menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Raar hoor

Ga naar meest recente reactie

cetinel

Cetinel

heb een vreemd verzoek gekregen zonet.....
er stond een oude vervallen caravan op onze bouwgrond,samen met nog heel wat andere rommel..
echtgenoot is sinds de verhuis al ettelijke malen naar het containerpark gereden en rommel afgevoerd,maar de caravan stond er nog,die wou hij onlangs naar voor"rijden" maar dat ging niet.
banden plat en goed verankerd in de grond,met onze camionet ging het niet.
nee die moet ontmanteld en zo afgevoerd zegt mijn man,en gisteravond na het werk al een beetje gedaan.....
ruiten en deuren eruit en beginnen slopen....
staan hier daarnet plots 2 mannen aan de deur,of ze eventjes een opname mogen maken bij de caravan?
ja ,maar die word gesloopt,der is niks heel aan,zeg ik daarom juist zeggen ze
das net de opname die wij zoeken....van mij mogen ze....
dus die twee helemaal naar achter met hun opnamegerief en beeldekens schieten van die ene meneer bij de "caravan" ze zijn net vertrokken en ik ben vergeten vragen waar het voor moest dienen :frons:
donderdag 19 maart 2009 - 11:59
Matabish

Matabish

idd raar hoor cetinel!! Hoe wisten die dat die caravan daar stond??
Die mannen hadden het fatsoen kunnen hebben om zich voor te stellen en een woordje uitleg te geven!
't Zal wel weer moeten dienen om een verwrongen beeld van één of ander nieuwsbericht te geven!

Groetjes,
Matabish.
donderdag 19 maart 2009 - 17:24
printemps

Printemps

Misschien is het voor een fotowedstrijd
En is het Thema 'Armoede in Vlaanderen' ofzo

groetjes
lentean
donderdag 19 maart 2009 - 17:34
cetinel

Cetinel

matabish,ge kunt het gewoon vanop straat zien hoor.
amai an,dat moet dan wel erge armoe zijn,als ge ziet hoe die caravan er nu voorkomt
donderdag 19 maart 2009 - 17:45
minouke

Minouke

volgende aflevering van boer Charel OF het leven van Kelly Pfaff na haar faillisement
donderdag 19 maart 2009 - 17:48
cetinel

Cetinel

laat maar,die eer laat ik wel aan mij zus,die is da gewoon.
dinsdag 24 maart 2009 - 10:59
Victor44

Victor44

Dat is Hadise toch niet zeker????
Groeten
Mia
dinsdag 24 maart 2009 - 15:31
cetinel

Cetinel

eu,nee iets minder wulps.....
dinsdag 24 maart 2009 - 21:14
corrielat

Corrielat

Nu wordt ik toch echt nieuwsierig hoor,

Heb je zo'n knappe zus dan?

of zit ik er helemaal naast
dinsdag 24 maart 2009 - 21:22
Sarah

Sarah

Vertel, vertel
dinsdag 24 maart 2009 - 21:36
Thanja

Thanja

Ik doe ook mee: begint de naam van je zus met een K? En stopt ze met haar tv/zangcarrière?

dinsdag 24 maart 2009 - 21:45
cetinel

Cetinel

nee hoor,haar naam begint met een M en ze heeft geen tv of zangcarriere,toch is ze regelmatig op tv te zien....
rarara...
nog een tip: denk groen!
woensdag 25 maart 2009 - 10:58
CindyV

CindyV

Ik denk aan Mieke Vogels of zit ik glad naast. Jij bent dus een ZVBV Zus Van Bekende Vlaming.
Misschien studenten voor het eindwerk. Het is allesinds de juiste tijd van het jaar. Ik denk dat VTM of EEN zich altijd bekend maken.
donderdag 26 maart 2009 - 10:38
printemps

Printemps

Je zit er glad naast hoor
Want cetinel is geboren in een voor ons vakantieland

mvg
lentean

Verder heb ik ook geen idee,maar ik denk ook een politika

donderdag 26 maart 2009 - 12:26
cetinel

Cetinel

zal nog een tipje geven,ik ben een ZVEBVT....zus van een bekende vlaamse turk...
groen is dus ook een tip
en eentje waarmee jullie het zeker zullen raden: als kind had ze een vreselijk ochtendhumeur
donderdag 26 maart 2009 - 19:09
CindyV

CindyV

Dat van dat ochtendhueur weet ik niet maar ik denk Meyrem Almaci. Heb stiekem wat gegoogld en ze gevonden.
donderdag 26 maart 2009 - 20:56
Thanja

Thanja

Ik denk dat je gelijk hebt, Cindy! Ik heb ook even gegoogled op die naam. Ik ben helemaal niet bekend met de Vlaamse politiek, maar aangezien zij voor Groen in de politiek zit, lijkt het me een match!

Ik las ook niks over een ochtendhumeur...

@Cetinel: ik denk niet dat ze je caravan samenbrengen met je zus, hoor! Mooie vrouw met een politieke voorkeur, waar ik op vele punten wel achter sta.
donderdag 26 maart 2009 - 22:05
cetinel

Cetinel

bingo!! en dat van dat ochtendhumeur is inside information,als da uitlekt weet ze direkt dat het van mij komt,oeioei...!
mooi rondborstig type hé(maar dat zijn er meer uit ons gezin hoor!)
vrijdag 27 maart 2009 - 09:04
summerspookje

Summerspookje

cetinel

maar als je zus een bekende groen politici is , kan zij je dan niet helpen om je zoon te plaatsen ?die weten toch waar ze moeten zijn ?en bij ondervinding hier in onze buurt , word er altijd meer in de straat gedaan , of bij vrienden en kennissen,dan ergens anders .en in uw geval is dat toch een prioriteit,t'is maar een tip hoor

ik weet wel dat dit antwoord hier nu niet op de goeie plaats staat , maar het het kwam nu toch van pas , vooral met die problemen met je zoon

groetjes

annie

Tuinbabbel

donderdag 2 april 2009 - 10:38
cetinel

Cetinel

ze is daar ook mee bezig.........
donderdag 2 april 2009 - 17:34
summerspookje

Summerspookje

cetinel
fantastisch ,
hopelijk is er vlug en oplossing, ik wens je dit uit ganser harte hoor

groetjes
annie

Tuinbabbel

donderdag 2 april 2009 - 19:18

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon