menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Dit wil ik jullie niet onthouden

Ga naar meest recente reactie

an

An

lief gezicht he

ik zat zo achter de computer toe straks die staat bij mijn tuin deur
.
en musjes heel dicht bij dat is wel vaker tot dat ik zag dat moeder mus haar jonkies ging voeren voor mijn neus,gelukkig lag mijn camera naast me en ik heb er foto's van gemaakt moest snel wezen anders waren ze klaar met voeren maar ook voorzichtig anders jaag je ze weer weg.

dit is de beste foto,maar kan iemand hem beter krijgen dat het voeren nog duidelijker wordt en de rest (achtergrondt vervaagt )lukt mij nog niet met foto filterheb van de foto wel al het onbelangrijke er af gehaalt(geknipt)

woensdag 2 juli 2008 - 09:59
an

An

lekker slim , vergeet de foto te plaatsen.
nou daar komt ie dan
[afbeelding verwijderd niet-https]
zo dit bij heb ik het nog nooit gezien in mijn tuin ,zat verbijsterd te kijken tot dat ik dacht daar moet ik een foto van hebben,na even wachten begon ze weer te voeren en dit is mijn foto waar je echt ziet dat ze gevoerd werd de rest is verder van het bekkie af ,lief gezicht die bekkies open van die jonkies
woensdag 2 juli 2008 - 10:08
an

An

[afbeelding verwijderd niet-https]
deze had ik genomen voor die andere was even aan het proberen met foto filter maar ik kan de achter zijde niet in de schaduw zetten zodat de musjes eruit springen
woensdag 2 juli 2008 - 10:40
annis

Annis

An wat een vertederende foto's moeder mus met haar kleintjes. Zijn mooie foto's.
woensdag 2 juli 2008 - 10:45
LauraK

LauraK

Hallo An,

Wat ontzettend lief en vertederend! Schattig om te zien met wat voor toewijding mama mus haar
kleintjes voert; nou ja, kleintjes: ze zijn bijna groter dan mama zelf! Leuk dat zo zo dichtbij zaten, en
wat een geluk dat je fotocamera binnen handbereik lag. Er wordt gezegd dat mussen zeldzamer aan
het worden zijn, maar als je dit zo ziet, zie je dat mama mus er alles aan doet om het tegendeel te
bewijzen. Heel leuk om naar te kijken, en fijn dat je dit met ons wil delen!

Wij hebben zelf steeds jonge merels in de tuin, die afwisselend door mama en papa gevoerd worden.
Als de ouders er even niet zijn, eten de jongen gauw zelf wat, maar als paps en mams weer terug
komen, dan doen ze snel weer hulpeloos, met hun grote gele snavels, hahaha.

Groeten van Laura.
woensdag 2 juli 2008 - 10:49
an

An

hai Laura
kan je zien hoe slim ze eigelijk zijn ,maar ouders hebben dat niet altijd door
woensdag 2 juli 2008 - 11:28
Spuddy

Spuddy

An, als je me de originele foto stuurt, zonder tekst en kader, dan kan ik dat wel fixen in photoshop.
woensdag 2 juli 2008 - 16:37
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

vertederend schattig An!! mooi hoor!!
woensdag 2 juli 2008 - 20:52

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon