menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Maak een meter

Ga naar meest recente reactie

Detuinenindemen

Detuinenindemen

Natuurmonumenten is bezig om de grootste website ter wereld te maken. Op deze site kun je een vierkante meter digitale natuur maken. Natuurmonumenten wil hiermee onder de aandacht brengen dat het met de werkelijke natuur minder goed gaat. Om een aantal planten- en dier-soorten voor uitsterven te behoeden, is het noodzakelijk dat er grotere aaneengesloten stukken natuur komen. www.maakeenmeter.nl
zondag 31 januari 2010 - 20:56
Lysianthus

Lysianthus

Wat een goed initiatief Martje, hier doe ik graag aan mee.
Ik ben officieel, de trotse eigenaar van een stukje digitale natuur.
Slaap lekker
Lysianthus
zondag 31 januari 2010 - 22:07
Matabish

Matabish

Yeah!! Ik heb een stukje digitaal moeras met véél kikkertjes!!

Groene groetjes,
Matabish.
maandag 1 februari 2010 - 00:36
cee

Cee

Mhoehaha,

Eindelijk heb ik m'n eigen duinen!

Ik vrees dat het stukje nog wat te klein om er een wisent op te laten grazen, maar ben al blij met een blauwe zeedistel, een beetje helmgras en eventueel een konijntje.
maandag 1 februari 2010 - 09:28
annis

Annis

Ook een stukje weide aangemaakt. Heerlijk liggen in een zonovergoten weiland met klaprozen, korenbloemen, fluitekruid etc.

groetjes @nnis
maandag 1 februari 2010 - 10:24
lentemode

Lentemode

Voilà, zie, heb de weide uitgebreid...
Benieuwd op welke vierkante meter dat schitterende Gallowayrund wat gaat laten vallen...

Kennen jullie die oubollige wedstrijden met gokactiviteiten nog "Schijt je rijk" ?


Groetjes,
Mia
maandag 1 februari 2010 - 11:35
Lysianthus

Lysianthus

Dat is je volste recht hé Willy, gelukkig denken we allemaal niet zoals jij met alle respect


Vergeef mij mijn sceptiscisme je bent vergeven, ik hoop dat je mij ook vergeeft
maandag 1 februari 2010 - 13:12
Lysianthus

Lysianthus

Proficiat Marianneke, koekepanneke.
Initiatiefneemster was MARTJE.
Fijne zondag.

Lysianthus
maandag 1 februari 2010 - 17:11
Ed50

Ed50

@ Lysianthus,

zijt gij nog aan het zondag vieren??? Dan hoop ik voor jou dat je vandaag niet moest gaan werken!!!!!

Eddy
maandag 1 februari 2010 - 17:16
Lysianthus

Lysianthus

Sorry, ik vergis me al de hele dag en denk dat het zondag is reden is omdat mijn ventje thuis is tot woensdag.
Normaal is hij gaan werken in de week dus ja
het voelt aan als zondag hahahah
Ik daarentegen ben één van de gelukkige die niet buitenhuis gaat werken dus voor mij is het alle dagen zondag.
maandag 1 februari 2010 - 17:45
paulduville

Paulduville

ja...hm...
moet toch ook efkes in mijn haar krabben als ik dit zie. Mijn zoon is al virtueel aan het tuinieren op internet (echt tuinieren is veel te vermoeiend), dus mijn kleinzoon zal alleen nog virtueel voedsel naar binnen werken zeker...
Paul
maandag 1 februari 2010 - 17:47

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon