menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Scrappen in boekvorm

Ga naar meest recente reactie

an

An

hoi ik heb een vraagje wie doet er aan scrappen (fotos op een leuke manier inplakken.)
wie heeft er ervaring mee het lijkt mij erg leuk om te gaan doen maar ik weet niet hoe het moet,en wat je er voor nodig hebt.
en heeft er iemand fotos van .
ik zou er graag mee willen beginnen maar ik weet niet wat ik moet doen en zo .
wie kan mij helpen?
vrijdag 10 november 2006 - 20:51
corrielat

Corrielat

hallo An, daar heb ik nog nooit van gehoord, wat is dat dan precies?
zaterdag 11 november 2006 - 08:23
Tine

Tine

Is dat scrappen hetzelfde als een collage maken?

Tine.
zaterdag 11 november 2006 - 09:25
nientje

Nientje

Scrappen is een hele rage tegenwoordig en wel mooi hé
nientje
zaterdag 11 november 2006 - 11:35
corrielat

Corrielat

nu weet ik nog niet wat het is, uitleg misschien??? misschien voor een ander ook om het te weten!
zaterdag 11 november 2006 - 14:17
Bowie

Bowie

Het is eigenlijk foto's op een creatieve manier verwerken.
Op deze site vind je heel veel uitleg + voorbeelden: http://www.scraptime.nl/scrappen.html
zaterdag 11 november 2006 - 16:00
corrielat

Corrielat

lijkt me leuk om te doen, maar het ontbreekt mij aan juiste kennis, ik heb begrepen dat je er cursussen voor kan volgen, misschien als ik ooit eens veel tijd heb en het in de tuin minder druk is
zaterdag 11 november 2006 - 16:22
Tine

Tine

Wat ik nu heb begrepen is dat scrappen gewoon een manier is om foto's in te plakken maar dan op een moderne. Dus eigenlijk zoals wij vroeger stijfjes deden: foto plakken , tekstje erbij, maar nu dan met gebruik van verschillende materialen, achtergronden, gebruik van kartelschaar, kortom , je fantasie de vrije loop laten gaan. Ik zag de albums vanmiddag in de winkel liggen met tekst en uitleg.
Je kunt op deze manier je fijne herinneringen op een leuke manier herbeleven.

Tine.
zaterdag 11 november 2006 - 19:12
nientje

Nientje

zo kun je het stellen tine, maar er worden soms echt mooie kunstwerkjes gemaakt hoor
nientje
zaterdag 11 november 2006 - 20:25
Tine

Tine

Dat het kunstwerkjes kunnen zijn, geloof ik best. Ik zag nl ook ineens iets voor me. Ik denk dat ik daar binnenkort mee ga beginnen, eerst de operatie dinsdag van mijn man afwachten, eerder kan ik toch niet ontspannen iets doen.

Tine.
zaterdag 11 november 2006 - 22:29
an

An

sorry dat ik zo laat reageer maar ik kon niet zien dat er post was voor mij.
mijn kinderen waren verlanglijstjes maken voor sinterklaas en toen zag ik het in de intertoys speelgoed boekje staan, ik gelijk bij de bieb kijken ,maar die had niks toen ben ik op internet gaan kijken maar daar staat ook zo weinig op om te beginnen van daar mijn berichtje. het leek mij ook leuk om de fotoalbulms een beetje op te fleuren ik deed het al met poezieplaatjes,maar dit lijkt me leuker,
ik heb wel gehoord dat je van alles er voor kan gebruiken ,glitter ponssen,raffertie touw .,stikkers,achtergrond papier. maar of je ook een speciaal fotoalbum nodig hebt weet ik niet.
ik doe momenteel alleen 3 d,en theezakjes vouwen,heb ook brooddeeg gedaan ,en dakpannen(met servetten).
gr,an
zondag 12 november 2006 - 15:58
Plantadvies

Plantadvies

Je kunt vele dingen hier voor gebruiken an. Gescheurde stukjes krant, knoopjes, lintjes, paperclips. Deze manier van scrappen doe ik digitaal, dat is ook een leuke bezigheid.
zondag 12 november 2006 - 16:06
an

An

het is fotos opplakken met leuke versiering erbij,evt, een tekstje op een ander papiertjebeetje scheuren en er bij plakken.zal even naar een voorbeeld zoeken.
gr an
zondag 12 november 2006 - 17:01
an

An

tania die site woou ik ook laten zien had ik gisteren beken maar ik vind het te moeilijk om als beginner om er mee te beginnen.
en aan planten advies waar staat het op jouw site waar je het hebt gedaan heb net gekeken maar kon het niet vinden?
tania hoe gaat het met jou camelia,is ie al verder uit knop.
mijne niet.
en weten jullie ook wat van kamer planten.
ik had vroeger in mijn huiskamer twee hangplantjes erwten en iets wat op een hartje leek volgens mij allebij vet plantjes wie kent ze nog je ziet ze haast niet meer . en ik zal straks even een foto stuen van mijn sintremaarten hier,
gr an
zondag 12 november 2006 - 17:09
an

An

[afbeelding verwijderd niet-https]
bij mij voor
an
zondag 12 november 2006 - 21:47
an

An

[afbeelding verwijderd niet-https]
hier een betere foto met 2 lantaarns op de achtergrond.
zondag 12 november 2006 - 21:49
an

An

en hier een lichtjes snoer op batarijen met lampionnetjes er op.(die oranje die aan een plant groeien.
gr an [afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 12 november 2006 - 21:52
an

An

foutje 2 de zelfde ik zal het nog 1 keer proberen.
[afbeelding verwijderd niet-https]
gr an
zondag 12 november 2006 - 21:54
corrielat

Corrielat

Ann
zeer gezellige en mooie voorkant van jullie huis,
maandag 13 november 2006 - 07:53
lacegarden

Lacegarden

gezellig , zeg, doet zweeds aan
maandag 13 november 2006 - 11:50
Adrienne

Tekst aangepast

Adrienne

Amaai, da is idd héél gezellig.
Zeker een bezig bijtje
Wie is die toffe jonge dame?
Je dochter?
Ziet er wel een leuke uit.
maandag 13 november 2006 - 14:34
an

An

ja adrienne die jongedame is mijn jongste van 8 ,ik moest eerst even een paar fotos hebben .
en die bij dat boompje is mijn andere dochter ,dat is trouwens een kerseboompje in pot heeft 10 kersen gegeven dit jaar.
hoezo doet het zweeds aan is dat daar ook zo, ik weet het niet ben er nog nooit geweest.
ja ik vond het ook wel gezellig,voor sintmaarten,en nu maar weer op naar sinterklaas zaterdag.
ik hoorde dat ie bij jullie ook zaterdag aankomt .om half 2.
bij ons 12 uur ongeveer.
gr an
maandag 13 november 2006 - 16:05

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon