menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wij krijgen een kitten misschien

Ga naar meest recente reactie

anouk

Anouk

hoi allenmaal
wij krijgen misschien een kitten ik laat zo een foto zien, die ik misschien als we die kitten nemen ,dan noem ik haar nikky
ze is net 7 dagen oud gister pas de oogjes open gegaan echt zo schatig
als ik haar krijg krijg ik haar rond mama's verjaardag 20 juni

hier is ze zo lief aan het lopen en ze wou hier in mijn mouw in.
[afbeelding verwijderd niet-https]
ze is hele maal zwart alleen bij der nekje is ze een beetje wit en de 4 pootjes zij helen maal wit en de staartje is zwart en en heel klein wit puntje

gr.anouk mag over 14 dagen weer kijken
dinsdag 4 mei 2010 - 21:43
LauraK

LauraK

Hallo Anouk,

Dat is nog eens leuk nieuws! En wat een schatje is Nikky! Ik hoop voor jullie dat
het allemaal doorgaat!

Groeten van Laura, de drie katten en de zwerfkat die hier ook bijna woont.
dinsdag 4 mei 2010 - 21:57
Jeannette1

Jeannette1

Hai Anouk,

Dat is wel een heel lief poesje, maar dat kan ook niet anders met 2 van die lieve meiden (Chantal en Anouk).

Ik denk, dat Ger en ik dit schatje wel eens in het eggie willen zien, daar bel ik mama dan wel over op.

Lieve groetjes, ook voor Chantal en mama, Ger en Jeannette
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
dinsdag 4 mei 2010 - 22:21
anouk

Anouk

[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]
hier ging ze gelijk na het vast houden ,weer bij haar moeder melk drinken
gr. anouk
dinsdag 4 mei 2010 - 22:38
an

An

Hoi Laura,Badah,en Jeannette ,
IK ben samen wezen kijken met Anouk en Chantal Maandag avond
het is inderdaad een scheetje ik heb hem ook vast gehouden dit was echt een ondernemertje steeds maar kruipen en toen zij naar haar moeder ging roepen hebben we haar terug gezet.
Ze ging gelijk drinken het is een nestje van 2 vrouwtjes en 2 mannetjes en dit is de enige met een puntje op haar staart ze had net deze dag haar oogjes open.
de eigennaar zei dat dit van die kroelkatjes zijn en dat ze niet groot werden
Heb een paar oudere poezen gezien.en eentje die een zus was van de moeder en die is net zo groot als deze worden zei ze.
(heb ik gelijk ook een muizen vanger hahahaha maar heb momenteel geen muizen meer dus misschien voor een volgende koude winter)

*Jeannette ik hoor het wel .
gr an
woensdag 5 mei 2010 - 09:04
LauraK

LauraK

Hallo An en Anouk,

Wat een leuke en lieve foto's allemaal! De moederpoes ziet er ook prachtig en heel
gezond uit, en het feit dat het kitten zo ondernemend is, is prima. Dan weet je dat je
te maken hebt met een gezond kittentje.

Ik ben heel benieuwd wat voor kleur ogen Nikky krijgt: de ogen van de moeder zijn
heel erg mooi, maar het kittentje kan ook de kleur ogen van de vader erven natuurlijk!

Een heel leuk vooruitzicht in ieder geval, en ik duim voor jullie dat het ook echt
doorgaat.

Lieve groeten van Laura, ook voor Chantal.
woensdag 5 mei 2010 - 10:31
an

An

Hoi Laura volgens mij zijn ze blauw tot nu toe kijk maar goed naar de eerste foto .
Anouk heeft op de rommelmarkt en daar was ook een meisje en doe had een poesen mandje en ook een krappaaltje(40cmhoog) en daar hangt een muisje aan
heeft ze zelf gekocht en en ze heeft ook al geld apart gedaan voor de kattenbak,en voer.
gr an
woensdag 5 mei 2010 - 13:30
jamssen

Jamssen

oh, wat lief.

groetjes mlouise
donderdag 6 mei 2010 - 23:19

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon