menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Rob na hartoperatie thuis

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste Forummers/sters,

Dinsdag 29 april, is Rob gelukkig uit het ziekenhuis ontslagen!!!
Hij moet uiteraard nog heel voorzichtig doen na een operatie van ruim 6 uren.
Elke handeling die de chirurgen hebben moeten doen, heeft zijn genezing nodig.
Maar... ik heb al even met Rob gechat en zelfs gisteravond even met hem gebeld!
Elke dag gaat hij met Ineke de hond uitlaten, waardoor zij verzekerd zijn van wat frisse lucht.
Rob is wel nog erg moe na elke handeling die hij verricht, maar ook dat gaat steeds beter.
Iedereen is erg blij, dat alles zo goed en voorspoedig verlopen is!
De algehele genezing zal nog wel lang duren, maar de gezondheid gaat nu elke dag een beetje beter.

Mede namens Rob en Ineke, wil ik jullie allemaal héél hartelijk bedanken voor jullie kaarsjes, gebeden en fijne
reacties die jullie op dit Enorme Fijne Gezellige Familiaire en Leerzame TuinadviesForum geplaatst hebben!!!
Ik heb al deze stukjes en prachtige plaatjes uitgeprint en in een album gedaan.
Zodra ik iets opgeknapt ben, gaan wij naar Purmerend, de 2e woonplaats van mijn broer en schoonzus.
Dan zullen wij dit (erg mooi geworden herinnerings-album) aan Rob geven.
Diegenen die toch nog een kaartje naar Rob zouden willen sturen, kunnen in een PB tje naar mij, het adres opvragen.

Dan mijn zus, die na de 2e borstkanker-operatie een ernstige infectie kreeg en met spoed geopereerd werd,
gaat het helaas niet naar wens.
De infectie wil ondanks de slangetjes die vocht en vuil weghalen, niet genezen.
Waarswchijnlijk gaan de artsen het vandaag nogmaals beter bekijken en een scan maken, zodat zij beter kunnen
zien waar het euvel zit.

Met mijn zoon gaat het gelukkig iets beter en werkt al halve dagen.
Deze week krijgt hij de uitslag van alle kweekjes, dan weten de artsen, of zij het goede medicijn hebben voor hem.

Dit alles bij elkaar van de afgelopen periode, hebben mij een klapper bezorgd, (een inzinking).
Vandaar, dat ik even NIET op dit Forum kon verschijnen en wil alle Forummers bedanken die een fijn emailtje gestuurd hebben.
Uiteraard heb ik mij daar zeer over verheugd en met mij Ger uiteraard ook.
Helaas heeft de doorlopende regen niet meegewerkt, maar ook daar komt verandering in en zie ik zo af en toe de zon gelukkig weer.
In dien mogelijk, zal ik mijn neus weer zo nu en dan op dit Forum laten zien, maar nog niet elke dag.
Voorlopig is het (dit TEGEN mijn zin), nog even rust op de plaats (voor mij erg moeilijk hoor!).
Zodra de zon zichtbaar is, gaan Ger en ik er wel even uit voor een korte wandeling of een stukje rijden.

Dit alles bij elkaar, heeft er voor gezorgd dat ik een tijdje afwezig was, maar daar komt verandering in, LET MAAR OP!!!

Allemaal lieve groetjes en knuffels,
Jeannette
vrijdag 2 mei 2008 - 09:18
lentemode

Lentemode

Lieve Jeannette,

Bewogen weken, dat kan je wel stellen !
Je werd hier duidelijk gemist.
We denken aan jullie en wensen zus Ellie en broer Rob veel moed en beterschap toe.
Heel vaak vind ik de psyche het halve werk, maar dat moet ik jou al lang niet meer vertellen...

Tot hoors,
Mia
vrijdag 2 mei 2008 - 09:40
Jose47

Tekst aangepast

Jose47

Hoi Jeannette en Ger

Toch fijn te horen dat je broer thuis is en dat het nog niet meevalt is heel begrijpelijk, het is ook een hele zware operatie, de moeder van mijn vriendin heeft ze enkele jaren geleden ook ondergaan en het heeft toch wel een half jaar geduurd vooraleer ze iets van werkzaamheden kon doen; ze bleef vooral ook heel moe, was altijd een bezige bij en het heeft heel wat voeten in aarde gehad om haar rustig te houden:
Ook spijtig dat het met je zus niet zo wil maar ´t is ook niet niks wat ze meemaakt en ook dit zal zijn tijd weer nodig hebben. maar ach als alles uiteindelijk maar goed is komt ze ook dit wel door.

Dat heel deze spanningen veel van je vergen is heel normaal en het zal ook voor jou weer een tijdje nodig hebben om dit te boven komen nu zeker je ook nog wacht op de uiteindelijke uitslag van je zoon.

Zo lieve vakantiegroetjes uit Winterberg en hou je sterk maar samen met je Ger kom je er wel
sterkte hoor,

´t viel niet mee hoor, da´s hier een heel ander klavier van pc dan in bels ... amai ´k heb nog al wat typfouten moeten verbeteren

Dikke knuffel
Josee

vrijdag 2 mei 2008 - 09:59
LauraK

Tekst aangepast

LauraK

Lieve Jeannette,

Zware weken voor jullie allemaal, zowel in lichamelijk als in geestelijk opzicht!
Hopelijk gaat het met je zus ook snel weer de goede kant op, en knapt je broer in dit tempo weer
volledig op. Ook jou wens ik het allerbeste toe, en ik hoop dat je gauw weer helemaal de oude bent.
Hierbij even een beschermengeltje voor jullie allemaal:
[afbeelding verwijderd niet-https]


Lieve en warme groeten van Laura.
vrijdag 2 mei 2008 - 12:15
Jeannette1

Jeannette1

Lieve Forumsters,

Heel erg bedankt voor jullie steun en fijne reacties!
Ook de plaatjes zijn erg mooi!
Dit ga ik ook allemaal kopieren en in een album doen, dan hebben wij altijd een herinnering!

Na de lunch ga ik toch even met Ger naar buiten, in de hoop dat het nog iets warmer wordt.
Vanavond kom ik weer even op het Forum spieken!

Lieve groetjes, Jeannette
vrijdag 2 mei 2008 - 12:31
kerstkind

Kerstkind

Ha die Jeannette,

gelukkig! daar ben je weer.....
Ik, en ik denk meerdere onder ons hebben je ontzettend gemist.

Maar ja, de reden kennen we he? Na alle tumult kan ik me wel
voorstellen dat het af en toe allemaal teveel wordt.
En dan is rust Jeannette de allerbeste remedie.

Maak je hoofd leeg, ga naar buiten (indien mogelijk), de natuur in, geniet
van het zonnetje en laat de boel de boel.

Lieve Jeannette, denk ook aan je eigen.........en aan jouw manneke.
[afbeelding verwijderd niet-https]

Knuffels José
vrijdag 2 mei 2008 - 15:01
Gerbra

Gerbra

Hoi Jeannette en Ger

Wat fijn om te horen dat het met je broer weer wat beter gaat.het zal zijn tijd nodig hebben en laat hem a.u.b. rustig aan doen en niet eigenwijs zijn

Jouw zus wens ik heel veel

[afbeelding verwijderd niet-https]en dat de onstekeningensnel weer weg zijn.
En voor je zoon ook het allerbeste gewenst.Fijn dat hij weer een beetje kan werken.
Gauw maar weten of dat hij met deze medicijnen door mag gaan en dat ze helpen.

En jullie wens ik ook het allerbeste ,ik ken je nog niet zolang maar aan de verhalen weet ik dat je een ontzettende lieve en sterke vrouw bent.

Kom op en van mij ook een beschermengel voor de hele familie.

[afbeelding verwijderd niet-https]Gr. Lucia
vrijdag 2 mei 2008 - 20:23
corrielat

Corrielat

Hallo Jeannette en Ger,

Bij deze wil ik jullie en ook jullie familie het allerbeste toewensen,
En natuurlijk heb ik je gemist op het forum, ik had wel gedacht dat het een andere reden had,
laat hopen dat je nu een beetje rust gaat krijgen,







vrijdag 2 mei 2008 - 21:39
Jeannette1

Jeannette1

José, Lucia en Corrielat,

Ook jullie héél hartelijk bedankt voor jullie steun en hele mooie plaatjes.

Ger en ik zijn vandaag even naar Ikea geweest en hebben wat opbergboxen gekocht, kan ik de rottigheid er in doen!

Gelukkig werd het vanmiddag toch nog een beetje mooi weer.

Allemaal lieve groetjes, Ger en Jeannette
vrijdag 2 mei 2008 - 21:55
cetinel

Tekst aangepast

Cetinel

jeannette jong ,amai ge hebt serieus zware dagen en weken achter de rug(en gij niet alleen!!!)
hopelijk gaat met iedereen net als het weer, steeds zonniger worden!
ik wens je broer en zus heel veel beterschap,en je zoon ook natuurlijk.
en jou en ger wens ik heel veel sterkte toe om hen te kunnen steunen in deze moeilijke tijden.
kop op!! der zijn hier heel velen die met je meeleven en aan je denken.
(ik moet maandag ook een mammografie laten maken,wegens onlangs een infectie....)
een mens heeft niet veel nodig om schrik te krijgen...zal blij zijn als het achter de rug is en ik de uitslag weet.
en nu maar hopen dat ze snel voor je zus ook de juiste behandeling vinden.
sterkte en kop op dus!!!

[afbeelding verwijderd niet-https]

bloemetje voor jullie allen!!
vrijdag 2 mei 2008 - 22:36
Gerbra

Tekst aangepast

Gerbra

Hoi Cetinel

Voor jou maandag ook heel veel

[afbeelding verwijderd niet-https]

Gr. en een fijn weekend verder. Lucia
zaterdag 3 mei 2008 - 21:20
cetinel

Cetinel

bedankt hoor!
zaterdag 3 mei 2008 - 21:26
Tine

Tine

Jeanette, wat hebben jullie veel te verstouwen gehad. Ik hoop dat het nu in ieder geval de goede kant op zal gaan met al jouw familieleden en natuurlijk ook met jou.

Groetjes.

Tine
zaterdag 3 mei 2008 - 21:26
Matabish

Matabish

cetinel, goede moed en geluk gewenst, het mag voor jou ook wel eens meevallen!!!

Jeannette en Ger, jullie hebben àlles al gehad, dus nu kan het alleen nog beteren!

kijk maar allemaal...achter de wolken schuilt de zon!
[afbeelding verwijderd niet-https]

Liefs,
Matabish.
zondag 4 mei 2008 - 00:58
Jose47

Jose47

Hoi Jeannette en Ger,
Gaat het allemaal een beetje de goede kant op ? Ook met je zus ?

Hoi Cetinel,

Voor jou ook het beste morgen met het onderzoek en hopelijk valt alles mee.

Groetjes uit Winterberg(deze middag komen we weer huiswaarts)
Josée
zondag 4 mei 2008 - 09:30
LauraK

LauraK

Heel veel sterkte morgen, Cetinel! Ik zal duimen voor een goede afloop!

Groeten van Laura.
zondag 4 mei 2008 - 16:32
Jeannette1

Jeannette1

@Lieve Cetinel, wij kunnen alleen maar hopen en bidden voor jou, dat maandag ALLES goed mag
verlopen en later de uitslag Pikobello zal zijn!!!
Bedankt voor je wens om sterk te zijn zodat wij iedereen te kunnen helpen.
Voor jou zijn wij al aan het duimen en met het zonnetje van vandaag en morgen kan er eigenlijk niets meer fout gaan!
Bedankt voor de mooie bloemen namens ons allemaal!!!
Lieve groetjes en sterkte maandag!
Ger en Jeannette

@Hai Tine, dank je wel voor je steun, wij weten in ieder geval dat alles de betere kant uitgaat!
Met jullie wensen en steun, kan dit toch ook niet anders!
Groetjes, Ger en Jeannette

@Hai Matabish, dank je wel, ook voor het mooie plaatje!
Vandaag kwam de zon zelfs HELEMAAL achter de wolkjes vandaan, Heerlijk!!!
Groetjes, Ger en Jeannette

@Hai Josée, bedankt voor je medeleven, zelfs vanuit jullie vakantieadres!!!
Hopelijk hebben jullie volop kunnen genieten!
Ook een welkom thuis voor jullie, het zonnetje hebben wij met een touwtje vastgebonden, kan hij/zij voorlopig niet meer weg!
Groetjes, Jeannette
zondag 4 mei 2008 - 17:11
kerstkind

Kerstkind

Hoi Cetinel,

ook namens mij heel veel sterkte gewenst morgen.
We zullen duimen voor een goede uitslag.

groetjes José
zondag 4 mei 2008 - 17:49
Jose47

Jose47

Héhé gelukkig weer lekker thuis, oost, west, thuis, best .... maar Jeannettje .... je hebt het touwtje van het zonnetje ietsjes te strak gedaan, het zonnetje scheen wel in Winterberg, maar het was toch wel een beetje frisjes hoor .... hier is het weer toch iets warmer ....

Bye
Josée
zondag 4 mei 2008 - 18:16
nadine1951

Nadine1951

dag jeannette en ger ik heb een berichtje na gelaten op de vorige
ik hoop dat je zus vlug herstelt en dat je goed nieuws krijgt voor je zoon
je hebt al wat tegen slagen gekregen dit jaar zorg goed voor je zelf jeannette en ga veel buiten dat verzet wat je zinnen
gr nadine
zondag 4 mei 2008 - 21:13
an

An

@hai jeannette
ik ben blij dat alles weer goed gaat tot zo ver ik hoop dat je broer weer gauw genezen zal na zo'n zware operatie,en dat het met je zoon het ook steeds beter gaat ,en dat de ontsteking bij je zus maar snel geneest heel veel sterkte voor je familie.
maar ook zeker voor jullie ook een rustigere tijd toegewenst zodat jullie weer op krachten kunnen komen. heel veel beterschap en dat jullie deze zware tijd maar snel achter jullie mogen laten.

@en centiel heel veel sterkte morgen en dat de uitslag maar goed zal zijn .

en mocht ik nog iemand vergeten zijn heel veel beterschap toegewenst
[afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 4 mei 2008 - 22:50
Jeannette1

Jeannette1

@ Hai Josée, ik ben zo van je geschrokken, dat ik het touwtje heb laten schieten!!!

Hopelijk hebben jullie een hele fijne vakantie gehad!

Wij gaan gelukkig van 11 juli tot 18 juli een weekje met vakantie, om iedereen bij Martje en eventueel de andere tuin en kweker te kunnen ontmoeten.

Wij hebben al oordopjes gekocht!

Ook pakken luiers hebben wij al ingeslagen!

Geniet maar van het Nederlandse zonnetje, hier is het warmer zoals je al vertelde.

Groetjes, Jeannette
maandag 5 mei 2008 - 09:17
Jeannette1

Jeannette1

@Hai Nadine, bedankt voor al je stukjes, wij bewaren alles, op deze manier weten wij in ieder geval dat er nog schatten van mensen zijn en wel op dit geweldige Familiaire en Leerzame TuinForum!!!

Wij hopen, dat de genezing van jouw broer ook voorspoedig mag verlopen, mijn broer blijft ook nog erg moe, maar het was me ook niet iets... beiden hebben wel een hele zware operatie ondergaan, dat mogen wij niet vergeten!

Het liefst hadden wij allemaal, dat zowel jouw broer als Rob alles al konden doen, maar zo langzamerhand, komt alles op zijn pootjes terecht en dan kunnen wij weer met onze broers genieten!!!

Ook namens Rob en Ineke, bedankt voor al je stukjes!

Dat Ellie nu ook thuis is, heb ik in een nieuwe topic geplaatst!

Knuffels, Jeannette
maandag 5 mei 2008 - 09:26
Jeannette1

Jeannette1

@ Hai An, ook jij heel erg bedankt voor je medeleven!!!
Ook de reacties van deze topic worden opgeslagen en bewaard.
Want wie iets bewaard, die heeft nog wat zegt men toch!

Ik heb net een nieuw topic geplaatst, onze dag kan NIET meer stuk in ieder geval!
Hopelijk kunnen Ger en ik nu inderdaad even bijkomen.
Onze zoon voelt zich ook al een stuk beter en hoort deze week de uitslag, dus nog even wachten.

Nogmaals bedankt en tot ziens, geef de kids een knuffel van ons.
Zodra ik weer kan, hoor je het wel.

Groetjes, Ger en Jeannette
maandag 5 mei 2008 - 09:42
an

An

hai jeannette
ik moest je van anouk duizend kusjes terug geven.
leuk dat je alles bewaard,als plakboek kan je het later nog eens bekijken
kom maar even bij dat heb je hard nodig jij en ger
doe maar lekker rustig aan en geniet maar van het lekkere zonnetje
maandag 5 mei 2008 - 22:14
Jeannette1

Jeannette1

Hai An, bedank Anouk maar voor die kusjes, mijn wangen zijn er helemaal rood van geworden.
Ik was mijn wangen nu dus niet meer!0027:

Maar dat plakboek is niet voor mij, maar voor mijn broer Rob.
Mijn schoonzusje Ineke kwam geregeld kijken op dit Forum en vond het zo krankzinnig fijn en lief, dat ik dacht, zij ziet het en leest het, maar Rob weet van niets.

Nu kan hij het op zijn gemak lezen als wij het hebben kunnen brengen.
Lieve groetjes, ook voor Anoek en Chantal.

Jeannette
maandag 5 mei 2008 - 22:25
an

An

ik denk dat je broer er wel blij mee is zo'n naslagwerk met allemaal opbeurende woorden,
maar hij boft ook wel he, met zo'n lieve zus en zwager.

zal het anouk morgen laten lezen en je moest de groetjes van chantal hebben die zit nog bij mij in de kamer de rest is naar bed
maandag 5 mei 2008 - 22:35

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon