menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kerstbomen 2009

Ga naar meest recente reactie

hildavw

Hildavw

Ik zal de spits maar afbijten!

[afbeelding verwijderd niet-https]

vele groeten van Hilda
vrijdag 11 december 2009 - 16:34
Jeannette1

Jeannette1

Lieve Hilda,

Bijt de spits er A.U.B. niet af, want dat prikt erg hoor!!!
Jullie hebben onze smaak wat de Kerstboom betreft zie ik, zeer mooi en sfeervol!
Zodra onze boom versierd is, zal ik ook een foto plaatsen.
Alleen kunnen wij voor mijn allergie nooit een echte boom in huis hebben.
Maar niet getreurd want wij hebben een hele mooie Nordmann in de tuin recht voor het raam (bewust deze plaats gekozen).
Tot nu toe hebben wij hem alleen in het wit zonder lichtjes gedaan, omdat wij geen electra buiten hebben.
Dit jaar wordt de boom zeker weer wit, met zo ongeveer dezelfde mooie diertjes als jullie hebben, leuk hè.

Veel suc6 en plezier van jullie Kerstboom!
Lieve groetjes, Ger en Jeannette
vrijdag 11 december 2009 - 17:35
Peppody

Peppody

wat een lieve pluize-uiltjes en een mooie slinger! Hier ook geen kerstboom ik heb er de ruimte niet voor, wel komt er een ieniemienie boompje op het dressoir met nijntje bedels van de Bruna erin (mag m'n dochter versieren) Die gaan we zondag in een potje zetten (staat nu nog buiten op de tuintafel nog van vorig jaar kerst )
vrijdag 11 december 2009 - 22:39
Matabish

Matabish

Prachtig Hilda!! Die zouden mijn kleintjes ook wondermooi vinden, zo sneeuwvlokjesachtig!!
De mijne staat nog te klimatiseren in de veranda, maar die wordt niet zo mooi...daar moeten
teveel leuke prulletjes voor de kinderen in komen, want hij staat er toch eigenlijk voor hèn hé.

Bewonderende groetjes,
Matabish.
zaterdag 12 december 2009 - 01:35
miet1

Miet1

hoi zeer mooi en de versiering ook
groetjes miet
maandag 14 december 2009 - 21:51

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon