menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Gardeners World

Ga naar meest recente reactie

anthaeus

Anthaeus

Wie is er ook fan van het Engelstalige tuinprogramma GARDENER'S WORLD op BBC 2? Ik las deze week in de krant dat Telenet zijn zenderaanbod wil herbekijken. Mogelijk verdwijnt BBC 2 hierdoor. Wie wil er allemaal samen met mij Telenet op andere gedachten brengen?
zaterdag 2 mei 2009 - 20:18
Eadwine

Eadwine

Ik kijk bijna altijd naar "Gardener's World" en ik vind dit het best tuinprogramma dat er op tv te zien is dus hopelijk zal BBC2 blijven.


grtn,
Edwin.
zaterdag 2 mei 2009 - 20:49
piet1

Piet1

Dat zou bijzonder jammer zijn, ik kijk al 25 jaar naar dit programma. En nog steeds.
Je kan je ook opgeven voor een wekelijkse nieuwsbrief, kan je rustig nalezen en filmpjes bekijken.
http://www.gardenersworld.com/

Ik ben geen lid van telenet, dus voor ons hopelijk nog altijd BBC beschikbaar.
groetjes
Piet
zaterdag 2 mei 2009 - 22:11
Polplastron

Polplastron

Ik ben ook geen lid van Telenet, maar bij ons wordt de kabel voorzien door Mixtics en dat is een dochterfirma van Telenet, dus ....?

BBC2 verliezen zou echt wel jammer zijn en niet enkel omwille van Gardenersworld!
zaterdag 2 mei 2009 - 22:20
Matabish

Matabish

Gardener's World is idd. het beste tuinprogramma dat ik al op TV gezien heb!!
Wat ik daar allemaal al niet van geleerd heb!
Hopelijk blijft het, maar ze hebben al zoveel weggedaan, o.a. alle buitenlandse zenders!!
En nu moet BBC ook weg!! Schande is het!
zondag 3 mei 2009 - 01:16
dendrodan

Dendrodan

telenet wil iedere buitenlandse zender op hun digibox hebben zodat men verplicht is deze te nemen. Onderandere ngc op hun kabel kan je dat maar s'avonds nemen.
Als ik in deurne woonde kon ik dat ieder moment bekijken, maar daar hadt ik integan.
De maatschappij stinkt van corruptie.


maandag 4 mei 2009 - 21:14
lentemode

Lentemode

Heb niet eens kabeldistributie ! (Bewuste keuze, tot nu toe...)

Ben wel blij met die filmpjes van Gardeners' World, Piet !

Groetjes,
Mia
dinsdag 5 mei 2009 - 11:26
anthaeus

Anthaeus

Inderdaad je kan filmpjes bekijken of hun website helaas kan je al niet in de UK-verblijvende persoon niet het programma herbekijken via hun iplayer.
Voor degene die Frans verstaan heb ik volgede tip.
Het tuinprogramma 'Jardins et Loisirs' is ook van een goede kwaliteit.
dinsdag 5 mei 2009 - 19:55

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon