ver van bij u af Proficiat alvast, en idd
nieuwe uitdagingen verzetten je gedachten

Groetjes Vicky
dinsdag 1 februari 2011 - 18:20
Peppody

Peppody

Gefeliciteerd met je baan, dat is toch weer een heel leuk begin van iets nieuws!

groetjes, Esther
dinsdag 1 februari 2011 - 19:40
Gehenna

Gehenna

Hey! Gefeliciteerd met je job!

Doet de baas , dan doe jij
dinsdag 1 februari 2011 - 22:11
Pistachio

Pistachio

Een dikke proficiat met je nieuwe job!!! Goe bezig!!!
woensdag 2 februari 2011 - 13:48
Angelo

Angelo

Ik dank jullie !
woensdag 2 februari 2011 - 13:50
miriam

Miriam

he angelo ik duim voor een een giede uitslag
maandag 7 februari 2011 - 21:51
molleke32

Molleke32

Hoi Angelo,

Hoe was de uitslag van je scan???Hopelijk positief nieuws?
Groetjes Vicky
dinsdag 22 februari 2011 - 17:47
Angelo

Angelo

Hoi Vicky,

De afspraak is verzet naar vrijdag 15u30.

Bij aankomst op het ziekenhuis, ontdekte ze dat er dubbel geboekt was, eerst wouden ze mij nog de schuld geven, want ik zou het zeker hebben moeten navragen (ook al heb ik dat duidelijk gedaan).

Dus we moeten nog een paar dagen wachten


groetjes

dinsdag 22 februari 2011 - 17:49
molleke32

Molleke32

Man man wat een zenuwslooperij zeg
Veel succes vrijdag
dinsdag 22 februari 2011 - 18:41
Matabish

Matabish

Amai Angelo, ze kunnen daar ook nogal met de gevoelens van de mensen spelen zeg!!
Heb je sindsdien eigenlijk nog problemen gehad? Neen hé?
Dan zal het allemaal nog wel meevallen. Zal wel pure stress geweest zijn.

Bemoedigende groetjes,
Matabish.
dinsdag 22 februari 2011 - 18:46
Angelo

Angelo

jawel ik heb sindsdien toch nog redelijk vaak last gehad van hevige hoofdpijn en wegdraaiingen.... Maar we zullen wel zien wat ze zeggen vrijdag


Ze kunnen inderdaad goed met de mensen spelen, zij doen nooit iets fouts daar


groetjes

dinsdag 22 februari 2011 - 18:52
Polplastron

Polplastron

Nog even afwachten tot vrijdag dan ... Gelukkig is de dinsdag weeral bijna voorbij!

Er zijn nu in elk geval heel wat mensen hier op het forum die mee voor je duimen en mee in spanning afwachten op ... het goede nieuws hé! (Positief blijven denken!)

Succes en sterkte nog hoor, Angelo!

Groeten,

Pol
dinsdag 22 februari 2011 - 19:13
marero

Marero

beter laat dan nooit, heb dit hier nu juist allemaal gelezen en ik duim voor je jongen, hopelijk komt alles goed
grtz marero
dinsdag 22 februari 2011 - 19:22
lentemode

Lentemode

Je bent niet alleen vrijdag !
Er wordt hier aan je gedacht, zoveel is duidelijk !

Duim !
Mia
dinsdag 22 februari 2011 - 21:26
jamssen

Jamssen

Veel sterkte vrijdag, we steken een kaarsje op voor een goede uitslag.

groetjes mlouise
woensdag 23 februari 2011 - 22:58
Pistachio

Pistachio

Angelo,

Wij staan vrijdag allemaal om je heen in een beschermende cirkel. Je bent inderdaad niet alleen!
donderdag 24 februari 2011 - 08:34
LauraK

LauraK

De kaarsjes zullen branden voor je, en in gedachten zijn we allemaal bij je.
Met zoveel positieve energie moet er gewoon een goede uitslag uitkomen!
Alvast heel veel sterkte gewenst voor morgen!

Groeten van Laura.
donderdag 24 februari 2011 - 08:52
rialle

Rialle

Angelo veel stekte voor morgen jongen, en ook hier zal een kaarsje branden!


Groetjes Rialle
donderdag 24 februari 2011 - 09:04
marero

Marero

angelo, vant zelfde hier hé jongen, we denken aan jou zenne
grtz marero
donderdag 24 februari 2011 - 09:06
an

An

hoi Angelo,
heb na mijn eerste reactie bewust dit topic over geslagen niet voor jou maar voor me zelf.

IK heb vandaag te horen gekregen (nadat ze vorige week een punctie ) hadden gedaan,dat ik geen kanker heb ,o wat was ik blij (borstkanker)heb het gelijk gevierd


ik hoop dat jij morgen ook zo'n goede uitslag mag krijgen als ik.
heel veel succes,
gr an
donderdag 24 februari 2011 - 14:47
an

An

dank je wel Marianne, en marjoleine je leeft en dat is het maar je geniet niet,ik zat al een half jaar hier mee ,mamagrafie,na een half jaar nog een bultje er bij (bleek een cyste die er bij kwam)
toen onder de echo voor die andere bult ,daar wouden ze een punctie op doen om alles uit te sluiten en die heb ik dan vorige week gehad en vanmorgen de uitslag dat het geen kanker is en ook niet dat er kanker broeide ,wat het wel is weten ze ook niet maar ze denken dat het van de tennis bal is die ik er een half jaar geleden tegen aan heb gehad (ze zeiden toen het gaat zeer waarschijnlijk om een onderhuidse bloed uitstorting maar zeker wisten ze het niet te zeggen met 100%.)
die twee bulten zitten er nog en die moeten van zelf weg gaan, en er zijn nog klieren die op gezet zijn van die tennis bal ,en alles moet langzaam weg trekken (heeft zijn tijd nodig)mag over 1 1/2 jaar weer een mamgrafie doen of ie weg is of kleiner eerder was niet nodig zei de arts van oncologie/mamapolie.
zit al ruim een half jaar met die angst waarom gaat ie niet weg (en nu heb ik de uitslag dat het geen kanker is en dat ie weg moet slijten)ben super blij met deze uitslag eindelijk weer gewoon leven zonder angst,
groetjes an
donderdag 24 februari 2011 - 15:29
an

An

ja ben blij dat ik weer normaal kan slapen ,maar zolang die bultjes en die op gezette klieren niet weg zijn .....................ben blij als dat ook weg is en dan kan ik echt alles van me af gooien,
en ik ben blij dat ik dit forum had in deze moeilijke tijd(las tuin tijdschriften om dat ik geen gewone boeken meer wou lezen gewoon als pure afleiding en blij dat ik weer zaaien kon mijn hoofd bonkte van de stress vanwege die bultjes is het nou wel is het nou niet goed na die mamagrafie en een aantal forum leden die hier vanaf wisten om me te steunen,
dit is gewoon een super forum waar iedereen voor elkaar klaar staat,(ook met zo'n leek als ik,hahahahaha in tuinieren)
gr an
donderdag 24 februari 2011 - 15:42
rialle

Rialle

Oh wat fijn An, gefeliciteerd hoor! Geweldig!! Ik weet hoe het is om maandenlang te moeten wachten op zo'n uitslag.......

Groetjes Rialle
donderdag 24 februari 2011 - 16:12
annis

Annis

@Angelo ik wens je morgen ook heel veel sterkte.

@An wat een geweldig nieuws.Gefeliciteerd met deze goede uitslag.

Annis
donderdag 24 februari 2011 - 16:17
an

An

dank je wel,ben er ook super blij mee.
ik hoop dat Angelo morgen ook goed nieuws krijgt.
gr an
donderdag 24 februari 2011 - 16:20
an

An

bedankt allemaal,kan weer een beetje gaan leven en genieten,en hopen dat alles gauw weg is (bulten en zo) want dan kan ik pas echt weer leven en genieten,heb nu ruim een half jaar gedeeltelijk in angst geleefd (vanaf 5 juli 2010.)
je leeft maar je geniet niet,overal neem je je angst mee,

gr an
donderdag 24 februari 2011 - 16:43
Sarah

Sarah

@An gefeliciteerd met de goede uitslag.

@Angelo, sterkte morgen.... ik ga duimen voor je.
donderdag 24 februari 2011 - 16:46
marero

Marero

An, das goed nieuws meid, gefeliciteerd en laat het voor Angelo nu ook nog goed aflopen, ik heb die onzekerheid ook gekend jaren geleden met een tumor in de hypofise, bleek uiteindelijk ook niet kwaadaaardig maar je loopt wel slecht al die weken van de gedachten alleen al
donderdag 24 februari 2011 - 16:53
lydia2

Lydia2

Hier branden de kaarsen al.

Zeker voor Angelo in het vooruitzicht van goed nieuws en ook een beetje voor An voor de beproeving die zij heeft moeten doorstaan.

Groetjes

Lydia
vrijdag 25 februari 2011 - 09:40
hildavw

Hildavw

Was het een voorgevoel of zo?
Toen ik de topics aan het overlopen was, omdat ik lange tijd amper op het forum ben geweest, dacht ik, dat moet ik toch eens lezen.

Op het moment dat ik hier zit te typen, maak jij je waarschijnlijk klaar om naar het ziekenhuis te gaan.

Ik hoop, samen met alle anderen, dat de uitslag gunstig is en dat men je spoedig van de symptomen kan verlossen.

Wat ik wel raar vind, is dat je zo lang op een hersenscan hebt moeten wachten.
Twee jaar geleden kreeg ik, toen ik bij mijn zoon was, opeens een hevige hoofdpijn, zoals ik nog nooit had gehad, naar de spoed geweest en dan heeft men onmiddellijk, zonder aarzelen, een hersenscan genomen, niettegenstaande het ziekenhuis in kwestie niet zo'n goede naam i.v.m. spoed.
Gelukkig was er niets aan de hand.

Men probeert tegenwoordig af te raden om zelf naar de spoed te gaan, maar in jouw geval had dat misschien toch beter geweest.

Veel moed en sterkte, Angelo.
vrijdag 25 februari 2011 - 13:54
Pistachio

Pistachio

@ An

Wat fijn dat je een goeie uitslag kreeg. Dit is beter dan de lotto winnen!! Ik ben heel blij voor je.

@ Angelo
Ik hoop voor jou ook het allerbeste.
vrijdag 25 februari 2011 - 14:03
Angelo

Angelo

Proficiat An, altijd leuk een goede uitslag !


De scan is inmiddels bij mij gebeurd. Ik kan je verzekeren dat het behoorlijk eng was, zo een kleine ruimte, en al die geluiden


Nu is het wachten op de uitslag.


Dank jullie allemaal voor de steun !!! Dat meen ik serieus !


Groetjes


vrijdag 25 februari 2011 - 19:43
Angelo

Angelo

geen idee, hoe lang dat zou kunnen duren. Dat zal toch wel ergens komende week zijn, hoop ik
vrijdag 25 februari 2011 - 20:28
marero

Marero

dan duimen wij voort hoor angelo
vrijdag 25 februari 2011 - 21:09
Gehenna

Gehenna

Dan duimen we voor een goede uitslag.
vrijdag 25 februari 2011 - 22:24
an

An

we duimen voor een goede uitslag.
vrijdag 25 februari 2011 - 22:56
molleke32

Molleke32

Heb je een ct scan gehad? (zo in een buis waar je een kloppend geluid hoort?) Die uitslag duurt normaal niet lang..We blijven een kaarsje branden voor goed nieuws!
zondag 27 februari 2011 - 12:11
Angelo

Angelo

een NMR scan, ik weet niet of dit hetzelfde is, maar het was allesinds ook een buis, zeer klein, waarin allerlei kloppende en piepende geluiden te horen waren.


dank jullie !
zondag 27 februari 2011 - 12:42
molleke32

Molleke32

ja die bedoel ik en dan krijg je contrastvloeistof ingespoten voor een duidelijker beeld. Ja die geluiden en de omvang van zo'n ding is idd beangstigend ..
zondag 27 februari 2011 - 12:46
marero

Marero

en als ge dan nog blijkt allergisch te reageren op die contrastvloeistof zijde nog verder van huis, kan ervan meespreken
maandag 28 februari 2011 - 00:14
Polplastron

Polplastron

Ik duim alvast twee keer zo hard voor je als voordien!!!!
maandag 28 februari 2011 - 13:41
Victor44

Victor44

Angelo,
Ook wij duimen voor je! We hopen dat alles snel weer achter de rug is voor jou,en je er toch de moed blijft inhouden.
Victor en Mia
[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
maandag 28 februari 2011 - 15:57
Rita1960

Rita1960

Angelo,

ook wij hier duimen voor je.. dat je snel de uitslag hebt.. en dat het goed is


Opbeurende groetjes,

Rita


.
maandag 28 februari 2011 - 19:06
Gehenna

Gehenna

De mri drilboor marteling
Dat duurt eeuwen en dat lawaai is niet uit te houden. Koptelefoon met muziek? Met een versterkte drilboor ja! En dan beweren dat ik wel muziek gehoord heb ...
dinsdag 1 maart 2011 - 23:18
Angelo

Angelo

De uitslag is binnen en het is goed nieuws !

Alles is in orde!

De reden van hoofdpijn is dus niet bekend... maar laten we het dan maar wijten aan onbewuste stress ?


Alvast bedankt voor alle steun die ik hier heb gehad !!!


zonnige groetjes

donderdag 3 maart 2011 - 20:23
molleke32

Molleke32

Ale ik ben blij voor je, dat zal een hele opluchting zijn!!!

Ik moet morgen ook gaan voor een ct scan. Ook al 4 maanden hoofdpijn en duizelig. Bij de neus/keel/oorspecialist niets te vinden (ik dacht eerst vocht in mijn oren of sinussen of zo) dus morgen een CT.

Hopelijk nu dat je de uitslag weet dat de stress wat kan zakken en dat de hoofdpijn verminderd , want ik weet het hoofdpijn is hels

Groetjes Vicky
donderdag 3 maart 2011 - 20:27
Matabish

Matabish

Zie je wel dat het meevalt! Ik ben zo blij voor jou!
Toch goed dat je die scan hebt laten doen, nu ben je gerustgesteld, want onzekerheid brengt ook zware stress voort hé!

Hartelijke groetjes,
Matabish.
donderdag 3 maart 2011 - 20:29
Rita1960

Rita1960

Angelo,,

ben blij met de uitslag voor je..

@Vicky, sterkte!


lieve groetjes voor beiden,
Rita
donderdag 3 maart 2011 - 20:43
LauraK

LauraK

Al is de oorzaak niet echt duidelijk, er is in ieder geval niets ernstigs aan de hand met
je hoofd! Wat een goed nieuws, Angelo, en wat zal je opgelucht zijn! Dat is wel een
felicitatie waard! Ik ben heel blij voor je!

En Vicky, hopelijk krijg jij binnenkort ook goed nieuws; we zullen nu voor jou duimen
en een kaarsje aansteken!

Groeten van Laura.
donderdag 3 maart 2011 - 21:06
Victor44

Victor44

Oef,Angelo! een hele opluchting.
Vicky,hopelijk valt ook alles voor jou mee,na deze CT Scan. We duimen ook voor jou,en hopen dat je snel mag verlost worden van die vervelende hoofdpijn.
grtjs
donderdag 3 maart 2011 - 21:12
kerstkind

Kerstkind

Hieperdepiep hoera!!!!
Da's zeker een hele opluchting, Angelo
Een pak van je hart, heerlijk toch.
Wij zijn met z'n allen blij voor jou.

@Vicky, hopelijk krijg jij eenzelfde uitslag.
Hoofdpijn is nooit fijn
groetjes José
donderdag 3 maart 2011 - 21:20
an

An

Hoi Angelo,
wat ben ik blij voor jou dat de uitslag goed is, nu kan je stress ook verminderen er om zodat je hoofdpijn met de tijd ook minder wordt en de klachten daar bij,
nu kan je er bij neerleggen dat er niks ernstigs is,
gefeliciteerd met de goede uitslag.

Vicky hoop dat jij ook een hele goede uitslag krijgt sterkte
groetjes an
donderdag 3 maart 2011 - 21:41
rialle

Rialle

Oh Angelo wat een fijn bericht! Wat een opluchting zeg! Proficiat met de goede uitslag.

Vicky voor jou ook sterkte voor morgen en hopelijk net zo'n goede uitslag als Angelo!

Groetjes Rialle
donderdag 3 maart 2011 - 21:53
lydia2

Lydia2

Eh, eh

Wat een opluchting voor Angelo. Hopelijk is die ook weggelegd voor Vicky. Morgenvroeg gaan de kaarsjes aan voor haar.

Groetjes

Lydia
donderdag 3 maart 2011 - 21:59
Angelo

Angelo

dank jullie allemaal !

Vicky veel succes morgen, ook ik zal aan je denken !!!


groetjes

donderdag 3 maart 2011 - 22:03
marero

Marero

jeej angelo das goed nieuws, nu kan he verder en niet meer zo stressen hé das voor niks goed
vicky nu gaan we voor jou ook duimen zenne, hopelijk krijg jij ook goed nieuws
donderdag 3 maart 2011 - 22:53
Polplastron

Polplastron

Dat is goed nieuws Angelo!
Vicky, veel succes ...

Maar euh ... al die forumleden die ineens hoofdpijn krijgen ... 't Zal toch niet aan een tuinforumverslaving liggen zeker! Nee, serieus; laat ons hopen dat het allemaal goed komt!

Groeten,

Pol
vrijdag 4 maart 2011 - 09:05
marero

Marero

baneet pol, we hebben wij allemaal wel hoofdpijn nu en dan maar we kunnen dat toch moeilijk elken dag hier gaan vertellen hé, tzou rap een ziekteforum zijn inplaats van een tuinforum
al ist nie om mee te lachen die verrekte koppijn
vrijdag 4 maart 2011 - 10:38
Sarah

Sarah

Geweldig Angelo.
Vicky, veel succes

Groetjes Sarah
vrijdag 4 maart 2011 - 10:39
annis

Annis

Angelo gefeliciteerd met deze goede uitslag.

Vicky succes.

Annis
vrijdag 4 maart 2011 - 10:50
rialle

Rialle

Ja Anglo, vond ik ook al. Wat ben je daar voor lekkers aan het verorberen???

Groetjes Rialle
vrijdag 4 maart 2011 - 17:46
jamssen

Jamssen

Super nieuws Angelo, gefeliciteerd.

groetjes mlouise
zaterdag 5 maart 2011 - 16:43
Angelo

Angelo

we gingen uiteten, en ik vond dat ik lang moest wachten op mijn eten, dus ben ik maar voor de lol aan de nootjes begonnen, uiteraard met mes en vork, zoals het een beleefde jongeman beaamt
zaterdag 5 maart 2011 - 20:39
Gehenna

Gehenna

Geluk dat het geen tumor is
zaterdag 5 maart 2011 - 20:49
Adrienne

Adrienne

Ha, ha Angelo dat is fijn nieuws super !!!

Vicky en voor jou veel succes wij duimen voorje !!!

Groetjes Adrienne
zaterdag 5 maart 2011 - 21:45
Pistachio

Pistachio

Wat een opluchting Angelo! Ik ben heel blij voor jou! Geniet maar nu! Voor Vicky duim ik natuurlijk ook!

liefs
Pistachio
zondag 6 maart 2011 - 16:42
molleke32

Molleke32

Pff ik moet nu dinsdag terug naar de neuroloog, zenuw zenuw..Hopelijk gaat ze nu eindelijk zeggen hoe of wat want de duizeligheid wordt erger
zaterdag 26 maart 2011 - 08:48
lentemode

Lentemode

Molleke,
we zullen voor je duimen en aan je denken dinsdag.
Ik wens je veel beterschap.
Gezondheid ? Van onschatbare waarde !

Warme groetjes,
Mia
zaterdag 26 maart 2011 - 11:29
Matabish

Matabish

Ja hoor Molleke, we wensen je allemaal het beste!
Het zal allemaal nog wel meevallen met een beetje geluk!
En er kan al zovéél geholpen worden tegenwoordig hé!
zaterdag 26 maart 2011 - 15:37
renate67

Renate67

Hallo Molleke, ik denk ook aan je, maar probeer ook nog wat afleiding te zoeken.
In de tuin misschien??
Want anders duurt het HEEEEEL lang voor het dinsdag is, sterkte
Renate
zaterdag 26 maart 2011 - 23:58
jamssen

Jamssen

Veel succes en sterkte dinsdag Molleke, ook hier zullen we aan je denken.

groetjes mlouise
zondag 27 maart 2011 - 13:43
lydia2

Lydia2

Ook van mij veel sterkte Molleke volgende dinsdag. Zal aan je denken.

Lydia
zondag 27 maart 2011 - 18:22
marero

Marero

dikke knuf molleke, we denken aan jou
zondag 27 maart 2011 - 23:27
Sarah

Sarah

Sterkte morgen, molleke. Duim voor je.
maandag 28 maart 2011 - 17:17
tantelies

Tantelies

Ook van mij veel sterkte. We blijven duimen.
maandag 28 maart 2011 - 17:27
Polplastron

Polplastron

Hier ook twee duimen!!!! Succes!
maandag 28 maart 2011 - 18:16
Victor44

Victor44

Ook wij wensen je een goede uitslag van het onderzoek! en zeker heel veel moed.
Victor en Mia[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
maandag 28 maart 2011 - 18:51
an

An

Molleke succes en sterkte dinsdag
maandag 28 maart 2011 - 20:58
Angelo

Angelo

heel veel sterkte, molleke ! Ik duim ook voor je !


Met mij gaat het, de koppijn blijft, maar we negeren het maar gewoon weer verder.

Werk gaat voor, en dan volop in de tuin werken, nieuwe partner leren kennen enzo
maandag 28 maart 2011 - 21:11
Rita1960

Rita1960

goei zo jochie

maandag 28 maart 2011 - 21:58
molleke32

Molleke32

Dank je wel allemaal jullie zijn zo'n schatjes

Angelo proficiat met je nieuwe liefde, het mag wel eens wat mee zitten nu he!
Geniet van elkaar

Zenuwachtige groetjes, Vicky
maandag 28 maart 2011 - 22:01
Rita1960

Rita1960

Vicky, veel geluk morgen

en ik hoop met jou dat de uitslag goed is!

groetjes,
Rita
maandag 28 maart 2011 - 22:09
rialle

Rialle

Vicky sterkte morgen....ik denk aan je!

En Angelo een nieuwe liefde? Heb ik iets gemist??

Groetjes Rialle
maandag 28 maart 2011 - 22:24
marero

Marero

hihi ik weet iets dat goed helpt tegen de koppijn.... en nochtans wordt dat meestal als excuus gebruikt
dinsdag 29 maart 2011 - 11:45
marero

Marero

ikke stout???? mor neeje[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 29 maart 2011 - 16:55
Angelo

Angelo

jullie vragen, wij draaien en voila, dit is Jeroen

[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]


Begin maar met de keuring


dinsdag 29 maart 2011 - 18:49
molleke32

Molleke32

Terug van de specialist maar helaas geen goed nieuws Waarschijnlijk een hersenontsteking maar ze sluiten MS ook niet uit..en dat op 33 jaar Nu vrijdag nog 2 bijkomende onderzoeken en 21 april het laatste en dan weet ik alles zeker...
dinsdag 29 maart 2011 - 18:59
Angelo

Angelo

Sterkte Molleke!!! Ik blijf toch duimen dat je er goed van af komt! Positief blijven !
dinsdag 29 maart 2011 - 19:04
lydia2

Lydia2

@ Molleke: Ik had gehoopt dat jij ook met schitterend nieuws terug kwam op dit berichtje Molleke.
Moed blijven houden he. Maar ja dat is makkelijk gezegd maar niet altijd gedaan.

@Angelo: Ja, ja het uitzicht is al goed. Nu moet hij je ook nog goed behandelen he.
Maar daar duimen we voor he.
dinsdag 29 maart 2011 - 19:38
marero

Marero

molleke toch meid das slecht nieuws, ben der nie goe van, kweet nie wat ik daarop moet zeggen, kheb kinderen die zo oud zijn als jij en mag der nie aan denken, moed houden meiske en we hopen allemaal op het beste
dinsdag 29 maart 2011 - 21:00
LauraK

LauraK

Ai Molleke, dat is niet het nieuws dat we hoopten dat je zou krijgen...
Hopelijk is het een ontsteking, en is die goed en afdoende te behandelen.
Daar duim ik voor! Ik wens je sterkte toe in de tussentijd!

@Angelo: leuke vriend om te zien, je hebt wel smaak! Je vriend trouwens ook!
Ik hoop dat hij je behandeld zoals je behandeld hoort te worden -en anders krijgt hij
het aan de stok met het hele tuinforum...

Groeten van Laura.
dinsdag 29 maart 2011 - 21:53
Matabish

Matabish

Molleke, je oortjes niet laten hangen joh!
Ze hebben gezegd dat 'de mogelijkheid bestond dat...' dat is dus nog helemaal niet zeker!
Wij blijven kaarsjes branden en samen met jou hopen op goede resultaten na de laatste testen van 21 april.
Kop op hoor meisje!!
woensdag 30 maart 2011 - 01:57
vincje

Vincje

sterkte molleke, en hoe cliche het ook klinkt, blijf positief! daar zit meer energie achter als de hangende oortjes!
woensdag 30 maart 2011 - 07:33
Sarah

Sarah

Goh, tegenvallertje Molleke, maar de moed niet verliezen hoor.
woensdag 30 maart 2011 - 10:05
Adrienne

Adrienne

Gadver Molleke dat is niet zo'n fijn nieuws, hou je sterk meisje !!!
We duimen alvast dat het einresutaat mee valt, vroeger kunnen we toch alleen maar het ergste denken en dat willen we niet hé.


En Angelo grote duim waaauw zone knappe gast jeetje !!!
woensdag 30 maart 2011 - 14:57
molleke32

Molleke32

@ allemaal : dank je wel voor jullie steun!

@ Angelo: wauw ferm ventje heb je daar , maar ja jij bent ook een ferm ventje dus jullie passen prima bij elkaar! Jeroen, zorg goed voor Angelo want het is een prachtige gast
woensdag 30 maart 2011 - 15:12
Angelo

Angelo

hilarisch zijn jullie

Maar vooral super leuk dat jullie hem ook leuk vinden

woensdag 30 maart 2011 - 17:00
cetinel

Cetinel

allemaal hele lieve zachtaardige mensen hier op het forum
woensdag 30 maart 2011 - 18:44
Rita1960

Rita1960

dames, geef de nieuwe liefde een eerlijke kans!
hebben wij toch allemaal gehad of niet soms

en Angelo.. ik hoop voor jou dat dit beter past

maar eh.. laat je er niet weer indraaien hé

lieve groetjes,

Rita
woensdag 30 maart 2011 - 20:32
marero

Marero

angelo tis ne knappe maar dat ben jij ook dus passen julie bij elkaar ...en astie nie braaf is dan zegdet maar dan kome we allemaal af...dan zal hij wel 2 keer nadenken
woensdag 30 maart 2011 - 22:28
Pistachio

Pistachio

@Molleke : weet je al iets meer, ik blijf voor je duimen, veel sterkte gewenst!

@Angelo: goe bezig! 't ziet er een leuke kerel uit ... geniet van elkaar!!
donderdag 31 maart 2011 - 09:29
molleke32

Molleke32

@ pistachio, neen de 21e april is pas het laatste onderzoek dan weet ik pas alles
donderdag 31 maart 2011 - 09:35
Pistachio

Pistachio

Wat vervelend Molleke dat je zo lang moet wachten ... probeer niet teveel te piekeren, denk positieve gedachten ... onderschat de kracht van je geest niet. Goede gedachten leiden tot goede lichaamsreakties. Ik blijf aan je denken en het beste hopen!
donderdag 31 maart 2011 - 12:01
molleke32

Molleke32

Heb deze namiddag de uitslag gehad van mijn MNR..Ik heb een herseninfarct gehad, en dat is op pons geslagen (heeft te maken met het evenwicht) dus nu weten ze niet of dat nog overgaat of dat zo blijft De rest van mijn leven bloedverdunners nemen, maar ik heb 2 jaar geleden 2 maagzweren en een maagbloeding gehad dus of ik die pillen verdraag moet ik nog afwachten...
vrijdag 29 april 2011 - 23:21
renate67

Renate67

Tja Molleke
Eindelijk duidelijkheid, en ja is het nou goed of slecht bericht??
Het is nnaar om dit te horen zeker zo jong, maar er waren eerder nog kwalijker ziekten genoemd en dat is het gelukkig niet.
In ieder geval is het bange wachten nu voorbij.
Sterkte en voorspoedig herstel gewenst
Renate
zaterdag 30 april 2011 - 00:18
Matabish

Matabish

Molleke, dat is zeker niet plezierig, maar we vreesden erger en dus zullen we toch maar tevreden zijn met dít resultaat...

[afbeelding verwijderd niet-https] , [afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 30 april 2011 - 01:04
krissie

Krissie

bloedverdunners nemen kan helpen , de kans wordt kleiner ,
maar het voorkomt niet dat ge geen herseninfarct zal krijgen .
Mijn man neemt al jaren bloedverdunners na een zwaar hartinfarct
6 jaar geleden , toch heeft hij nog een herseninfarct gehad 2 jaar geleden .

Krissie
zaterdag 30 april 2011 - 18:56

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon