menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Tuinadviesmagazine

Ga naar meest recente reactie

annd6

Annd6

De vorige waren verrassend en bijzonder mooi maar ik vind deze vierde editie van het tuinadviesmagazine toch echt een topper!
De artikels worden alsmaar veelzijdiger, interessanter, mooier en nog zoveel meer.
De lay-out is ook weer verbeterd en de foto's zijn erg mooi.
Dikke proficiat aan Kurt, echt mooi werk dat zeker niet zou misstaan naast andere tuinmagazines, integendeel zelfs.


Groetjes
Ann
woensdag 26 november 2008 - 11:36
Ernas

Ernas

Heb de mijne nog niet gehad, zit erop te wachten., en ben enorm benieuwd..;
Groetjes,
Erna
woensdag 26 november 2008 - 12:00
Adrienne

Adrienne

waaah, helemaal mee eens Ann !!!
Jeetje k'heb geen fluit goesting meer om te beginnen poetsen

woensdag 26 november 2008 - 12:04
annd6

Annd6

Hey Adrienne!
Is weer even geleden
Als ik jou was nam ik een lekker bakje koffie en kroop ik met het tuinmagazine in de zetel

Groetjes
Ann
woensdag 26 november 2008 - 13:01
kurt

Kurt

Fijn dat jullie het weer een verbetering vinden. De volgende editie... nog mooier he en wellicht (95%) zelfs onder folie zodat die vervelende klevers niet meer van doen zijn.

Gisteren had ik de eerste 960 magazines op de post gedaan. Deze middag zijn daar nog 840 stuks bij gedaan zodat alle Belgen de deur uit zijn. Straks doe ik dan de 750 Nederlanders rechtstreeks op de Nederlandse post zodat ook die morgen of overmorgen het magazine in de bus hebben zitten.

Alvast veel leesplezier EN stuur gerust wat foto's in voor de rubriek lezersINFOto.

Vele groeten,
Kurt
woensdag 26 november 2008 - 13:13
leeuwtje

Leeuwtje

O spannend! Ik hoop dat ik hem ook al ga krijgen. Ik heb me er pas dit weekend op geabonneerd via een bestelling in de tuinwinkel. Wat leuke dingetjes gekocht voor sinterklaas om aan mijn (schoon)ouders te geven.
woensdag 26 november 2008 - 13:21
Lysianthus

Lysianthus

Wat een schittterend nieuws, ik verheug me er ook al op en ben toch een beetje nieuwsgierig na zoveel lof dat ongetwijfeld verdiend is
woensdag 26 november 2008 - 13:37
kurt

Kurt

O spannend! Ik hoop dat ik hem ook al ga krijgen. Ik heb me er pas dit weekend op geabonneerd via een bestelling in de tuinwinkel. Wat leuke dingetjes gekocht voor sinterklaas om aan mijn (schoon)ouders te geven.


Ik wist niet dat die bestelling voor een fervent forumgebruikster was. Het pakket is ondertussen onderweg en zal normaal gezien morgen worden geleverd.
Uw magazine zit bijgesloten in het pakket samen met enkele andere leuke cadeautjes.

Met dank voor de bestelling en de abonnementname

Vriendelijke groeten,
Kurt
woensdag 26 november 2008 - 14:12
kurt

Kurt

Wat een schittterend nieuws, ik verheug me er ook al op en ben toch een beetje nieuwsgierig na zoveel lof dat ongetwijfeld verdiend is


Zoals je merkt hebben sommigen het al ontvangen, maar de post heeft bij magazines in feite vier werkdagen de tijd om het ter plaatse te krijgen. Ik vermoed wel dat de meesten het nog voor het weekend in huis zullen hebben.

Vele groeten,
Kurt
woensdag 26 november 2008 - 14:14
Victor44

Victor44

Ook wij hebben het vandaag ontvangen,het is zeker nog verbeterd,en als de omslag met plastiekfolie er over gezet wordt in plaats van de vervelende klever zal het alleen maar in waarde toenemen.
Groetjes en proficiat aan Kurt en zijn medewerkers!
Victor en Mia
woensdag 26 november 2008 - 15:14
leeuwtje

Leeuwtje

CITAAT:
">#666666;'>
O spannend! Ik hoop dat ik hem ook al ga krijgen. Ik heb me er pas dit weekend op geabonneerd via een bestelling in de tuinwinkel. Wat leuke dingetjes gekocht voor sinterklaas om aan mijn (schoon)ouders te geven.


Ik wist niet dat die bestelling voor een fervent forumgebruikster was. Het pakket is ondertussen onderweg en zal normaal gezien morgen worden geleverd.
Uw magazine zit bijgesloten in het pakket samen met enkele andere leuke cadeautjes.

Met dank voor de bestelling en de abonnementname

Vriendelijke groeten,
Kurt


Fijn dat ik het ook al krijg! Ik ben benieuwd.
Ik ga morgen bij de brievenbus zitten

Groetjes Jori
woensdag 26 november 2008 - 16:42
schuurmans

Schuurmans

Jori,
ga je vrijdag nog naar de voetbalmatch Top Oss/Fc den Bosch? ik zag net dat je in 's Hertogenbosch woont. ik woon in Oss vlakbij het stadion van Top Oss.
is maar een grapje, ik ga nooit naar het voetbal kijken.

grt
henk
woensdag 26 november 2008 - 16:57
summerspookje

Tekst aangepast

Summerspookje

yep , 'k heb hem ook ontvangen , lekker dik stuk, veel om te lezen en weetjes op te doen , ik was hem al luidop aan het voor lezen , de titels ,
voort doen hé kurt , maar voor u was het nogal een werkje las ik , amaai , volgend jaar het dubbele!!!!!!!!!!?????,,,,,
woensdag 26 november 2008 - 17:37
Jose47

Jose47

Hoi, ik had hem vandaag in de bus en ga deze avond lekker genieten van het magazine, door de reacties te lezen is het de moeite weer.....
Josée
woensdag 26 november 2008 - 18:37
minouke

Minouke

ik word stapelzot van dat ezeltje
woensdag 26 november 2008 - 18:58
tonny76

Tonny76

Oké... ben over de middag gauw eens van het werk naar huis geweest (is maar e paar minuutjes) om te kijken of de "facteur" al was langsgeweest.

En ja hoor.... het tuinadviesmagazine stak in de brievenbus.

Kheb rap rap eens gebladerd. Ziet er veelbelovend uit.
Straks na het werk eens rustig languit in het zeteltje en lezen maar.

groetjes

Tonny
donderdag 27 november 2008 - 13:17
Jose47

Jose47

[afbeelding verwijderd niet-https]

@Chantal
Je bent niet alleen hoor, ook mijn dochter is helemaal weg van die ezeltjes
Josée
donderdag 27 november 2008 - 16:46
schuurmans

Schuurmans

Ook in het Brabantse is Tuinadvies gearriveerd. ziet er erg goed uit. wordt vanavond nog helemaal gelezen.

grt
henk
donderdag 27 november 2008 - 17:22
schuurmans

Schuurmans

Jori,
tot driemaal toe heb ik je bericht ontvangen. ik weet nu dat je dicht bij den Bosch woont. in jou woonplaats wonen twee collega's van mij die in het koor zingen waar ik ook lid van ben. kun je op een of andere wijze je mailadres bekend maken aan mij (als je wilt) dan kunnen we iets andere berichten sturen zonder dat de hele wereld dat weet.

grt
henk
donderdag 27 november 2008 - 17:28
hildavw

Hildavw

Gisteren heb ik ook al kunnen genieten van het magazine, het mag er zijn!
En die ezeltjes, geweldig, om verliefd op te worden.
Moest ik een groot stuk grond hebben, ik zou het wel weten.

groetjes

Hilda

donderdag 27 november 2008 - 21:27
kerstkind

Kerstkind

Ook ik heb de nieuwe editie binnen....

Hier moet ik toch weer eens extra voor gaan zitten,
ziet er zeer mooi en inspirerend uit!!!

Bedankt, groetjes José
donderdag 27 november 2008 - 23:14
Sarah

Sarah

HELLUP......... IK HEB HEM NOG STEEDS NIET ONTVANGEN
dinsdag 2 december 2008 - 22:23
kurt

Kurt

HELLUP......... IK HEB HEM NOG STEEDS NIET ONTVANGEN


Sarah,

Ik merk hierboven dat er toch ook al verschillende NL leden een reactie hebben gegeven dat ze hun tijdschrift hebben ontvangen.
Het is dus zeer vreemd dat je jouw exemplaar nog niet hebt, want voor de Nederlandse post geldt een levering binnen de 48 uren en daar zouden ze zich mogen aan houden, want de Nederlandse post is dubbel zo duur als de Belgische

Gelieve me op de hoogte te houden als je jouw exemplaar ontvangt en als je het niet hebt tegen eind deze week, dan mail je me maar.

Mvg,
Kurt
woensdag 3 december 2008 - 09:17
Sarah

Sarah

Kurt,

Vandaag tijdschrift ontvangen. Heeft zeker een uitstapje gemaakt.
Zag er nog netjes uit dus het is in ieder geval goed behandeld.
Nu geen tijd om te lezen maar ga het vanavond zeker doen.

gr. Sarah
vrijdag 5 december 2008 - 11:21
JovanDreumel

JovanDreumel

Vanavond is het pakjesavond!!!!!
vrijdag 5 december 2008 - 13:48
schuurmans

Schuurmans

Dat is het niet voor iedereen Jo.

grt
henk
vrijdag 5 december 2008 - 20:09
Matabish

Matabish

Hier ook een paar uur geleden. De kinderen waren dolgelukkig!
Je moet wèl je bord klaarzetten hé Henk, anders gaat Sinterklaas gewoon verder! [afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes,
Matabish.
vrijdag 5 december 2008 - 20:44
schuurmans

Schuurmans

mijn geschenken komen meestal in het voorjaar of zomer. ze moeten Sinterklaas (voor mij) maar eens verzetten naar een tijd dat de plantjes lekker groeien.

grt
henk
vrijdag 5 december 2008 - 21:19
Eniavaswen

Eniavaswen

Joepie, deze week heb ik voor het eerst Tuinadviesmagazine ontvangen! Een verjaardagscadeautje van mijn lieve zusjes.
Ik heb het zowat in één ruk uitgelezen en vond het heel erg interessant. Nog wat leuke inspiratie gevonden voor een paar mooie bloemstukjes, die ik zeker ga uitproberen.
Jammer dat het zo snel uit was. Ik kijk al uit naar de volgende editie.

Groetjes, Karen

ps: ik denk dat de postbode het ook interessant vond, want het klevertje was al opengemaakt
woensdag 28 januari 2009 - 12:53
andreash

Andreash

@kurt

[quote] Fijn dat jullie het weer een verbetering vinden. De volgende editie... nog mooier he en wellicht (95%) zelfs onder folie zodat die vervelende klevers niet meer van doen zijn. [/quote]

Ik hoop dat je je hier nog over wil bezinnen. Ik krijg heel regelmatig post binnen met zo'n folie eromheen en erger me er groen en geel over. Het is allemaal weer plastic wat verwerkt moet worden. Zou het doodzonde vinden als het magazine in plastic verpakt zou worden en zou er m'n abo serieus door willen opzeggen, ook al ben ik nog maar net lid.

Papieren enveloppen kan natuurlijk ook......

Gr,

AndreasH
donderdag 29 januari 2009 - 09:20
summerspookje

Summerspookje

kurt


dit tuinadvies magazine ,is weer vol goede idéen, en tips,hij is nog mooier dan voorheen, nu de lente gaat beginnen, ga ik de tuin proberen in voorbereiding te brengen om te planten , en voedsel aan te brengen , bedankt kurt , het is de moeite om lid te zijn

groetjes


summer [afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 27 februari 2009 - 12:17

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon