menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Een belangrijke vraag

Ga naar meest recente reactie

Harry54

Harry54

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1119172

overgenomen uit Bokt, maar te belangrijk om te negeren
groet Harry
vrijdag 29 mei 2009 - 22:20
rialle

Rialle

Achossie wat een schatje! En ja hoor Henk. inderdaad tè belangrijk om het te negeren. Ik ben er zeker van dat iedereen hier smelt als ze dat zien!!

Groetjes Rialle
vrijdag 29 mei 2009 - 22:35
christine2

Christine2

Wat een schat van een beestje
Ze mogen van mij in mijn tuin komen wonen
eten die geen naakt slakken op
Ga anders een wegwijzer plaatsen naar mijn tuin
hier kan je je buikje vol eten

Groetjes christine
vrijdag 29 mei 2009 - 22:49
Thuja49

Thuja49

Eigenlijk is dat zo'n lief , schattig mooi diertje .

Vroeger kwam er bij ons altijd 1 tje van het katteneten eten als dat buiten stond .
Wachtte meestal wel tot de kust veilig was .
Het enige nadeel om ze vast te pakken zijn zn stekels en heb me ook laten wijsmaken dat die diertjes vol vlooien zitten .


groetjes
thuja
vrijdag 29 mei 2009 - 23:20
Peppody

Peppody

wat schattig!
@Thuja nog een nadeel: ze kunnen heel hard bijten! Mocht je er ooit eens een in je tuin treffen probeer 'm dan niet te verplaatsen met je vinger te dicht bij z'n mondje want ze bijten heel hard en houden vast Ik heb er eens eentje bij m'n ouders uit een net aangelegd maar nog niet gevulde vijver gered en bijten was z'n dank Maar desondanks zijn ze erg nuttig en leuk en kunnen ze bij mij altijd kattenbrokjes komen scoren!
vrijdag 29 mei 2009 - 23:46
Matabish

Matabish

'k Ben hélemààl verkocht!!! Wàt een schatje!!
zaterdag 30 mei 2009 - 00:14
Jose47

Jose47

Ohh wat lief, wat een dotje....die ukkepuk heeft je hart zo gestolen
Josée
zaterdag 30 mei 2009 - 08:26
annis

Annis

Oh, wat een ukkie zo heb ik ze allleen nog maar gezien als tekening maar de werkelijkheid is nog mooier.
Hier zou je spontaan je auto voor laten staan. Onze dierenarts is egelmoeder daar kun je egels naar toe brengen die ziek of verwond zijn.
Er slaapt hier in de winter regelmatig een onder de heg. Je ziet hem niet maar hoort hem wel.

@nnis
zaterdag 30 mei 2009 - 09:56
lentemode

Lentemode

Kalmjes aan dus op die landwegen !

Wat een mooie fotoserie !

Zo zie je dat een bolwerk van naalden ook het omgekeerde kan teweeg brengen: een gevoel van: "Ik ben lekker overal veilig !"

Groetjes,
Mia
zaterdag 30 mei 2009 - 11:30
Heike

Heike

Zo'n foto zou ideaal zijn als aandachtstrekker om automobilisten eraan te herinneren dat ook dieren de weg kunnen oversteken. Ik zie het al voor me, grote affiches met dit vertederende egeltje... het zou menig chauffeur wakker schudden.
zaterdag 30 mei 2009 - 14:40
minouke

Minouke

'k voel mij altijd vereerd als ik ééntje in de tuin vind, zo van waauw juist bij mij komen wonen
Mooie beestjes
zaterdag 30 mei 2009 - 16:24
JovanDreumel

JovanDreumel

De aaibaarheidsfactor is wat minder, maar het zijn mooi beestjes en worden heel nuttig.
zaterdag 30 mei 2009 - 20:51
Rita1960

Rita1960

Kalmjes aan dus op die landwegen !

Ik zie ze helaas veel liggen aan de kant van de snellere wegen. Niet eens zo zeer op de landwegen. Ik stop ervoor en help ze de straat over.

groetjes,

Rita

zaterdag 30 mei 2009 - 21:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon