menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Update keuken

Ga naar meest recente reactie

cetinel

Cetinel

toestand op dit ogenblik:

[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]

koelkast:
[afbeelding verwijderd niet-https]

maandag komen de mannen van het natuursteenbedrijf de maten opmeten (nog eens) voor het werkblad.
verder moet nog de goosteen en de dampkap geplaatst...
al bij al is er nog veel werk voor de boeg...
maar t word toch al mooi vind ik..
zaterdag 16 augustus 2008 - 12:03
lentemode

Lentemode

Hoho Cetinel,

Dat gaat een feest worden, de eerste keer in zo'n mooie nieuwe keuken kokerellen !

Prachtig fornuis ! De ziel van je huis !

Groetjes,
Mia[afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 16 augustus 2008 - 12:30
cetinel

Cetinel

we gaan de oven inwijden met pizza!(volgens de jongste,en wie ben ik om tegen te stribbelen
zaterdag 16 augustus 2008 - 14:15
Jose47

Jose47

Dat ziet er al prachtig uit, dat belooft tegen dat ze helemaal klaar zal zijn .... ik begrijp je ongeduld.

Groetjes
Josée
zaterdag 16 augustus 2008 - 14:31
Matabish

Matabish

wow!!! Gaat dàt lekker worden!!!
zaterdag 16 augustus 2008 - 16:36
LauraK

LauraK

Nou Cetinel,

Dat ziet er al veelbelovend uit! Heel erg mooi, en wat een ruimte! Zo langzamerhand begint het er
steeds meer op te lijken. Leuk dat we mogen meekijken en -genieten dankzij de foto's.
De kleurencombinatie vind ik prachtig, en het rood geeft net dat beetje extra warmte!

Groeten van Laura.
zaterdag 16 augustus 2008 - 17:11
kerstkind

Kerstkind

Ooolala Cetinel,
dat ziet er geweldig uit!!!

Dat wordt genieten.
Bedankt dat we een kijkje mochten nemen in je keuken.
groetjes José
zaterdag 16 augustus 2008 - 18:25
Karintje

Karintje

Hoi Cetinel,

Dat ziet er idd al prachtig uit! Toffe combinatie met dat "rood" van het fornuis en koelkast...
Je kan beginnen aftellen om hem in gebruik te nemen met ----------> PIZZA

Grtz,
Karin
maandag 18 augustus 2008 - 15:55
Jose47

Jose47

Hoi Cetinel, en hoe ver staat het met je keuken, is ze al volledig klaar, 'k ben wel benieuwd naar het eindresultaat hoor....

Groetjes
Josée
maandag 8 september 2008 - 08:32
corrielat

Corrielat

Prachtige keuken,

Daar zou ik wel een maaltijd willen bereiden,

En geef de kleine eens ongelijk

in zo'n prachtige keuken maak je PIZZA ha ha,
maandag 8 september 2008 - 09:23
cetinel

Tekst aangepast

Cetinel

Hoi Cetinel, en hoe ver staat het met je keuken, is ze al volledig klaar, 'k ben wel benieuwd naar het eindresultaat hoor....

Groetjes
Josée


nee jong! duurt me allemaal veel te lang....
donderdag komen ze (eindelijk) het stenen werkblad erop zetten.
daarna zou alles verder afgewerkt worden.
zo maar met stukken en beetjes tegelijk is ook niet alles,ik dacht dat het op 2 dagen klaar ging zijn,toen we ze bestelden zeiden ze dat ze er met 2 man 2 werkdagen voor nodig hadden.
blijkbaar moesten de mannen van het natuursteenbedrijf zelf apart komen nameten voor het blad zodat het toch zeker goed zou zijn....die kwamen dan meten en gingen weer weg.....
vorige week kreeg ik dan bericht dat ze aanstaande donderdag komen.
wanneer het verder afgewerkt gaat worden weet ik ook weer niet voorlopig...
maandag 8 september 2008 - 14:17
Jose47

Jose47

Ja Cetinel zo kan dat gaan, had je maar een keukentje moeten kopen bij mijn ventje , die zit in de keukens, en dan had ik ervoor kunnen zorgen dat het allemaal van een leien dakje liep ( )

bij het bedrijf van mijn man (hij is produktiechefen zorgt dus voor alles vanaf het begin tot ze volledig klaar is) wordt zelf gezorgd voor de werkbladen zelfs als ze uit graniet enz. bestaan en dat wordt toch altijd op zeker een week helemaal afgewerkt, er kan weleens iets zijn, maar dan is het toch onmacht .... dit moet wel heel vervelend zijn voor je zolang met iets onafgewerkt zitten en niet weten wanneer het goed komt.

Laten we maar duimen dan.

Groetjes
Josée
maandag 8 september 2008 - 17:13
cetinel

Cetinel

het scheelt ook natuurlijk dat we er nog niet wonen,zo een haast heeft alles dus niet,maar toch...
wil eindelijk het afgewerkte resultaat wel zien!
ik wacht af tot donderdag eer ik me druk maak.
als het blad erop zit zou het na nog wat kleinigheidjes gedaan moeten zijn..(maar afwachten dus!)
vloer was ook al zoveel gedoe:het hele gelijkvloers in van die donkere keramische tegels zodat het overal mooi doorloopt....
dus 100m² besteld en geleverd gekregen en meneer kon aan de slag,tijdens de weekenden vloeren,te beginnen in de keuken....ging prima!
tot hij aan de living begon verschillende tegels waarvan een en soms zelfs 2 punten naar boven leken te krullen(overdreven gesteld,maar dan begrijp je wat ik bedoel) geen gezicht,en dan liggen die tegels dus niet mooi effen.
echtgenoot ermee naar de zaak,doet zijn uitleg,ze komen kijken.....ja maar uwe tegelplaatser hier das geen goeie
diegene die de keuken heeft gedaan,das duidelijk een vakman,laat die de rest ook maar doen(grrr)
mijn man: kan niet,ik heb alles zelf gedaan(wilden ze nog nie geloven ook)
allee,na veel vijven een zessen word besloten dat hij de slechte kan ruilen tegen goede....
maar mijne vent is een pietje precies,en heeft degene die tegen de slechte lagen ook verwijderd wegens "schade tijdens het verwijderen van de slechte"....anders komt da later toch nie mooi uit,zei hij
in totaal heeft hij zo 40 tegels van 60 op 60 verwijderd en later opnieuw geplaatst en nu is het wél mooi
(en mooi dat ze die andere die in eerste instantie goed waren maar naast een "slechte" zaten ook vergoed hebben.
natuurlijk duurt alles stuk langer zo,maar dan is het tenminste goed
dinsdag 9 september 2008 - 05:04
cetinel

Cetinel

werkblad is geplaatst! nu nog de afwerking(ben benieuwd wannner ze daarvoor komen)


[afbeelding verwijderd niet-https]



[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
vrijdag 12 september 2008 - 09:59
Matabish

Matabish

is al een héél ander zicht hé, cetinel!...Móói hoor!!!
vrijdag 12 september 2008 - 10:42
Rikske_

Rikske_

Heel mooi hoor, en dat fornuis mmmmmmmm zalig.
Zal een plezier zijn voor te koken
Veel plezier ermee
vrijdag 12 september 2008 - 16:00
Jose47

Jose47

Hoi Cetinel,

Zo er komt toch "schot" in de zaak ...... nog wat geduld en dan zal alles wel in orde komen.
Het ziet er in ieder geval al prachtig uit ...

Het is misschien een groot werk geweest om de slechte tegels terug te verwijderen, maar daar ga je achteraf wel blij mee zijn, want je zal dat altijd blijven zien ....

succes met de werken.

Groetjes
Josée
vrijdag 12 september 2008 - 16:21
summerspookje

Summerspookje

mooi cetinel, ik zal als ik voorbij kom en je keuken enz is klaar , mee pizza komen eten ,maar wat denk je van tajine???? heerlijk zeg , en alles klaar zetten in de pot , kruiden ,en laat maar stomen en sudderen, het water komt al uit mijn mond , en toch niet zoveel werk he , en in zo een prachtige keuken moet dat als een fluitje van een cent gaan

groetjes

summer
[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
vrijdag 12 september 2008 - 19:31
an

An

Wat een schitterende keuken, en wat een prachtig fornuis
wat zal het een eer zijn om voor de eerste kee te koken in zo'n paleisje van een keuken
vrijdag 12 september 2008 - 20:23

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon