menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Trampoline voor buiten

Ga naar meest recente reactie

cetinel

Cetinel

voor de kids ben ik op zoek naar een grote trampoline voor in de tuin.
dus even wat opzoekwerk gedaan en nu ben ik helemaal het spoor bijster.
alles ziet er zowat hetzelfde uit,maar er is toch veel verschil,in draagkracht bijvoorbeeld.....
en in de garantie op de onderdelen(tis dus geen garantie op het volledige apparaat)
verder lijken ze in nederland stuk goedkoper,maar dan moet ik ze zonder eerst ter plaatste te zien laten leveren.....
ook is er nogal verschil in draagvermogen,de meeste zijn tussen de 90 en de 100 kilo maximumgewicht dat er op mag,maar dat lijkt me wel weinig? mijn zoon weegt 74 kilo,en als ik erbij wil(samen spelen he )dan komt daar nog eens 65 kilo bij....
maar ik zie zo vaak verschillende kinderen teglijk springen bij andere mensen(buurman hier zit er soms op met zijn vier kinderen tegelijk,das samen zeker rond de 200 kilo)dus ik snap het niet zo goed.
wie heeft er ook zoiets gekocht en kan eventueel meer persoonlijk advies en eigen ondervinding meedelen?
veel dank!


na nog meer opzoekwerk vind ik deze wel interessant...
http://www.jumpking-trampolines.be/nl/web/jumppod_oval/c_20
woensdag 27 mei 2009 - 10:16
minouke

Minouke

we hebben eentje eens gekocht, qua gewicht was het maar voor 2 kleuters maar wat wel veilig is, is één nemen met een net rondom.
De kans om bij het springen eraf te vallen is meer dan reëel.
woensdag 27 mei 2009 - 13:07
printemps

Printemps

Mijn schoonbroer heeft de trampoline ingegraven
Dus in een ronde put gezet

groetjes
woensdag 27 mei 2009 - 17:23
cetinel

Cetinel

heb de oval besteld,de middenmaat...dus drie meter breed en 4,60 lang,mét veligheidsnet en trapje,verankeringspinnen etc....
5 juni word hij geleverd....(en nu plek vrijmaken,want ook al doen we precies nie anders dan rommel weghalen......het blijft nog steeds volzitten hier..
donderdag 28 mei 2009 - 11:36
minouke

Minouke

een fotootje van jullie beiden dan op die trampolin, Cetinel please ik wil je daarop zien
donderdag 28 mei 2009 - 13:48
cetinel

Cetinel

zal es een foto maken als ik erop zit,naar het schijnt ligt zoiets wel lekker,dus ook goed voor mij
maar eerst nog en week geduld voor levering en dan nog opstellen(maar daar zullen de kinderen wel voor zorgen dat papa dat snel doet)
donderdag 28 mei 2009 - 16:35
printemps

Printemps

Langs ene kant gaan liggen en de andere persoon laten springen



PS als het gaat stormen zoals van de week
het beste de ganse trampoline omdraaien
anders zou die ook kunnen gaan viegen

mvg
donderdag 28 mei 2009 - 18:21
Alegria

Alegria

Voor zij die nog steeds op zoek zijn naar een trampoline...

Er bestaan bovengrondse en ingegraven trampolines, telkens in verschillende groottes. Neem zeker eens een kijkje op de site van Alegria voor kwalitatieve aanbiedingen (o.a. Kadee). Zo kunnen jullie in Oost-Vlaanderen een trampoline kopen.

Tuinbabbel

vrijdag 17 december 2010 - 09:57
Matabish

Matabish

Hallo Alegria,

voor reclame moet je je tot de webmaster richten!
Je link kan je best in je profiel plaatsen, daar vinden wij het wel!

Dat is eerlijker tegenover onze tuinadvies-site en tegenover onze leden.

Groetjes,
Matabish.
zaterdag 18 december 2010 - 02:39

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon