menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Fotos van mijn kamerplanten en terrasplanten

Tortelduifjes

Tortelduifjes

Hallo iedereen, voor wie mijn foto's wil zien, zie nu pas dat er een apart item is voor foto's. Ik plaatste ze onder bloemen en planten en kan dat wellicht nu niet meer verplaatsen. Sorry. Je vind ze onder "voor het eerst foto's op dit forum"
zaterdag 27 september 2008 - 09:50
LauraK

Tekst aangepast

LauraK

Hallo Christa,

Om het nog makkelijker te maken hier de link naar jouw andere topic over de planten:

http://www.forum.tuinadvies.be/forum_topic.php?hid=6&sid=7&tid=20278

Nu hoeft er niet gezocht te worden en kan het zó aangeklikt worden.

(Gaat het trouwens een beetje met je?)
Lieve groeten van Laura.
zaterdag 27 september 2008 - 10:30
Tortelduifjes

Tortelduifjes

Bedankt Laura voor het maken van die link.
Het ene moment moeilijker dan het andere.
Op het werk heb ik het heel druk met vergaderingen en toekomstige veranderingen, dus dan gaat het wel.
Maar het thuiskomen(ook al is het laat nadat ik ging volleyballen of tennissen of kaarten of........) en het alleen zijn blijft moeilijk.......... en 's nachts slaap ik ook nog maar weinig.............
Nu ik op aanraden van een forumvriend toch een digitaal fototoestel kocht in blokker vind ik het wel fijn dit met jullie ook te kunnen delen.
Ja zoals velen zal ik er ook door moeten zeker.................
zaterdag 27 september 2008 - 10:47
minouke

Minouke

Ik zal deze topic naar tuinbabbel verplaatsen, want de bedoeling 'foto's van uw tuinplanten' is om per nieuwe topic maar 1 plantensoort te zetten met de juiste naam, wat uitleg en beschrijving, en bloeiend op het moment zelf.

Zo een beetje encyclopedieachtig, zo als men een plant zoekt vind men ze gemakkelijk terug.
zaterdag 27 september 2008 - 19:38

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon