menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Onze poezen

Ga naar meest recente reactie

Mariani

Tekst aangepast

Mariani

Hier enkele foto's van onze kattjes, hadden er veel meer maar, hebben er door allerlei omstandigheden heel wat verloren. Nu hebben we er nog vijf.

woensdag 30 april 2008 - 14:06
lentemode

Lentemode

Tiens, doen alle katten dat , zo tussen de kerstpakjes onder de boom gaan slapen ?
Dat is jaarlijks ook het favoriete plekje van onze Pol ...

Groetjes,
Mia
woensdag 30 april 2008 - 14:15
LauraK

LauraK

Ze zeggen wel eens: leven als God in Frankrijk, maar jouw katten kunnen er ook wat van, Mariani!
Wat liggen ze daar heerlijk op bed, in het tuinhuisje! En zo te zien woon je daar erg mooi! Mag ik
vragen in welk departement je woont? Foto's van je tuin e.d. zou ik zelf ook erg leuk vinden om te zien.

Mooi en lief stel katten bij elkaar!

Groeten van Laura.

woensdag 30 april 2008 - 14:26
Mariani

Mariani

Lentemode,

Neen, de andere spelen met de versiering en trekken alles af, maar choupette die eronder licht ook een beetje, die deugenieten !

Laurak,

Dat mag je zeggen, en wij maar werken en zij slapen en spelen ! Kwam even binnen om uit te blazen, ben jonge bomen aan het planten.

Wij wonen in de Tarn le 81, ja, het is hier heel mooi en rustig, heel klein dorpje op ongeveer 2 km.
Ok, zal ik doen maar, het zullen niet zo'n mooie zijn als die van sommige leden hier. Hebben maar een klein aparaatje en ben daar niet zo sterk in. Hadden tot nu toe foto's genomen van het aanleggen van de tuin maar hebben alles verloren op pc, hadden het eerder op cd moeten zetten.

Groetjes





woensdag 30 april 2008 - 17:56
printemps

Printemps

hallo Mariani

je moet een externe harde schijf op USB kopen
dan zet je alles dubbel
dus op de interne harde schijf van uw PC
en op de externe
CDkes worden na jaren allemaal onleesbaar,blanco,alles weg

als je dan wat voorhebt dan pomp je alles terug over
en zet je zo alles terug (dubbel)

mvg

an
woensdag 30 april 2008 - 18:10
Jose47

Jose47

Hoi Mariani,

Wat een lekker leventje hebben die poezen bij jullie, je ziet ze dromen
[afbeelding verwijderd niet-https]

De foto in de sneeuw spreekt mij het meeste aan, prachtig.

Hoi An,

Als je je foto's op een usb-stick zet is dat ook voldoende, of verdwijnt het dan ook na jaren ?

Groetjes
[afbeelding verwijderd niet-https]
woensdag 30 april 2008 - 18:20
Mariani

Mariani

printemps,

Ja zijn we van plan te kopen (externe) want hebben heel veel foto's, gelukkig zijn niet allen verloren. En ben vooral blij dat we die van onze poezen nog hebben. Wist niet dat de cd met de tijd niet meer leesbaar worden.
Dank je.



Jose47,

En veldmuizen hebben we hier in overvloed, kan die arme beestjes maar af en toe redden, onze katten zijn echte jagers.

woensdag 30 april 2008 - 18:54
Jose47

Jose47

Aha Mariani , mijn fotooke was dus heel toepasselijk....

Bye
Josée

('k ga met mijn ventje de koffers pakken, we zijn morgen voor een paar daagjes weg, fijne dagen voor iedereen)

woensdag 30 april 2008 - 21:41
Matabish

Matabish

mooie poezen Mariani,
die schatten geven zo'n gezellige warmte in huis hé!!
donderdag 1 mei 2008 - 00:46
Mariani

Mariani

Ja Matabish,

Het zijn geen ras echte, allemaal opgenomen diertjes maar, zonder hen zou ik het niet meer kubben.
donderdag 1 mei 2008 - 07:52
annd6

Annd6

Leuke foto's Mariani!
Die hebben duidelijk een goed leven
Je zegt 5 pezen....maar ik tel er wel 6 op de eerste foto!


Groetjes
Ann
donderdag 1 mei 2008 - 08:23
Mariani

Mariani

Dag annd6,

Jammer genoeg hebben we niet zolang geleden er nog eentje verloren, Hij is niet meer naar huis gekomen, door jagershonden ? Door een auto ? We hebben hier nochtans een heel grote tuin maar, ze willen toch altijd verder...

Groetjes
donderdag 1 mei 2008 - 19:01

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon