menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Kuipplanten bij Lidl.

Ga naar meest recente reactie

Tine

Tine

Vanmorgen heb ik bij Lidl 6 kuipplanten gekocht voor 1.79 euro per stuk. Er waren meerdere soorten waaronder meloenpeer, datura's, camelia's enz. Ik kwam echt opgetogen thuis. Heerlijk, vanmiddag de meesten in een pot oppotten , behalve de camelia, die gaat in de volle grond. Manlief wordt weer wanhopig, want hij moet met de zakken aarde sjouwen omdat ik dat niet mag en kan. Wat een heerlijke koninginnedag.

Tine
woensdag 30 april 2008 - 10:21
LauraK

LauraK

Hallo Tine,

Jij ook al? Ik deed er net ook wat boodschappen en kon de verleiding ook niet weerstaan...
Ik heb gekozen voor een zalmroze Datura, en heb (met pijn in mijn hart!) een Tibouchina laten staan,
vanwege plaatsgebrek in de tuin. Maar jij bent er dus al net zo blij mee als ik! En dan komt die
feeststemming vanzelf al. Gaat het trouwens wat beter met je gezondheid?

Groeten van Laura.
woensdag 30 april 2008 - 11:53
cetinel

Cetinel

hee! die hebben ze bij ons in de aldi niet,vandaag gingen er hier wel stamrozen zijn ,maar ik ben nog maar net thuis dus niet echt kunnen gaan......
woensdag 30 april 2008 - 13:24
lisa

Lisa

Hallo tine, wat heb je een geluk ik moet de zakken zelfs schouwen maar ik doe het
wel graag, jammer wij heben bij ons in de buurt geen lidl -ja eigendlijk heb ik al genoeg planten
naja ik kan zelden aan iets wat heel goed uitziet voorbij gaan .

groetjes lisa
woensdag 30 april 2008 - 13:24
printemps

Printemps

hee Cetinel

ze spreken hier over die andere voedingswinkel

mvg

an
woensdag 30 april 2008 - 17:45
cetinel

Tekst aangepast

Cetinel

hee Cetinel

ze spreken hier over die andere voedingswinkel

mvg

an


ja heb het nu pas door.......
slim hoor!
ach wat,keb eigenlijk geen plek meer maar toch,zou wel meloenpeer gewild hebben.
woensdag 30 april 2008 - 19:24
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

nog efkes geduld cetinel,
dan kan je àl de planten van den Aldi èn van de Liddle kopen [afbeelding verwijderd niet-https] om te planten, toch?
woensdag 30 april 2008 - 20:37
Tine

Tine

Ja Cetinel, als ik zie wat een ruimte je straks hebt dan kan je heel wat kwijt. Wat een mooi huis wordt dat van jullie. En straks het inrichten van de tuin, fantastisch. Soms ben ik jaloers op mensen die een nieuwe tuin hebben. Zij kunnen hun fantasieën nog kwijt. Hoewel,ik ben best tevreden met mijn kleine lapje grond. Meer kan ik lichamelijk toch niet aan en luchtkastelen bouwen is ook erg leuk.

Tine
woensdag 30 april 2008 - 22:51
cetinel

Cetinel

nog efkes geduld cetinel,
dan kan je àl de planten van den Aldi èn van de Liddle kopen [afbeelding verwijderd niet-https] om te planten, toch?


eu... dan zal ik toch wat moeten sparen om alles te kunnen kopen hoor!
woensdag 30 april 2008 - 23:10
Jose47

Jose47

Hoi tine,

Een spreuk van mijn overleden vader : meisje dromen moet je blijven hebben in het leven....


Groetjes
Josée
zaterdag 3 mei 2008 - 12:24
Tine

Tine

Datzelfde zei mijn vader ook altijd: Zolang je dromen hebt, heb je iets om naar toe te leven. Hij heeft gelijk ook. Trouwens mijn luchtkastelen zijn soms zo mooi dat ik ze probeer op papier of op doek te zetten, alleen lukt dat jammer genoeg niet zo goed.

Tine
zaterdag 3 mei 2008 - 21:24
Jose47

Jose47

Misschien kan je eens een foto plaatsen van die luchtkastelen, er zal zeker iets moois bij zijn....

Groetjes
Josée
zondag 4 mei 2008 - 09:32

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon