menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ne papegaai uit hoboken

Ga naar meest recente reactie

vera2

Vera2

hebben jullie deze al gezien? 'k hoop dat die aanklikbaar is.

http://nl.netlog.com/go/explore/videos/videoid=1175185

dinsdag 16 september 2008 - 11:03
Flurkie

Flurkie

Fantastisch filmpje!!
groetjes, Flurkie
dinsdag 16 september 2008 - 15:52
Matabish

Matabish

vooral ne fantastische papegaai diene Chico!!!
dinsdag 16 september 2008 - 16:13
Jose47

Jose47

Een natuurtalent....
Josée
dinsdag 16 september 2008 - 18:26
vera2

Vera2

kan zijn dat het nep is maar die van mijn neef was nog erger en imiteerde het komplete huishoudelijke leven tot de deurbel en het geblaf van de hond toe. die hond kreeg ook herhaaldelijk commando"s tot die niet meer wist hoe laat het was. ze hadden die vogel van miserie in de veranda gezet want ondertussen had die ook de gewoonte om hun ...aheum...nachtelijke activitijten effe gaan te herhalen.

dinsdag 16 september 2008 - 19:02
lentemode

Lentemode

Hebben we gelachen hier !

Bestaat het ECHT zo ????

Groetjes,
Mia
woensdag 17 september 2008 - 17:42
vera2

Vera2

jazeker lentemode, ik weet niet of het klopt maar 't schijnt dat die ongeveer 700 woorden kunnen imiteren.
donderdag 18 september 2008 - 07:39
Matabish

Matabish

en ze vinden het nog leuk ook !!! [afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 18 september 2008 - 22:52
summerspookje

Summerspookje

ja die gasten kunnen wat hoor, ik denk niet dat het nep is, want ik had ook een tante, die een papegaai van tante nonneke uit de kongo had , die kon religieuze liedjes zingen , na jaren kon hij ook mijn tante naar de tuin doen lopen dat hij de buren nadeed die op haar riepen , hij deed ook de hond achterna, en ik zegde altijd schone jongen tegen hem,en als hij mijn stem hoorde , riep hij dat al , tof hoor, maar wel veel werk aan , maar dat is het waard , het beestje is zeer oud geworden


groetjes

summer
zondag 21 september 2008 - 12:39
vera2

Vera2

in mijn kinderjaren zat er ook zo'n leuke bij mijn moeder's kapper die elke klant verwelkomde met "halloooo....hebde gij wel een broek aan". dat is mij altijd bij gebleven want die heeft mij indertijd tijdens moeder haar permenant plezant bezig gehouden met steeds diezelfde zin te herhalen; iets anders sprak die niet maar dat zinnetje ben ik na 43 jaar nog niet vergeten.
zondag 21 september 2008 - 13:00

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon