menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bloempotjes wat zet ik erin

Ga naar meest recente reactie

brammeke

Brammeke

Hallo iedereen,
Ik heb kleine bloempotjes geverfd (kleur is fiksia). Wie heeft er ideeën om mijn drie kleine potjes op te vrolijken.
Graag tips qua planten (kleintjes)
Groeten
zondag 16 mei 2010 - 16:08
printemps

Printemps

Cactussen misschien
Hoe klein zijn ze ?

mvg
zondag 16 mei 2010 - 16:18
cetinel

Cetinel

fuchia is een soort roze,fiksia zal wel een tint roos zijn dan hé.
en persoonlijk vind ik die kleine bloempotjes niks...ze zijn zo,ja zo klein
heb ik vroeger ook gedaan:kleine stenen potjes geverfd en beplant....voor je het weet is je plant te groot..
het enige is inderdaad: cactussen,maar om de een of andere reden groeiden die bij mij ook snel uit hun pottekes(ik zag er bij mensen op de vensterbank die op 10 jaar niks gegroeid waren,de mijnen groeiden per jaar wel 10- 15 cm ) potteke te klein,stekels in je handen van het verpotten
ik heb er nog een paar,pottekes die ik al jaren heb,nooit gebruik en niet wil weggooien wegens: ge weet maar nooit......
wel leuk is om er allerlei prullaria in te doen,haarspeldjes,elastiekjes,muntjes die je van de grond raapt(mischien groeit er ooit wat uit )knopen etc..
ideaal knutselidee voor moederdag: verf een potteke,schrijf er mama op en je moeder smelt!(niet boven de 12 jaar,dan kijkt je moeder je waarschijnlijk gewoon hoofdschuddend aan)
maandag 17 mei 2010 - 00:45
Matabish

Matabish

'k Heb ook nog een hele reeks van die anti-muggenkaarsjes in mini bloempotjes.
Zijn zelfs al mooi geverfd!
Maar 'k krijg hier ineens een lumineus idee...'k ga ze gebruiken om onder in plantpotten te doen
in plaats van scherven waar je je handen telkens aan openhaalt als je moet verpotten!!
maandag 17 mei 2010 - 00:53
an

An

en anders kunst plantjes (bij action of xenos te koop vaak) groeien niet verder.
maandag 17 mei 2010 - 13:42
cetinel

Cetinel

kunstplanten!!!! brrrr
maandag 17 mei 2010 - 14:30
an

An

hoi cetinel
ik ben ook geeen kunst planten freek maar als je echt iets wil heebben wat niet vergroot en toch op een plant lijkt is dit de oplossing
want planten groeien hoelangzaam dan ook.
gr an
maandag 17 mei 2010 - 15:21
brammeke

Brammeke

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 18 mei 2010 - 19:56
an

An

iets van cactussen of slaapkamer geluk,of katte gras ,je kan er eigenlijk best veel in zetten ,maar het zal er wel overheen groeien een klein zomer bloeiertje
dinsdag 18 mei 2010 - 22:32
Matabish

Matabish

Kruiden?
woensdag 19 mei 2010 - 00:19
brammeke

Brammeke

Kruiden lijkt me een idee.
Van cactussen ben ik niet zo gek
donderdag 20 mei 2010 - 18:22
Matabish

Matabish

Vooral éénjarige kruiden lijken me een leuk idee, want die bloeien ook nog eens mooi!
Doordat ze éénjarig zijn worden ze ook niet te groot voor de potjes in één seizoen.
donderdag 20 mei 2010 - 19:06

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon