menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Digitale SLR Cameras

Rikske_

Rikske_

Hello,

Ik zie hier op het forum dat meer en meer mensen DSLR aanschaffen.
Hier is een link waar veel info instaat over basis technieken en over de DSLR zelf.
Is eenvoudig uitgelegd en met handige fotos.
Site is wel in het Engels.

http://web.canon.jp/imaging/enjoydslr/part1/1B.html

Veel succes.
Groetjes
Eric
vrijdag 27 juni 2008 - 08:51
Invadoria

Invadoria

Hallo

Als jullie nog meer info willen kan je ook op de Canon Image Gateway je inschrijven en daar nog enkele specifieke cursussen vinden (macro, flash, etc.).
Ook "Het Nieuwsblad" heeft een site voor de echte beginner. Misschien niet zo doorgedreven als bij Canon of in de boekjes.

Persoonlijk heb ik het meest gehad (en nog steeds) aan het Forum op www.Belgiumdigital.be Daar kan je een heleboel informatie terugvinden (beginnerscursussen tot professioneel). Indien je het niet kan vinden kan je nog steeds zelf een vraag stellen.

Als je het wilt in boekvorm kan ik voor beginners die vanaf nul het willen leren, ook wel de boekjes van EasyComputing aanraden die je speciefiek voor je model camera kan kopen. Zowel info over de basis van fotografie als hoe met de functies van je camera omgaan. Let wel op, dit is voor compleet nieuwe beginners of mensen die hun toestel/fotografie nog helemaal niet kennen.

Groetjes

Bart
vrijdag 27 juni 2008 - 11:16
kerstkind

Kerstkind

Bedankt Rikske,

da's een goeie tip.
Ik wilde me nog in laten schrijven voor een workshop van Canon, maar deze zitten
helaas allemaal volgeboekt tot 27 oktober. Tevens ook de laatste cursus.....

Dit zijn praktijk en theorielessen vanaf 9.30 uur tot 16.00 uur incl. de lunch
voor 25,00 euro. (bij aankoop van eenCanon DSLR
Dit was nog om te doen, maar ja, te laat he?

Maar gelukkig lees en versta ik zoveel engels, dat ik van jouw site nog wel het
een en ander kan leren.

Bedankt José
vrijdag 27 juni 2008 - 15:11
dauwtrapper

Dauwtrapper

José
Vanuit Beringe nederland is het maar een klein stukske om in Neerpelt een cursus digitale fotografie te volgen. Centrum voor Volwasseneducatie. Cursus kost maar 65 euro en er wordt je o.a. uitgelegd hoe je camera werkt. De cursus bestaat uit 16 lessen (avondlessen en overdag 1 cursus op bepaalde dag in de week).
je hoeft alleen maar langs het kanaal richting Weert en dan langs het kanaal door naar Belgie. ca. 3 kwartier rijden. Oppasssen voor de flitsers langs het kanaal(5 stuks)

cursus beginnen na augustus, exacte data weet ik nog niet. Mijn vrouw gaat daar ook aan meedoen. Wil je meer weten, dan geef maar even een berichtje.
groet
dauwtrapper
zaterdag 28 juni 2008 - 13:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon