menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vliegen vanaf Brussel

Ga naar meest recente reactie

andreash

Andreash

Beste,

We hebben een vlucht naar Kreta geboekt vanaf Brussel maar we hebben eigenlijk geen idee hoe het daar werkt. Ben nog nooit in Brussel geweest dus hoe zit het nou eigenlijk daar? Kan ik met de trein vanuit Roosendaal direct naar het vliegveld of moet ik ergens overstappen? En hoe zit het eventueel met parkeren van de auto (mochten we dat doen)....

Wie helpt ons naar het zonnige Griekenland?
maandag 30 maart 2009 - 12:40
Pieter

Pieter

Hoi,
Vanuit de drie hoofdstations van Brussel kan je de trein nemen naar 'brussel-nationaal. Dat is dus het station onder de luchthaven. Je kan er ook parkeren met de auto in de luchthaven, maar als je langer dan een weekendje op reis gaat kan dat een dure grap worden.
HTH
Pieter
maandag 30 maart 2009 - 12:55
andreash

Andreash

Hey Peter,

Thanks for the information. Dat had ik er dus zelf niet uitgehaald, ondanks de werkelijk waar fantastische websites van de NMBS en De Lijn. Da's een beetje het probleem. Ik weet dat De Lijn trams en metro's heeft maar ook bussen?? En dan heb je nog een paar van die typisch belgische zaken die ik niet helemaal begrijp.

het zou een weekje zijn overigens, om te parkeren. Heb al gelezen dat ons dat ongeveer 80 euro zou gaan kosten. De trein is waarschijnlijk goedkoper (-: Doen we die gewoon ((-:

Gr,

Andreas
maandag 30 maart 2009 - 13:06
hannibal

Hannibal

Hallo, kijk hier eens op.

Heb ooit horen zeggen dat je vanuit Berchem station of Antwerpen Centraal een bus kan nemen rechtreeks naar de luchthaven Brussel aan heel goekoop tarief.

http://www.brusselsairport.be/nl/parking_transport/to-and-from/

Goeie reis
donderdag 2 april 2009 - 11:51

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon