menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Buurt verkennen

Ga naar meest recente reactie

Tine

Tine

Hoera , vanaf morgen ben ik weer een vrij mens. Een paar weken geleden had ik al mijn moed bijelkaar geraapt en heb me bij het zorgloket gemeld voor de aanvraag van een opklapbare rolstoel en een scootmobiel. Tot mijn verbazing kreeg ik de rolstoel al na twee weken en de zeer luxe, scootmobiel wordt morgenochtend bezorgd. Lux, want ik heb zowel voetbediening als handbedienig , omdat de reuma me nog al eens parten speelt op plekken waar ik het soms niet verwacht. Dus.....vanaf morgen weer heerlijk mee de hond uitlaten, weer met mensen uit de buurt contact hebben, tuinen begluren , de buurt opnieuw verkennen,enz. Het leven wordt weer de moeite waard.

een blijde, verwachtingsvolle Tine
woensdag 9 juni 2010 - 21:24
Detuinenindemen

Detuinenindemen

Zo Tine, dan gaat er toch weer een wereld voor je open. Op een mooi moment want het is buiten echt geweldig nu. Misschien moet je er even aan wennen maar dan is het vooral de extra vrijheid en ik wens je toe dat je daar veel van gaat genieten!!
woensdag 9 juni 2010 - 22:00
Mandy

Mandy

Wat heerlijk voor je...... kun je weer fijn genieten buiten.......

ps ga je nu ook een cursus scootmobiel volgen???

woensdag 9 juni 2010 - 22:54
cetinel

Cetinel

terug mobiel! ik ben blij voor je,kun je inderdaad tenminste weer contact met de buurt maken.
geniet ervan!! en nu hopen op droog weer om zo snel mogelijk naar buiten te scooten.
woensdag 9 juni 2010 - 23:06
Rita1960

Rita1960

mooi Tine dat je straks weer mobiel bent. gefeliciteerd met je aanwinst en geniet ervan met volle teugen!

groetjes,
Rita
woensdag 9 juni 2010 - 23:34
jamssen

Jamssen

Ook van mijn kant, geniet van je nieuwe vrijheid en hopelijk krijgen we snel goed weer dat je lekker veel naar buiten kunt.

groetjes mlouise
woensdag 9 juni 2010 - 23:46
condor86

Condor86

hetzelfde als de andere heerlijk er op uit met de hond, geniet ervan
donderdag 10 juni 2010 - 00:07
berenice

Berenice

Tine

ook van mij veel sukses toegewenst met je scooter
ga maar lekker met de hond op stap zodat je veel nieuwe
kontakten kunt leggen en ne goei babbel met de buren is
altijd leuk he

grts berenice
donderdag 10 juni 2010 - 07:19
LauraK

LauraK

Wat fijn voor je, Tine, je kan de wijde wereld weer in! Het zal je misschien wat moeite
gekost hebben om te aanvaarden dat deze stap nodig was, maar nu heb je je vrijheid
en mobiliteit in ieder geval weer terug. De hond zal er ook blij mee zijn, en zo kunnen
jullie samen genieten van het buiten zijn. Lekker tuinen kijken (al zal de hond andere
belangen hebben ), hier en daar een praatje -geniet ervan!

Groeten van Laura.

P.S. Geweldig dat het allemaal zo snel geregeld is; je hoort wel eens andere verhalen...
donderdag 10 juni 2010 - 07:38
charelke

Charelke

Proficiat Tine met je nieuwe aanwinst om weer mobiel te zijn, om de buurt te verkennen, weer samen met je hond erop uit.
geniet ervan
groetjes
Charelke
donderdag 10 juni 2010 - 11:13
Tine

Tine

lieve allemaal, bedankt voor jullie meeleven. Ik heb mijn eerste ritje naar buiten gemaakt. Wat een genot om eindelijk na twee jaren weer eens door het bos vlakbij te rijden. Ik had alleen wel weer even verdriet, het orchideeënveldje was gemaaid. Hoe halen ze het in hun hoofd om dat te doen. Ik heb er al eens over naar de gemeente geschreven maar die besteden het maaiwerk uit en hebben er zelf geen zicht op. Morgen koop ik eerst een achteruitkijkspiegel want die zit er niet op en linksom kijken is wat moeilijk voor me. Maar wat een genot om weer zomaar ergens heen te gaan waar ik met de auto niet mag komen. Morgen voor het eerst hiermee boodschappen doen. Kijken hoe dat bevalt. Ik voel me nu zo vrij. O ja , ik hoef geen scootlessen te hebben omdat ik nog auto rijd en veel heb gefietst, dus het verkeer is voor mij geen probleem.

Tine
donderdag 10 juni 2010 - 14:47
Tine

Tine

ik heb de gemeente al een paar jaar geleden erover ingelicht toen ik ontdekte dat het gemaaid was. Ze wisten niet dat dat er was, is uit zichzelf daar ontstaan. Volgens hun geven ze de opdrachten met het verzoek om uit te kijken wat er gemaaid wordt. Nou , ze hebben dus de uitvoerder niet gewaarschuwd, blijkt nu. Ik zal nog eens aan de bel trekken. Ik had me er zo op verheugd om het weer eens te zien na zoveel jaar, dus de teleurstelling was dubbel zo groot.jammer toch.

Tine
donderdag 10 juni 2010 - 17:26
Matabish

Matabish

Laat dàt je vreugde van het opnieuw mobiel-zijn niet overschaduwen Tine.
Wat fijn eigenlijk dat je weer kunt zien als er wat verkeerd gebeurt!
Verdedig die mooie plantjes maar met hart en ziel want dat kunnen zijzelf, spijtig genoeg, niet!
'k Wens je veel plezier van je mobieltje nu de zomer er aan komt !!

Warme groetjes,
Matabish.
donderdag 10 juni 2010 - 20:30
kerstkind

Kerstkind

Hoi Tine,
wat ben ik blij dat je weer mobiel bent.
Gefeliciteerd met je scootmobiel.
Het is zeer zeker de moeite waard om erop uit te trekken, de natuur is
toch zó mooi.
Dat wordt genieten!!!!!
groetjes van een blije José
donderdag 10 juni 2010 - 21:35
hildavw

Hildavw

Tine, ook van mij een dikke proficiat met je nieuwe aanwinst.
Als het weer nu nog een beetje meewil, zal je terug 100 % kunnen genieten van alles wat rondom je gebeurt, groeit en bloeit.

groetjes van Hilda
vrijdag 11 juni 2010 - 19:45
lentemode

Lentemode

Ook mijn pet af voor deze overwinning, Tine !
Heerlijk dat je eerste uitstap je bevallen is...
En nu shoppen morgen !
Ik begrijp dat je dat spannend vindt, die eerste keer !
Dat ellendige gezeul waarvan je lange armen krijgt, kan je nu ook vergeten als je boodschappen netjes 'meegereden' worden !
Veel succes...
Maak die winkelstraat maar es lekker onveilig !

Groetjes,
Mia
vrijdag 11 juni 2010 - 22:50

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon