menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

HIER IS HIJ DAN

Ga naar meest recente reactie

corrielat

Corrielat

IN Arendonk kwam de vraag naar voren om op jeprofiel misschien je woonplaats te vermelden, evt. je hobbys e.d. dan krijg je een beetje meer een idee waar iemand woont en wat zijn of haar interesses zijn, ook gemakkelijk als je iets wil ruilen, wie durft????
donderdag 2 november 2006 - 16:17
stekeltje

Stekeltje

dat vind ik een goed idee
donderdag 2 november 2006 - 16:32
lacegarden

Lacegarden

hamme bij dendermonde
koken - vergeten groenten kweken, oa. heel veel oude soorten van tomaten
zeker niet naar de computerles gaan, daar blijf ik toch altijd met tegenzin naartoe gaan, maar ik hou toch vol
donderdag 2 november 2006 - 16:54
corrielat

Corrielat

als je dat bij je profiel wil zetten dan blijft het daar staan, dat is voor degene die niet alles kunnen onthouden, waaronder ik , (leeftijd he,) dan mag je iets vergeten

donderdag 2 november 2006 - 16:58
corrielat

Corrielat

er zijn er een paar die het aangedurfd hebben, durft de rest niet???
zondag 5 november 2006 - 05:48
Tomateboer

Tomateboer

Ik denk dat dit er al stond van mij?,...
Kzal eens kijken
grt
zondag 5 november 2006 - 07:55
Bowie

Bowie

Het mijne stond er al van in het begin.
zondag 5 november 2006 - 08:48
Tine

Tine

Ik heb het ook al bij de aanmelding gelijk gedaan.

Tine.
zondag 5 november 2006 - 10:07
Victor44

Victor44

Ik heb het ook gedaan bij de aanmelding,maar als je goed nagaat zijn er weinigen die iets van zich willen bekend maken.
Grtjs
zondag 5 november 2006 - 16:05
Bowie

Bowie

Viktor bij jouw profiel staat nochtans jouw woonplaats niet vermeld.
zondag 5 november 2006 - 16:28
Adrienne

Adrienne

Bij mij wel
Maar wisten jullie als je visite kaartjes afdrukt via t'forum.
Je woonplaats er ook op staat.
Ga maar eens zien er staat een sterreke bij.
zondag 5 november 2006 - 17:33
Victor44

Victor44

Voilá,'t staat er bij ,ook de hobby's van Mia.
Grtjs
zondag 5 november 2006 - 18:10
Adrienne

Adrienne

Ha Victor, uw Mia is nog iets vergeten.
Mooie gedichtjes schrijven !!!!
Ja toch
zondag 5 november 2006 - 18:21
Victor44

Victor44

Ja Adrienne,er is een tijd geweest dat ik dat voortdurend deed,maar ik moet ook wat inspiratie hebben op dat moment.Sommige gebeurtenissen of emotionele zaken kunnen dit wel eens beïnvloeden,zoals de dood van mijn beide ouders of schoonbroer,wiens doodsprentjes ik dan ook geschreven heb.
Dit zit ook wel wat in onze familie ,telkens er iemand verjaart krijgt hij of zij kaarten met heel wat gedichtjes geschreven door mijn broers , zus,of van mezelf.
Groetjes
Mia
zondag 5 november 2006 - 19:45
an

An

bij mij stonden wel mijn hobbys maar nog niet mijn woonplaats zal er even bij zetten
ik had het laatst ook gevraagt ,maar die vraag werd gelijk weg gehaald . en misschien kunnen eer ook fotos bij en hoeveel kinderen je hebt e.d
gr an
zondag 5 november 2006 - 19:59
Victor44

Victor44

Volgens mij zou je profiel eerst volledig moeten ingevuld zijn voor dat je op het forum iets kan schrijven.
Grtj.victor
zondag 5 november 2006 - 20:31
an

An

ja dat klopt ook wel viktor.
maar je hoefde niet je plaats en intresses e.d in te vullen.
maar het is wel leuk om te zien waar iemand vandaan komt en ziet wat voor intresses hij heeft .
ik vind dat er eigelijk nog iets bij moet waar bijvoorbeeld een foto van je zelf zodat je weet wie wie is in plaats van dat je alleen maar iemand spreekt via een plaatje . als je dan b.v. op iemands profiel drukt krijg je gelijk een persoon achter allen een gietertje zoals bij mij of bij jou achter dat bloempje(hibiscus).
gr. an
zondag 5 november 2006 - 20:42
Adrienne

Adrienne

Goh An,

Da weet ik zo nog niet.
Ik vindt het enorm leuk wanneer je je forum vrienden in het echt tegen komt.
Zonder ze al gezien te hebben.
Meer een "blind date" zalig, als ze dan verwachten een klein vrouwke te zien
en je bent 1.70m zaaalig toch.
zondag 5 november 2006 - 22:06
an

An

maar adrienne je hoeft toch alleen de boven kant,(je gezicht) niemand ziet of je lang of kort bent.
gr an
zondag 5 november 2006 - 22:20
Paulette

Paulette

Hallo luitjes,

Ik heb ook even enkele gegevens toegevoegd. Toen ik mij inschreef op het forum was ik niet zo vrij, je weet dan in zekere zin ook niet wat voor forum het is en wat je ervan kunt verwachten. Nu ik ervaren heb hoe het forum werkt, ben ik minder terughoudend. Goede oproep hoor!

Paulette.
zondag 5 november 2006 - 22:38
an

An

dat had ik ook je toch voor zichtig , maar hier zitten zulke schatten van mensen op. ik hoop dat iedereen hem goed invult.
en kijken of die foto door gaat.
gr an
zondag 5 november 2006 - 22:42
corrielat

Corrielat

ja Adrienne, in mijn gedachten was jij een kleine dikke bezige bij maar dat was helemaal fout gedacht, alleen van die de bezige bij klopte, maar klein en dik???
inteegendeel, ik hoop dat door ons voorbeeld om meer op je profiel te plaatsen opgevolgd word, zodat je elkaars andere hobbys ook weet, en of iemand in nederland of belgie woont is ook leuk om te weten,
Ann, foto plaatsen op je profiel hoeft voor mij ook niet, dan is de verrassing als je elkaar ontmoet veel leuker
maandag 6 november 2006 - 08:25
Adrienne

Adrienne

Ewel da vindt ik ook
N' een echte blind date.
maandag 6 november 2006 - 12:07
annd6

Annd6

Toch geestig dat je je een voorstelling maakt van mensen en dat je er meestal helemaal naast zit!
Ik had bij ieder van jullie een ander beeld!

Ann
maandag 6 november 2006 - 12:44
de_lange_van_Bilze

De_lange_van_Bilze

Mijn nickje zegt feitelijk al van waar ik ben. Maar het idee is ok. Ik zal het aanpassen.
Jurgen


De_lange_van_Bilze
maandag 6 november 2006 - 13:04
Adrienne

Adrienne

Ha Jurgen,

Ik wil je ook wel eens tegenkomen.
Eens zien of je nickje wel helemaal juist is.
maandag 6 november 2006 - 14:11
de_lange_van_Bilze

Tekst aangepast

De_lange_van_Bilze

1.98 met een vers kort geknipt kopje.
Als je dat bedoelt ten minste



Groetjes

Jugen
maandag 6 november 2006 - 14:20
Adrienne

Adrienne

Jep, je nickje klopt dus
maandag 6 november 2006 - 14:28
berenice

Berenice

heb ook aangepast,
grts berenice
maandag 6 november 2006 - 16:54
an

An

ja is goed dan doen we een blind date.
het is wel makelijk om te weten ,waar iemand vandaan komt en zijn intresses.
wat vinden jullie om er bij te zetten of iemand getrouwd is en hoeveel kinderen?
gr .an
maandag 6 november 2006 - 17:09
corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

Hallo An

ik vind niet dat iemand zijn ziel en zaligheid hoeft bloot te leggen in zijn of haar profiel,
dat was niet mijn uitgangspunt toen ik deze topic plaatste, mij ging het er in eerste instantie om globaal het een of ander te plaatsen zoals, plaats waar je woont i.v.m.ruilen ofzo,
voor de verdere rest laat ieder die daar behoefte aan heeft op een gegeven moment graag horen wat hij of zij ons wil vertellen, of hij of zij gtrouwd, of wel of geen kinderen heeft past volgens mij niet in een tuinforum, misschien heeft iemand anders daar een ander gedacht over,maar zover als jij wil gaan heb ik het niet bedoeld, ik hoop dat je dat wil begrijpen.
maandag 6 november 2006 - 23:42
Adrienne

Adrienne

An, ik begrijp ook wat je bedoelt.
Maar ben van dezelfde mening als corrielat.
De mensen die veel op het forum zijn weten toch op den duur alles
Maar voor jou nog één keer:
Ik heb mijne Marcel, ha al 21 jaar.
Ne zoon van 16 en een half moet ik zeggen Jan.
Twee pleegkinderen Sam en Fernanda.
Twee honden:Xsanna een groenendaeler(8jaar)
En ons Floske (zonder verhaal deze keer) een stratieke maar heel lief (7jaar)
De poezen kan ik niet tellen soms 12 dan weer 8 ligt eraan wie op visite is bij de buurman.
3 kippen, en dan ........ 38 koeikes grote en kleine voor melk of den biefstuk.
Ik denk dat ik niks vergeten ben.
Voila da is den volledige inventaris van de droppehoeve.
Allez alles op twee voeten of vier pootjes toch.
dinsdag 7 november 2006 - 12:56
an

An

corrielat en adrienne ik begrijp goed wat jullie bedoelen ,het was ook maar vrijblijvend bedoeld.
ik ben ook 21 jaar getrouwd met johan.
heb 1 dochter die is verstandelijk gehandycapt die is bijna 21 ,
1 zoon van 17 en een dochtertje van 8.
en we hebben een labradorteriever van 2 jaar.
en 2 parkieten (van mijn zoon).heeft ie net gehad zondag .
en mijn foto hebben jullie ook kunnen zien bij bomen en struiken bij camelia in knop of.
daar sta ik op met mijn 2 meiden.
nou weten jullie van mij ook wat
gr an
dinsdag 7 november 2006 - 13:49
corrielat

Corrielat

naar aanleiding van de vraag (zie begin topic) kan ik zeggen dat er veel van ons gehoor hebben gegeven aan deze oproep, ik weet zeker dat er veel van ons wat aan zullen hebben, omdat je nu als je iets wil ruilen met iemand, je alleen maar op iemand zijn profiel hoeft te drukken om te weten of de afstand geen probleem is, voor degene die gehoor hebben gegeven aan deze oproep bedankt
de rest die nog volgt, WELKOM
maandag 13 november 2006 - 08:01
corrielat

Corrielat

voor degene die nog niet gereageerd hebben!! durf je niet??? niet bang zijn, het is een veilig forum,
voor degene die niet willen, dat respecteer ik natuurlijk, ieder heeft recht om te doen wat hij of zij wil
dinsdag 12 december 2006 - 08:33
annis

Annis

Heb mijn profiel ook aangepast. Zag dit vandaag pas staan.

Annis
dinsdag 12 december 2006 - 08:55
sylvain

Sylvain

Allee de Sylvain is ook hier myn stad was al gekend ik heb een leuk vrouwtje twee zonen een leuke schoondochter maar een om dat de oudste zoon noch op hotel is by ons en dan myn twee schatten van kleinkinderen fausto en de mauro en myn dieren park is vere van zo groot al Adrienne haar maar ik heb toch ook 3 kippen en 19 konyntjes en dan myn vogels in den tuin dat is dat; corrielat ik vond dat een fyn idee van dat profiel dan verschiet van waar de mensen eigenlyk zyn zoals de victor daar in zyn dorp kom ik geregeld maar er zouden er noch meer moeten op reageren het is noch maar een half procentje maar dat komt zo wel los mvg
dinsdag 12 december 2006 - 23:02
Leentje

Leentje

Hoeveel lijnen zijn voorzien voor je interesses

Mijne dag is in ieder geval te kort. Heb, denk ik, gewoon teveel hobby's die ik allemaal even intensief wil doen. ONMOGELIJK is dat!
Dat is trouwens ook de reden waarom ik de laatste maanden bijna niet op het forum geweest ben.
Ziek en in beslag genomen door een andere hobby.
Kijk maar eens op www.arti-sjok.be klikken op overzicht 20 jaar. Staan allemaal foto's!
Adrienne en Fons wonen het dichtste bij. Wij wonen namelijk in Mol.

Groetjes en het iwas een goed idee Corrielat. Als ik nu nog kan uitvinden hoe dat profiel aan te passen

Leen
donderdag 21 december 2006 - 00:02
corrielat

Corrielat

IN Arendonk kwam de vraag naar voren om op je profiel misschien je woonplaats te vermelden, evt. je hobbys e.d. dan krijg je een beetje meer een idee waar iemand woont en wat zijn of haar interesses zijn, ook gemakkelijk als je iets wil ruilen, wie durft????


allemaal bedankt voor jullie fijne reacties, misschien dat er nog nieuwkomers bij zijn gekomen die deze topic nog niet hebben gelezen en het leuk vinden om hun profiel ook aan te willen passen 0059:
woensdag 3 januari 2007 - 09:00
sunjet

Sunjet

ik heb mijn profiel ook aangepas
zondag 7 januari 2007 - 12:19
corrielat

Corrielat

bedankt sunjet,

het is leuk om te weten waar onze tuinvrienden vandaan komen, en ook wat hun verdere hobby,s zijn enzo,
wie weet volgen er nog meer jou voorbeeld,
zondag 7 januari 2007 - 16:40

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon