menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Oppottafel voor 10 euro

Ga naar meest recente reactie

LauraK

Tekst aangepast

LauraK

Zelf ben ik er nog niet uit of ik er nu wel of geen een koop, maar Praxis heeft deze week geïmpregneerde
oppottafels te koop voor maar tien euro. Het is een eenvoudig model:
[afbeelding verwijderd niet-https]
Hoogte x breedte x diepte = 82 x 80 x 40 cm. Het plaatje heb ik van internet geplukt; de tafel heeft
ongeveer hetzelfde model, maar is dus wel geïmpregneerd.

Je zal er maar net eentje nodig hebben!

Groeten van Laura.
maandag 5 mei 2008 - 20:31
an

An

is niet duur he laura,ik heb 3 jaar terug een gekocht en die heb ik toen blauw geschilderd ik heb hem meer voor de sier staan
maandag 5 mei 2008 - 22:29
Gerbra

Gerbra

Hoi Laura

Het is een heel gemakkelijke oppottafel. Voor mij een mooie hoogte als je met de planten bezig ben.
(verspenen ,verpotten , enz.) Heb hem al jaren en voor de rug heel belangrijk dan dat je vaak krom staat te werken op een lagere tafel.

Niet te lang over blijven denken.

Gr. Lucia
maandag 5 mei 2008 - 22:35
an

An

ik zou hem ook halen want dit is echt niet duur en het is een mooie hoogte
niet twijvelen zeker doen
maandag 5 mei 2008 - 22:42
LauraK

LauraK

Hallo An en Lucia,

Jullie hebben me weten te overtuigen hoor! Ik zou toch eigenlijk gek zijn als ik het niet deed...
Dit is zoiets waar je spijt van krijgt als je het door twijfel niet doet. Ik weet ook zeker dat mijn
katten er ook wel blij mee zullen zijn, want ze zitten graag op hogere plekjes. Ik ga nu dus ff
shoppen!

Groeten van Laura.
dinsdag 6 mei 2008 - 10:37
LauraK

LauraK

Hier even een foto van het hoekje met de nieuwe oppottafel. Vermoedelijk zal ik 'm ook eerder als
decoratietafel dan als oppottafel gebruiken...
[afbeelding verwijderd niet-https]
Ik heb er gauw wat spulletjes op gezet, maar dat verandert gegarandeerd nog. Eén van de katten
was er ook al op gaan zitten, maar helaas is die foto te wazig geworden -dat kan je zo hebben als
je de camera op macrostand laat staan.

Groeten van Laura.
dinsdag 6 mei 2008 - 20:15
an

An

nou laura gefeliciteerd met je nieuwe aankopen,het was bij mij ook in eerste instantie bedoeld als oppot
tafel
maar later werd het een tafeltje waar ik plantjes op zette dus zodoende is het meer een bijzet tefeltje geworden voor plantjes
dinsdag 6 mei 2008 - 21:55
corrielat

Corrielat

Laura,
Ik heb er al een paar jaar twee gekocht en gebruik ze ook als decoratieafel,
en als ik moet oppotten zoek ik wel een ander object, oude aanrecht,
Heel mooi hoekje heb je gemaakt.
dinsdag 6 mei 2008 - 22:28
Gerbra

Gerbra

Hoi Laura

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik kan niet de foto zien want ik zie alleen een x.

maar veel plezier ermee ook als decoratie tafel.

Gr. Lucia.
dinsdag 6 mei 2008 - 22:41
Gerbra

Gerbra

Hoi Laura

Nu zie ik de mooie foto wel. Heel gezellig zo .

Gr. Lucia
dinsdag 6 mei 2008 - 22:44
an

An

zag toestraks ook alleen een kruisje maar nu zie ik de foto ,heel erg leuk neer gezet zo

@hoi corrielat dat geld voor mij ook ik gebruik ook een andere plaats voor het ompotten e.d
bijv een oude tuintafel of mijn gewone tuintafel en dan maak ik die later weer schoon
dinsdag 6 mei 2008 - 22:47
Mandy

Mandy

Dat staat heel erg leuk, zo'n tafeltje met ale die planten ernaast. Ik zou er ook wel 2 kunnen gebruiken maar helaas, de dichtstbijzijnde Praxis is meer dan 20 km weg van mij
dinsdag 6 mei 2008 - 23:26
Jose47

Jose47

P*t*v*d*... dat ik dat nu pas lees, 'k heb vandaag al mijn bloemekes in potten gezet; 'k had zo'n tafeltje heel goed kunnen gebruiken ...... nou ik ga toch eens kijken waar de dichtstbijzijnde Praxis is ...
is eigenlijk ook wel zonde om als oppottafel te gebruiken, hij is zo ook heel leuk....

bye
Josée
woensdag 7 mei 2008 - 18:11

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon