menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Belangrijk

Ga naar meest recente reactie

Adrienne

Adrienne

Een zeer belangrijke datum zowel voor de kleinste, de grotere en de ouders.
Morgen staan de meeste schoolpoorten terug open !!!
[afbeelding verwijderd niet-https]

Voor al de studenten klein en groot
[afbeelding verwijderd niet-https]
En manne denk er aan goed begonnen is half gewonnen !!!

Voor alle mama's van de beginnerkes, t'is niet simpel hé
Ik ben al naar huis gegaan, maar de eerste dagen zijn de moeilijkste
dus .....
[afbeelding verwijderd niet-https]
pak je tuingerei en vlieg er maar eens goed in.
Da's de remedie tegen nagelbijten op zo'n dag.

gtjs adrienne
donderdag 31 augustus 2006 - 23:17
corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

hallo adrienne

heb jij ook kindertjes die naar school gaan? heb je moeten huilen?? wacht maar eens als ze op eeen dag op kot gaan (zo zeggen ze dat bij jullie he) dan zijn je nageltjes niet lang genoeg dan knabbel je bijna je vingers af, ik toch

groetjes corrielat
vrijdag 1 september 2006 - 07:52
Adrienne

Adrienne

Ene zoon corrielat,

Maar gelukkig kan Jan straks ook verder hier op den HIK.
Dus ...... die blijft lekker dicht bij zijn moeke

Ik wou eigenlijk vooral de mama's even steunen hier op t'forum die kleutertjes hebben.
Wij zijn daar al door hé.
Maar zo'n eerste schooldag is verdorie moeilijk.
Ik dacht toen dat de klok niet meer verder wou.

En ook de manne die weer terug beginnen, gelijk Angelo, Stefan
en onze eigen jeugd thuis hé.

gtjs adrienne


vrijdag 1 september 2006 - 09:21
corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

ja adrienne

net als de planten groeien ook de kinderen, laat ons hopen dat we ze iets goeds meegegeven hebben voor hun verdere leven, ik had ze graag onder mijn rokken gehouden, maar ja, dat kan nu eenmaal niet he

groetjes corrielat
vrijdag 1 september 2006 - 09:52
marleen

Marleen

toen ik de mijnen de eerste keer op school afzette had ik last van traantjes,
och arme mijn kindje,
vanavond had ik waterlanders toen dat hij met zijn lief naar frankrijk vertrok op reis............
och arme het blijft mijn kindje hoor,
alleen maar wat gaat de tijd snel!

marleen
vrijdag 1 september 2006 - 23:56
Merel

Merel

Haha... ik lijk wel een kattemoeier want ik ging altijd lekker ontbijten met vriendinnen op 1september, de "vlag"hing toen buiten , konde de kinders geweldig pissig om zijn

Merel
zaterdag 2 september 2006 - 02:15
nientje

Nientje

ik weet nog dat ik het héél lastig had die 1ste schooldag, nu gaat mijn dochter al 2 jaar naar de unief en toch heb ik het die 1ste dag nog lastig, dan lijkt het hier zo stil, want wij kletsen nogal wat af
nientje
zaterdag 2 september 2006 - 20:23
Tine

Tine

Ik had er toen ook moeite mee. Zelf stond ik voor de klas als lerares en zag vanuit mijn raam mijn zoontje in zijn klas .Hij was heel verdrietig . Ik had moeite om de klas niet in de steek te laten en naar mijn knulletje te rennen.

Tine.
zaterdag 2 september 2006 - 20:50
Wendy

Wendy

Vrijdag hebben we mijn dochtertje afgezet voor het 2e kleuterklasje en mijn zoontje voor het eerste kleuterklasje. Even de traditionele traantjes (ik ben zo'n echte bleitkont, ik huil zelfs bij reclame) en papa naar zijn werk. Maar uiteindelijk hebben de koters het heel tof gevonden op school. Alleen kwam mama thuis in zo'n leeg, stil huis! Nu is er echt niemand meer thuis! Dus lang leve de tuin om de zinnen te verzetten!
grts Wendy
zaterdag 2 september 2006 - 21:37
Tomateboer

Tomateboer

Ja,...
Eindelijk weer even tijd voor het forum.
1september viel goed mee en met veel lof over het artikel .
De lessen zijn wel helemaal anders met nieuwe leerkrachten.
Zoals bedrijfsbeheer en machineleer(traktor ), tuinontwerp/architectuur,...
Dus dat wordt helemaal anders maar ik doe het graag he
groetjes
zaterdag 2 september 2006 - 22:59
andre

Andre

Angelo

Ik was het wat vergeten door de problemen bij de volkstuin, maar beter te laat of nooit wens u een prachtig schooljaar toe doe zo verder want jongeren zoals u die zijn zeer zeldzaam geworden

zondag 3 september 2006 - 10:27
Nigella

Nigella

jeun je moar en oal die niewegheeden, das kapitoal voa loater
zondag 3 september 2006 - 15:04
Victor44

Victor44

Ja,Angelo,veel moed hé voor het nieuwe schooljaar.We zullen je wel niet veel meer horen binst de week zeker,maar ja lessen gaan voor hé? En dan ga je tussendoor Rita nog helpen! Apropos,hoe is't met haar,zijn de maagproblemen onder controle?
Grtjs
zondag 3 september 2006 - 15:44
lacegarden

Lacegarden

Angelo, het zijn nu de mooiste jaren van je leven, vergeet dat niet. Zonder zorgen, echt waar.
Het zal dit jaar ook wel lukken.
Victor: mijn maagproblemen: dat gaat wel als ik maar geen stress heb. Dat zal gedaan zijn als mijn man en ik eindelijk verlof gaan nemen na het tomatenfeest in Frankrijk.
rita
zondag 3 september 2006 - 16:20
martine

Martine

ook van mij een succesvol, en vooral ook aangenaam schooljaar toegewenst!

hier zijn onze twee ook herstart, de zoon zijn zesde jaar en dochter derde jaar, waar is de tijd van de kleuterschool, maar anderzijds, ik vind deze leeftijd ook wel tof, 't heeft allemaal zijn charme, he.
Martine
zondag 3 september 2006 - 16:24
louise

Louise

bij ons is het een gemengd gevoel : de jongste en de oudste gaan naar school, de ene als leerling, de andere als leerkracht. Maar de oudste zoon had op 1/9 zijn eerste werkdag als ingenieur. Eerlijk gezegd was ik naar zijn verhaal het meest nieuwsgierig. gelukkig kwamen ze apart naar huis, met telkens een half uur tussen, dus tijd genoeg om te luisteren. Tussendoor zitten er nog 2 voor hun tweede zit te blokken.....Voor hen begint het academiejaar pas eind september, eerst nog een week werken, dan een vakantiereisje naar het zuiden en afwachten wat de uitslag is. Ik zal blij zijn als alles weer een vast ritme krijgt: elke dag lunchpakket maken voor minstens 5, iedereen op tijd uit en in bed.... Maar ik zal weer zelf de gazon moeten afrijden, de dieren voeren, het terras vegen, stilaan de tuinmeubelen en de ping pongtafel opbergen.... Alles heeft zijn charme en zijn keerzijde.
zondag 3 september 2006 - 19:37
Tomateboer

Tomateboer

Ja,Angelo,veel moed hé voor het nieuwe schooljaar.We zullen je wel niet veel meer horen binst de week zeker,maar ja lessen gaan voor hé? En dan ga je tussendoor Rita nog helpen! Apropos,hoe is't met haar,zijn de maagproblemen onder controle?
Grtjs


Ja,...ik zal er zeker nog op komen hoor,...maar dat zal dan ook weer afhangen van de
Hoeveelheid huiswerk ik zal krijgen .
grt
maandag 4 september 2006 - 07:01
florentina

Florentina

Angelo, veel succes dit schooljaar.

Hoe heet de richting die je volgt , precies ?
Kan je met het diploma later naar het hoger onderwijs ?

florentina
maandag 4 september 2006 - 14:31

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon