menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Onze dag kan niet meer stuk

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste Forummers/sters, mijn dag kan niet meer stuk!

Afgelopen zaterdag is mijn zus plotseling thuisgekomen uit het ziekenhuis!
Zij kunnen in het ziekenhuis niets meer doen om de wondgenezing te bevorderen.
Dan denk ik maar weer; Eigen haard is goud waard!
Men zegt toch altijd, dat je thuis beter kunt genezen dan in het ziekenhuis.

Voor iedereen en alle partijen is dit DE oplossing denk ik dan maar.
Want om in een ziekenhuis te liggen zonder dat men iets aan je kan doen, heb ikzelf lang genoeg meegemaakt en dat is absoluut GEEN pretje.
Zelf is Ellie ook blij, dat zij weer bij haar mannetje en hondje is!
Kan ik mij ook heel goed voorstellen, ook al heb ik thuis alleen nog maar een schat van een Ger!

Ook onze dochter en schoonzoon zijn vannacht thuis gekomen van een vakantie naar Italië.
Zij hebben het gelukkig heel erg naar hun zin gehad en zouden wel die kant uit willen wonen. ahuuuuuuuuu
Maar... dit gaat ook niet van de een op de andere dag, dus voorlopig zijn zij nog in Nederland gelukkig.

Vandaag de auto naar de APK keuring, dus ook Ger is de hele dag thuis of in de tuin.
Mijn liefje wat wil je nog meer zou mijn vader zaliger gezegd hebben!

Het album is bijna klaar, waar alle reacties van jullie in staan plus alle mooie plaatjes!
Op deze manier heeft Rob een mooie herinnering!
Mede namens Rob, Ineke en Ellie hartelijke dank voor alle reacties plus emails en plaatjes!!!

Knuffels voor iedereen!

Jeannette
maandag 5 mei 2008 - 09:09
cetinel

Cetinel

aha ook weer wat goed nieuws voor je zus dus,men is inderdaad veel beter thuis om verder te genezen hoor!!
en het weer is ook lekker,dat bevordert het humeur en herstel ook positief hoor!
van hieruit weer veel liefs en sterkte toegewenst.
ik denk aan jullie en stuur positieve energie jullie richting uit.
geniet van mekaar en het mooie weer!!
groetjes: cetinel
maandag 5 mei 2008 - 09:38
Jeannette1

Jeannette1

Hai Cetinel, je positieve energie is aangekomen!!! Bedankt hiervoor!!!

Nu hopen wij in ieder geval voor iedereen, ook voor de broer van Nadine, dat alles maar goed en voorspoedig mag genezen.

Voor jou blijven wij duimen!!!

Liefs, Jeannette
maandag 5 mei 2008 - 10:28
LauraK

LauraK

Lieve Jeannette,

Eindelijk wat beter nieuws over je zus! Heerlijk! Niets fijner dan thuis in je vertrouwde omgeving zijn,
daar kan het beste ziekenhuis niet tegenop. Ik wens jullie allemaal van harte beterschap toe!
Dat het zonnetje zo lekker schijnt, helpt vast ook bij de genezing: de warmte die je daarvan krijgt,
de positieve energie die dat geeft, echt een oppepper voor je humeur. Ook van mijn kant veel positieve
energie naar jullie toegezonden, en uiteraard ook voor Cetinel!

Groeten van Laura.
maandag 5 mei 2008 - 10:42
Jeannette1

Jeannette1

Hai lieve Laura, dank je wel voor al je fijne woorden!!!
Je hebt wel gelijk, ook mede door de zon voelen wij ons prettiger in ons velletje zitten.
Wat die positieve energie betreft, daar kunnen wij niet genoeg van krijgen, hebben wij denk ik soms harder nodig dan de zon!
Ook hier zullen wij van genieten, bedankt hiervoor!

Knuffels, Jeannette
maandag 5 mei 2008 - 11:00
meuwissenj

Meuwissenj

Een klein steuntje in de rug.[afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes Marga
maandag 5 mei 2008 - 11:12
hildavw

Hildavw

Hé Jeannette en Ger,
Door allerlei omstandigheden ben ik geruime tijd amper op het forum geweest.
Gelukkig kan ik nu lezen dat alles de goede richting uitgaat.
Samen met de heerlijke zon, kan je dus ook genieten van de gunstige resultaten van alle ingrepen.
Ik heb nog niet alles gelezen, dus meer kan ik voorlopig ook niet zeggen.
Nog mijn allerbeste wensen voor de hele familie, jullie incluis, voor een spoedig herstel en geniet van de zomer die nu toch wel aardig op weg is.

groetjes

Hilda
maandag 5 mei 2008 - 11:43
Jeannette1

Jeannette1

Hai Marga, bedankt voor dit erge leuke steuntje in de rug!!!
Op zijn tijd, kan een ieder wel zo'n steuntje in de rug gebruiken denk ik!
Bedankt voor alles, nu kijken wij iets rustiger naar de toekomst!

Groetjes, Jeannette


@Hai Hilda, met jou had ik er nog een paar gemist op dit krankzinnige fijne TuinadviesForum!!!
Hopelijk staat ook bij jullie de zomer voor de deur.
De 1e topic van (Datum hartoperatie bekend), kom ik nog wel kijken, maar regeer daar niet meer op, omdat ik daar al alles van had gekopierd en in een album gedaan heb voor mijn broer.
Lezen mag en kun je altijd als je dat wilt, zelfs als Kurt het afsluit!
Nogmaals bedankt voor al jullie goede wensen!
Groetjes, ook aan Theo, hopelijk zien wij elkaar weer eens, misschien de 12e juli???

Jeannette
maandag 5 mei 2008 - 11:59
hildavw

Hildavw

Vermoedelijk zullen wij ook van de partij zijn.
Straks, als Theo terug thuis is, zal ik nog eens polsen.

groetjes

Hilda
maandag 5 mei 2008 - 12:02
Jose47

Jose47

Lieve Jeannette, (en ook Ger natuurlijk),

Nou nu iedereen thuis is, op naar de volledige genezing ..... hopelijk kan het nu alleen maar beter gaan en met al die zonnetjes en fijne wensen en gedachten hier moet dat toch gewoon lukken.


Joséé
maandag 5 mei 2008 - 18:28
Jeannette1

Jeannette1

@Hai Hilda, hopelijk gaat het door de 12e juli voor julie en voor ons!!!
Want de 1e ontmoeting vraagt toch wel om een herhaling!!!

Groetjes, Jeannette


@ Hai Josée, Dat op naar de genezing zal nu wel goed zitten hoop ik!
De zon maakt het in ieder geval wel veel aangenamer, ook al ben ik nog niet buiten geweest.
Zoals je zegt, met al die fijne en (goed gemeende) wensen kan het niet anders dan goed gaan!!!
Bedankt voor je reactie.

Groetjes, Jeannette

maandag 5 mei 2008 - 18:59
an

An

ik sluit mij helemaal aan bij al die lieve dingen die jou en ger en je familie steunen en ook de positieve engerie.ik wens je al die goede dingen toe ,jullie verdienen het echt en geniet nu maar van nu alles een beetje rustiger verloopt.
ben blij voor jou en ger en je familie dat het zo goed gaat .

maar een vraagje je zus had nog een onsteking in haar borst gaat die wel weg als ze thuis is door antibiotica of zo niet dat ze te vroeg naar huis is ,ben wel blij voor haar maar omdat ze nog is wouden kijken en zo

allemaal heel veel beterschap en veel ontspanning en zonnige dagen toegewenst
maandag 5 mei 2008 - 22:22
Tine

Tine

Fijn dat iedereen nu thuis is en hopenlijk ook thuis mag blijven. Het is toch nergens beter dan thuis te zijn. Jeanette, ik wens ieder een vlotte beterschap.

Tine
maandag 5 mei 2008 - 22:23
an

An

ben het helemaal met je eens tine
maandag 5 mei 2008 - 22:27
Gerbra

Gerbra

Hoi Jeannette

Wat fijn dat je zus weer thuis is. Dat ze maar weer vlug opknapt en verder
er geen last meer van heeft. Voor je zoon ook van de week het beste gewenst .
En knappen jullie maar weer allemaal fijn op met dit weer. Geniet ervan.

Gr.Lucia
maandag 5 mei 2008 - 22:29
Matabish

Matabish

Zie je wel dat de zon toch weer vanachter de wolken komt, ook voor jullie en je familie!!
en nu met frisse moed er weer tegenaan hé, Jeanette en Ger!!!

maandag 5 mei 2008 - 23:50
annis

Annis

Jeannette fijn dat alles toch nog goed verlopen is. Wens ze nog maar een spoedig herstel.

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 6 mei 2008 - 08:30
Jeannette1

Jeannette1

@Hai An, bedankt voor je lieve woorden! Men had bij de laatste operatie de wond niet goed schoongemaakt, waardoor deze infectie was ontstaan.
Nadat zij met slangetjes, die vocht en vuil weghaalden gelegen heeft, kan men nu alleen de wond nog schoonmaken en verzorgen.
Dit kon ook thuis gebeuren en daar heeft iedereen voor gekozen. Oost, West, Thuis Best!!!
Groetjes, Jeannette

@Hai Tine, dank je wel voor je steun en medeleven.
Wij hopen ook dat het nu eens allemaal beter gaat worden!
Lieve groetjes, Jeannette

@Hai Lucia, ook jij harteljike dank voor je wensen en steun.
Alle steun van dit geweldige TuinadviesForum, hebben zeker meegeholpen aan de genezing!
Het mooie weer, zal zeker meewerken aan de genezing.
Lieve groetjes, Jeannette

@Hai Matabish, dank je wel voor het fijne zonnetje dat je achter de wolken vandaan hebt gehaald!
Ikzelf moet nog wel even binnen blijven, maar eind v/d week ga ik er zeker van genieten!
Groetjes, Jeannette

Hai Annis, ja wij zijn er allemaal zeer dankbaar voor dat het nu eindelijk aan de beterende hand is.
Bedankt voor je moie plaatje met plantjes en bloemen!
Groetjes, Jeannette

dinsdag 6 mei 2008 - 12:05
kerstkind

Kerstkind

Hoi lieve Jeannette,

ik breng je ook ff een zonnetje.....
[afbeelding verwijderd niet-https]

Geniet er maar van, zodat je aan het eind van de week ook zéker
naar buiten kunt/mag.

groetjes en een knuf, José
dinsdag 6 mei 2008 - 16:08
Jeannette1

Jeannette1

Lieve José, helaas kon ik mij vanmiddag niet meer bedwingen en ben toch even met Ger mee naar buiten geweest.

Wel met een jack aan uiteraard!

Het is mij best bevallen, maar had ook niet 1 kwartiertje langer moeten zijn denk ik.

Bedankt voor je zonnetje, deze zorgt tenminste, dat de bloempjes ook lachen!!!

Lieve groetjes voor jou en Herman, hopelijk tot 12 juli!

Jeannette
dinsdag 6 mei 2008 - 18:55
Victor44

Victor44

Hallo Jeannette en familie,samen met jullie zijn wij ook blij dat al deze ongerustheid weer voorbij zal zijn.Maar ook jij zal wel beseft hebben dat een mens bekwaam is om zeer veel te dragen,ongerustheid ,stress.Maar zoals wij ook ondervonden in oktober,heb je hier één grote forumfamilie die al jullie leed heeft helpen dragen,en jullie gesteund hebben om zoveel mogelijk positieve energie op te sturen naar je broer .Samen met iedereen hopen ook wij dat hij zeer vlug terug de 'oude' mag zijn,en spaar ook jezelf nu maar een beetje en neem af en toe een verzetje
Grtjs Victor en Mia
dinsdag 6 mei 2008 - 19:48
corrielat

Corrielat

Wat kan ik nog zeggen wat niet gezegd is,

Maar zoals je weet wens ik jullie het allerallerbeste,
dinsdag 6 mei 2008 - 22:42
Jeannette1

Jeannette1

Hai Mia en Victor, zoals jullie al zeggen, alle positieve energie die via alle lieve Forumleden naar Rob gestuurd is, heeft zijn werk goed gedaan (is dus zeer positief aangekomen!).

Voorlopig voelt hij zich al een stukje beter en prettiger.

Ik ben bijna klaar met het 1e plakboek voor hem, waar alle reacties en plaatjes in staan die iedereen op de 1e topic geplaatst had.

Ik weet zeker, dat Rob en uiteraard ook Ineke héél blij zullen zijn met deze fijne herinnering van dit Familiaire TuinadviesForum!

De steun van alle Forummers/sters waren zeer welkom en werkelijk een stevige steun in de achter ons liggende zeer zware periode.

Nu kunnen Ger en ik inderdaad even van de zon gaan genieten.

Nogmaals bedankt voor alles!
Lieve groetjes, Jeannette
dinsdag 6 mei 2008 - 23:07
Jeannette1

Jeannette1

@Lieve Corrielat, jij hoeft niets te zeggen, want zoals je weet kan ik gedachten lezen.

Daarom wil ik jou ook namens Rob en Ineke bedanken voor de gebedjes, kaarsjes en steuntjes in de rug, die zij héél en héél hard nodig hadden en nog kunnen gebruiken!

Hopelijk ben jijzelf ook weer een beetje in orde!

Doe rustig aan en geniet van de vreuge des levens!!!

Lieve groetjes, Jeannette
dinsdag 6 mei 2008 - 23:10
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

@ Jeanette en Ger,

Wat is het fijn te lezen dat alles goed is verlopen en alles weer stillekens aan op zijn pootjes beland.
Het wordt tijd dat het stillekes aan achter de rug is hé , je hebt nu de laatste tijd genoeg te verduren gehad.
De regen heb je nu gehad ( letterlijk en figuurlijk) rest er nog alleen maar het zonnetje. ( letterlijk en figuurlijk.
Ik zie er naar uit jullie de 12de te ontmoeten, tot dan..................

[afbeelding verwijderd niet-https]




woensdag 7 mei 2008 - 11:00
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lysianthus, Ja, nu zal het hoplijk ook iets rustiger worden in onze tent!
Tot nu toe, gaat het met zowel Rob als mijn zus Ellie al ietsje beter en zijn beiden erg blij thuis verder te kunnen genezen!
Nu moet ik zelf met hulp van Ger, de wijkverpleegster, therapeut en anderen zelf in het gareel zien te komen, wat ZEKER gaat lukken.
Dan hopen zowel Ger als ik zoveel mogelijk TuinFamilieForummers te ontmoeten!
Wij kunnen alleen maar de 12e juli, maar zullen (mits alles goed gaat), bij alle 3 de adressen aanwezig zijn!
Wat zal dat een groot feest worden!!!

Geloof mij Lysianthus, nadat vanmorgen weer een KPNTeam-Expert hier geweest is om diverse dingen aan mijn compuutje te doen voor de zekerheid en beveiliging, heb ik weer overal zin in en probeer vanaf morgen zeker te genieten van de zon!
Ook nog bedankt voor dit hele fijne plaatje met wens!!
Wat dacht je trouwens van een fiks bedankje voor de TIP dat Matabish tot moderator is gedoopt.

Lieve groetjes, Jeannette
woensdag 7 mei 2008 - 13:53
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Fijn hé Jeanette, voor ons Matabish, ze is zo lief en positief ingesteld, kortom een heel fijn persoon.
Ik ben blij te horen dat je er weer zin in hebt, zo mag ik het horen,we missen de Jeanette van vroeger toch wel een beetje hoor maar alle begrip met al die tegenslagen, je moet wel sterk zijn lichamelijk en geestelijk om dat allemaal zo positief te verwerken...........hoedje af!!!'k ben blij dat je er weer bij bent, zo is de famile weer kompleet............ ik stel er mij onderstaand plaatje bij voor....... hhahahahahaha
[afbeelding verwijderd niet-https]

Neen neen neen dit is géén foto van mij maar van Jeanette , binnenkort terug
woensdag 7 mei 2008 - 14:39
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lysianthus, ja voor Matabish vinden wij het allemaal fijn denk ik!

Want zij is ook nog eens rechtvaardig, mocht er dus echt iets zijn, (wat ik mij niet voor kan stellen),
kan Matabish het zeker regelen en rechttrekken!!!

Hopelijk gaat het moderator-en haar niet snel vervelen!
Want dan ben ik er altijd nog om haar eventueel verandering in haar nieuwe job te bezorgen!!!


Verder, ben ik net weer thuis, want ik ben ook vandaag even met Ger de deur uitgeweest.

Zelfs even naar het dorp om stokbrood te kopen PLUS!!! APPELBLAD, zegt jou dit iets???
Karin wel denk ik!

Op deze manier kan ik toch nog nuttig bezig zijn als de p.c. mij gaat vervelen.

Groetjes en weer bedankt voor die schitterende foto van mij!!!

Jeannette
woensdag 7 mei 2008 - 16:35
Lysianthus

Lysianthus

Hi Jeanette,

Het moderatoren zal haar niet vlug vervelen, het was juist wat ze nodig had
Enne......jawel , ik weet zeker wat "appelblad " is , dat heb ik hier geleerd het is al een paar keer ter sprake gekomen en van een trouwe fan , verwacht je niets anders hé
Ga je een bloemstukje maken als welkome afwisseling? laat ons meegenieten hé..............
woensdag 7 mei 2008 - 17:18
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lysianthus, ja ik zag van Karin iets met appelblad, (dacht dat het Karin was, sorry als ik het bij een ander gezien had!(leeftijd hè).

Nu Ger hele dagen thuis is, (hoeft mijn handje NIET vast te houden hoor!) , wil ik het net als met Pasen zelf proberen, gedeeltelijk met Ger zijn handen.

Ik heb uit mijn vroegere periode nog hobbymateriaal liggen, dus dacht ik een halve styroporbal te bekleden met appelblad en daar dan iets op te maken.

Zodra wij het klaar hebben, komt er zeker een foto op dit KRANKZINNIGE fijne TuinadviesForum!

Lieve groetjes, Jeannette
woensdag 7 mei 2008 - 17:31
Jose47

Jose47

Hoi Jeannette,

Ja hoor 't was een stuk van Karin dat je gezien hebt, die mooie ronde bol ....
en ik kijk al vol verwachting uit naar een foto .... neem rustig je tijd .... 'k kan nog wel effe wachten hoor .....

Groetjes
Josée
woensdag 7 mei 2008 - 18:01
Jeannette1

Jeannette1

Hai Beste Forummers/sters, het gaat heel erg goed met beide patiënten!

Met Rob gaat het zelf héél erg goed, alsof er nooit iets gebeurd is.
Maar het was en is ook wel de gezondste van de hele familie, op deze erfelijke kwestie na dan.

Bij Ellie komen ze nog elke dag om alles te verzorgen, dat kon nog wel eens langer duren dan gewenst!
Maar ook zij is erg blij om weer thuis te zijn.

Van beiden moet ik jullie allemaal héél hartelijk bedanken voor de vele en vele emailtjes, kaarten en stukjes die jullie op dit Geweldige TuinadviesForum voor hen geplaatst hebben!

Voor Rob moet ik nog enkele stukjes en plaatjes opplakken, dan is het plakboek helemaal klaar!
Ik denk, dat dit de mooiste herinnering is aan deze moeilijke periode voor de hele familie!

Lieve groetjes, Jeannette


@Hai Josée, zodra ik iets heb kunnen maken, plaats ik een foto op het Forum!
Eindelijk hebben wij Appelblad kunnen kopen en wil ik vragen aan jullie hoe ik dit zou kunnen bewaren?
Vast bedankt voor het antwoord.

Groetjes, Jeannette
dinsdag 13 mei 2008 - 11:14
Gerbra

Gerbra

Hoi Jeannette

Wat een goed nieuws breng je hier. Geweldig dat je broer weer helemaal de oude is.

En voor je zus blijven we haar veel beterschap verder wensen dat ze ook weer snel de oude is.

Wat betreft het appelblad gewoon in het water zetten en dan kun je het lang bewaren.

Ik wacht met spanning je stukje af.

En voor jezelf wens ik je ook het allerbeste en word weer snel de oude Jeannettte.

We missen je hier op het forum. maar ik begrijp het zeker wel dat je hier niet altijd kunt zijn.

Zorg dat je snel weer opknapt en doe Ger de groetjes.

Een hele fijne dag verder en geniet van de zon. Gr. Lucia

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 13 mei 2008 - 11:33
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lucia, bedankt voor jemedeleven van mijn broer en zus!!!
Wij zijn tenminste ook allemaal opgelucht dat het zo goed afgelopen is!

Zelf moet ik nog een beetje rustig aandoen, mag ook niet meer in de zon en heb heerlijk last van hooikoorts!

Uiteindelijk komt een GOED mens toch wel iets toe???

Alleen het idee dat ik weer even bij jullie kon zijn via mijn compuutje, doet mij al goed en is dus genieten.

Ger kwam net met zijn kale kop om het hoekje kijken en ik moet jou de groetjes terug doen!!!

Bedankt voor je reactie!

Groetjes, Jeannette
dinsdag 13 mei 2008 - 11:39
Gerbra

Gerbra

Graag gedaan.



Nu moet ik gaan want de meiden komen zo uit school om te eten en ik moet vanmiddag werken.

Ik dacht ff met mijn koffie hier heel even te zitten maar er is weer 1 uur voorbij.

Lieve groetjes Lucia.
dinsdag 13 mei 2008 - 11:47
Jose47

Jose47

Hoi Jeannette,

Wat kan een mens toch happy worden met zo'n goed nieuws over je broer, ik weet zeker dat met je zus ook alles in orde komt, het zal zijn tijd nodig hebben.

Misschien moet Ger ook oppassen in de zon met zo'n koppie .....

Groetekes
Josée
dinsdag 13 mei 2008 - 16:44
Jeannette1

Jeannette1

Hai Josée, Ger heeft meestal een Jan de tuinman hoed op!

Je weet wel, zo'n rieten gevalletje!

Trouwens zo'n rode bol mag toch ook wel? denk ik dat telkens de zon opkomt!

Groetjes, Jeannette
dinsdag 13 mei 2008 - 22:04
Jose47

Jose47

Jeannetje, de zon ziet wel géél he ....

Ha, ha een rieten gevalletje, dat komt me bekend voor : ik zie mijn vader zaliger nog altijd door de tuin sloffen met z'n rieten hoedje op, een onderhemdje aan en een korte broek en dan daar die witte beenkes onder ....

Groetjes
Josée
woensdag 14 mei 2008 - 09:25
Jeannette1

Jeannette1

SORRY Josée, ik bedoelde de ondergaande zon!!!

Als het erg warm is of als wij rottigheid weg willen laten waaien, gaan wij 's avonds wel eens heel even naar Scheveningen, daar kijken wij dan naar de ondergaande zon en die is héél vaak rood!

Had je maar een foto van dat rieten hoedje etc. lijkt mij wel leuk.

Kan misschien wel een topic van gemaakt worden... TUIN-OUTFIT!!!

Groetjes, Jeannette
woensdag 14 mei 2008 - 19:56
Jose47

Jose47

Yep,en aan de top de foto van Lysianthus en haar jeans en ....

Ik denk dat ik nog wel ergens zo'n foto heb van mijn vader, als ik wat tijd heb ga ik weleens zoeken...

Josée
woensdag 14 mei 2008 - 20:56
Jeannette1

Jeannette1

Hai Josée, ik moet ook vele foto's van Jan de tuinman hebben, maar die heb ik GELUKKIG net voor die chrash op een c.d. gebrand net als alles van het tuinForum!

Telephatie of zo???

Zodra ik er aan toe ben, zal ik ze even terugzoeken en er wat van plaatsen.



IK HEB EEN WENS!!!!
Hopelijk gaat het met de broer van Nadine net zo goed als met Rob mijn broer!!!

Groetjes, Jeannette
donderdag 15 mei 2008 - 09:26

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon