menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Planet earth forever

lentemode
woensdag 3 september 2008 - 17:30
Lysianthus

Lysianthus

Inderdaad Mia, ik heb het gezien op full screen om nog een beter effect te hebben.
De natuur heeft vele gezichten maar PRACHTIG is er zeker een van.
Bedank tom dit mooie moment met ons te delen.
woensdag 3 september 2008 - 21:15
corrielat

Tekst aangepast

Corrielat

Wat een stilmakende film,

Lieve mensen, we snappen soms niet half hoe mooi de wereld/aarde in elkaar steekt.

Soms zijn we (zonder het te beseffen) bezig om de aarde te vernietigen,



We willen mooi uitziende groenten, (waardoor er steeds meer kunstmest en gif gebruikt moet worden) om alles zo fraai uitziend in de winkel te kopen.

En wat te denken van de bio=industrie, kippen in legbatterijen, varkens die vol hormonen gespoten worden, om nog maar niet te spreken over kistkalveren, natuurlijk zal het zo voor de economie wel moeten, maar toch..........

Ik zou voorstander zijn (wat ik al doe, ) om verantwoord millieuvriendelijke groenten zelf te kweken..diervriendelijk vlees te kopen....scharrelkippeneitjes te kopen, en dat alles om dier en aarde ook voor ons nageslacht nog leefbaar achter te laten.

Denk nou niet dat ik van de geitewollensokkenclub ben hoor, ik ben maar een eenvoudige vrouw die beseft dat de klok niet terug te draien is, maar misschien...................een heel klein beetje?

Ik zou het graag willen.

Kortom mensen, geniet van dit filmpje en denk als U weer iets gaat kopen waar het vandaan komt.....please?????????
woensdag 3 september 2008 - 23:19

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon