menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Datum hartklep-operatie bekend.

Ga naar meest recente reactie

Jeannette1

Jeannette1

Beste Forummers,

De volgende grap werd mij toegestuurd door mijn broer Rob, om te laten zien dat hij en mijn schoonzus Ineke het tot nu toe wel aan kunnen!
Zij blijven positief en dat is maar gelukkig ook!!!
De laatste berichten zijn: 16 april opname, 17 april operatie!
[afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes,
Rob en Ineke
Ger en Jeannette
woensdag 9 april 2008 - 12:03
lentemode

Lentemode

Wat fijn, Jeannette, dat er ook nog humor is zo'n spannende, lijdzame weken ...
[afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes,
Mia
woensdag 9 april 2008 - 12:14
LauraK

LauraK

En nu met zijn allen maar flink duimen dat de datum inderdaad niet meer verandert!

Fijn dat ze er ondanks alles toch zo humoristisch onder blijven.
Er wordt wel eens gezegd dat je eigen instelling de helft van de genezing betekent,
dus er is zeker hoop voor na de operatie.

Groeten van Laura.
woensdag 9 april 2008 - 15:22
Lysianthus

Lysianthus

Alléé Jeanette en Ger............... hop-hop-hop............. naar de 16de hé.................algoed dat ze er de moed inhouden en het lachen niet verleerd hebben.
Hartstikke goeie mop!![afbeelding verwijderd niet-https]

woensdag 9 april 2008 - 15:25
Jose47

Jose47

Hallo,

Van mij ook het allerbeste gewenst en ik denk als het nog eens uitgesteld wordt dat wij met z'n allen daar eens voor de deur moeten gaan zitten ....

Het is wel een goeie mop .... gelukkig dat hij er toch nog mee kan lachten .... nu op naar de 16e.... toi toi toi ....

Groetjes
Josée
woensdag 9 april 2008 - 16:06
nadine1951

Nadine1951

van mij ook het beste voor je broer ik weet wat het is want mijn broer moet ook binnen de 16 om de 17 geopereerd worden van 3 overbruggingen en het was ook al uit gestelt om dat er iets mis gegaan was bij zijn onderzoek en wachten deurt toch lang hé dat alles maar vlug achter de rug is voor iedereen
gr nadine
woensdag 9 april 2008 - 17:07
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

[afbeelding verwijderd niet-https]

@ Jeannette,

toi, toi, toi, voor je broer, dat het nu maar echt gebeurt zodat we allemaal, samen met jullie, opgelucht mogen ademhalen!!!

@ Nadine,

voor jou broer en zijn vrouwtje doe ik ook een extra gebedje hoor!!

Matabish.
woensdag 9 april 2008 - 17:23
kerstkind

Kerstkind

Hoi lieve Jeannette en Ger,

hehe, eindelijk......gaat het er dan toch van komen.
Hier hebben jullie al veel te lang tegenaan moeten hikken.

Gelukkig dat je broer en z'n vrouwtje de moed er in kunnen houden.
Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en dat deze lange, vervelende storie
snel tot het verleden mag horen.

Ik duim voor jullie.
Heel veel liefs en een dikke knuffel, José
woensdag 9 april 2008 - 18:57
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

@ Nadine,

Voor je broer en jou ook veel sterkte en geluk toegewenst in deze bijzondere zware dagen.
We duimen allemaal mee voor een goede afloop. [afbeelding verwijderd niet-https]

[afbeelding verwijderd niet-https]

woensdag 9 april 2008 - 19:29
Jose47

Jose47

Hoi Nadine,

Ook veel sterkte voor je broer en familie , dat is ook al een hele operatie, zal ook best spannend zijn.
Sterkte en de duimpjes draaien.

Josée
woensdag 9 april 2008 - 19:54
Gerbra

Gerbra

Hoi Jeannette

Fijn weer iets van je te horen.Nu gaan we er toch zeker van uit dat het doorgaat.

En anders net wat Josée zegt met zijn allen voor de deur.

Het allerbeste voor jullie allemaal alvast deze dagen.

Gaat het ook al wat beter met jullie zoon?



Ook voor de broer van Nadine en de familie het allerbeste gewenst.

GR. Lucia
woensdag 9 april 2008 - 20:30
Sarah

Sarah

nou Jeannette heel veel sterkte gewenst ook van mij en het is te hopen dat het nu allemaal wel doorgaat. Ik weet een beetje wat het is om te terug gestuurd te worden omdat het niet doorgaat.
Wim van mij die moest in augustus een paar omleidingen krijgen in zijn been, en dotteren en een paar stents. (stess alom van mijn kant tenminste) , hij was alleen maar blij dat het eindelijk na jaren ging gebeuren> (het was nu erg genoeg.......zeiden ze).

Hij moest woendags komen en donderdags om half elf zou de operatie beginnen, alles geregeld . Wij hebben een kleding winkel, dus ik samen met mijn zus in de winkel, dat moet tenslotte ook doorgaan.
Belt hij 'donderdags, de dag van de operatie om half elf op "ik kom naar de zaak, het gaat niet door"., spoed geval.Heb ik al twee dagen lopen stressen.

Gelukkig mocht hij anderhalve week later weer komen, toen is hij wel geholpen. Er is toen een omleiding in zijn buik gemaakt omdat ze er met dotteren niet doorkwamen en geen stents konden plaatsen. Operatie zou half elf beginnen, dat werd pas 12uur, operatie duurde nog 6 uur, 3uur langer dan verwachten ik maar wachten tot ik iets hoorde (ik was tenslotte in de winkel). Om 7 uur heb ik zelf gebeld en kreeg hem toen zelf aan de telefoon want hij werd net wakker. (Gelukkig)
Alles was goed gegaan maar de oorzaak was nog niet weg (niet gedotterd, geen stents, geen omleiding in zijn been.)

4 weken geleden hebben ze dan toch nog 2 stents geplaatst en gedotterd. Hij is dolblij want hij kan weer een stuk beter lopen, alleen nu begint zijn andere been moeilijk te doen. Maarja dat is van latere zorg.

Ik weet dus een beetje wat het betekent om terug gestuurd te worden zonder dat er iets is gebeurt.

En ik hoop dan ook van harte dat het deze keer echt gaat gebeuren, ook al geeft dat ook veel stress
voor de familie. Maar voor de patient is het vaak zo'n verbetering dat al die stress de moeite waard is.

Heel heel veel sterkte en groetjes
Sarah
woensdag 9 april 2008 - 22:21
rialle

Rialle

Ha ha ha !!!
Ja Jeannette, humor is oh zo belangrijk in het leven. En optimistisch zijn ook! Daar is nog nooit iemand aan gestorven hè?! Je broer komt er wel...........met zo'n instelling!
Hou jullie taai komende week!

Groetjes Rialle
donderdag 10 april 2008 - 14:43
Jeannette1

Jeannette1

@Hai Mia, gelukkig is er inderdaad nog humor genoeg en is dit een stel, wat zeker overal wel de humor van in kan zien!

@Hai Laura, zeker nemen wij allen deze hoop mee in de komende periode, want zonder hoop en/of geloof zijn wij toch nergens meer?!

@Hai Lysianthus, lachen is net als vele dingen, als je het eenmaal onder de knie hebt, verleer je het niet meer toch?!

@Hai Josée, wij houden je er wel aan hoor wat dat voor de deur gaan zitten betreft als het weer uitgesteld zou gaan worden!!!

@Lieve Nadia, ook voor jullie hopen en bidden wij dat alles goed mag verlopen!
Toevallig dat onze broers gelijkertijd geopereerd worden!
Als dat geen geluk brengt!!!
Vanaf deze plaats wensen wij jou, je broer en je familie ook héél veel kracht en sterkte in deze spannende tijd!

@Hai Matabish, vandaag om deze tijd zit de ergste spanning er voor de familie van Nadine en mijn familie gelukkig op!
Dan is het voor beide broers aansterken, genezen en vrolijk blijven!!!

@Hai José, ja lieverd, wachten duurt lang! Dit bericht is tot nu toe alweer een kleine opluchting.
Als dit lieve stel geen moed of humor had gehad, was alles veel somberder geweest.
Het gezegde is: Geloof, Hoop en Liefde, maar zullen wij er HUMOR aan toevoegen???

@Hai Lucia, mijn broer was dus niet onze enige zorg! Jammer genoeg kregen wij enkele akelige dingen tegelijkertijd te verwerken. Hierdoor had ik mijzelf en mijn website verwaarloost.
Alles heeft zijn tijd nodig, nu kom ik ook weer een beetje op de rails!

Onze zoon mag vanaf gisteren proberen halve dagen te werken. Vanmorgen is Ger even langs de zaak geweest en Ruud voelde zich al iets opgeknapt!

@Hai Sarah, gelukkig dat Wim er toch aan geholpen is. Ik kan mij de stress en opluchting achteraf wel begrijpen!
Hopelijk komt het met Wim zijn andere been ook in orde, dan zullen jullie wel héél blij zijn!
Veel sterkte en genezing gewenst!

@Hai Rialle, ja, de instelling van mijn broer en schoonzus zijn zeker positief te noemen!
Ook met de humor van dit stel zit het wel goed. Hopelijk kunnen zij dan ook weer zeer snel uitbundig lachen om vele gezellige dingen!

Nogmaals allemaal bedankt voor de belangstelling, aanmoedigingen, kaarsjes, gebedjes en warme woorden!!!

Jeannette

donderdag 10 april 2008 - 18:00
nadine1951

Nadine1951

hey allemaal bedankt voor de belangstelling en de kaarsjes dat jullie zullen branden
sorie dat ik zo laat antwoord want ik heb het nu nog maar gezien
gr nadine
ook voor jeannetje haar broer een spoedig herstel tot later
zondag 13 april 2008 - 23:46
annis

Annis

Nou ik wens Jeannette en Nadine veel sterkte met hun broers en daarna een spoedig herstel.
maandag 14 april 2008 - 10:06
Jeannette1

Jeannette1

Helaas lieve mensen, lijkt wel een nachtmerrie te worden!!!

De operatie is nu 1 dag verschoven!

Opname wordt 17 april en operatie wordt 18 april!

BLIJVEN HOPEN DUS!!!

Hopelijk gaat dit alles sneller bij Nadine!!!

Sterkte Nadine en familie!

Groetjes, Jeannette
dinsdag 15 april 2008 - 09:31
Jose47

Jose47

Hoi Jeannette en Ger en familie,

Ze stellen jullie nogal op de proef hoor, begrijpt men dan echt niet dat deze spanning ook niet goed is voor een hartpatiënt.

Nou ik wens jullie alle sterkte die er is en hoop dat het dan uiteindelijk toch door kan gaan.

Groetjes
Josée
dinsdag 15 april 2008 - 11:17
Jeannette1

Jeannette1

Ja Josée, laten wij hopen dat het dit keer echt doorgaat, je zou in staat zijn om op deze manier iemand het ziekenhuis in te slaan!!!

Ik zit de hele dag te trillen als een jongejuffershondje!!!

Nu mag er wat mij betreft echt vrijdag geopereerd worden.

Bedankt allemaal voor alle fijne wensen, ook namens mijn schoonzus en broer!!!

Groetjes, Jeannette
dinsdag 15 april 2008 - 19:44
Gerbra

Gerbra

Hallo Jeannette , Ger en fam.

We blijven aan jullie denken. Het allerbeste.

Gr.Lucia
dinsdag 15 april 2008 - 22:09
Jeannette1

Jeannette1

Dank je wel Lucia, zodra er enig nieuws is, plaats ik het op het Forum!!!

Groetjes, Jeannette
dinsdag 15 april 2008 - 22:30
nadine1951

Nadine1951

hey jeanette wat een tegenslag voor je broer altijd maar dat uitstellen is zeker niet goed voor je hart je mag je niet zenuwachtig maken en zij maken dat je zot wordt, hopelijk stellen ze het nu niet meer uit het beste voor de familie
mijn broer is binnen van deze morgen en word morgen om 8uur geopereert alé ik ga gaan slapen als ik kan slapen want als je in bed ligt denk je aan alles dada
woensdag 16 april 2008 - 23:49
corrielat

Corrielat

Laat het voor jullie een goed weekend worden,

Jeannette en Nadine en heel jullie familie, toy toy toy, ik bid voor jullie
donderdag 17 april 2008 - 00:33
Jeannette1

Jeannette1

@ Hai Nadine, voor jullie héél veel sterkte gewenst en dat jullie maar op een goed en snel herstel mogen rekenen!!!
In gedachten ben ik bij jullie!!!

@ Hai Corrielat, de gebeden hebben Nadine, mijn familie en wij wel heel hard nodig, bedankt hiervoor!!!

Heb vandaag nog niets gehoord, (GEEN bericht Goed bericht denk ik maar), dan zou morgen de operatie zijn!

Groetjes, Jeannette
donderdag 17 april 2008 - 12:39
Jose47

Jose47

@Nadine,

Veel sterkte in de eerste plaats voor je broer en voor jullie en jullie familie; hopelijk verloopt alles goed.

@Jeannette,

Ik hoop met heel mijn hart dat de operatie morgen kan doorgaan.

Er branden hier zeker voor jullie familieleden kaarsjes deze avond.


Groetjes
Josée
donderdag 17 april 2008 - 16:41
Jeannette1

Jeannette1

Hai Josée en iedereen, ik ben nog nooit zo blij geweest als iemand het ziekenhuis in moest, maar vandaag was het dan eindelijk zo ver!!!

Mijn broer ligt sinds vanmorgen in het VU Ziekenhuis in Amsterdam en wij hopen dat morgen de operatie dan ook door kan gaan en voorspoedig mag verlopen!!!

Iedereen bedankt voor de gebeden en de kaarsjes die er gebrand worden!!!

Zodra ik iets meer weet, plaats ik het op dit Forum.

@Nadine, ook voor jullie branden wij kaarsjes!!!

Groetjes, Jeannette
donderdag 17 april 2008 - 18:15
lentemode

Lentemode

[afbeelding verwijderd niet-https]

Groetjes,
Mia
donderdag 17 april 2008 - 19:41
LauraK

LauraK

Lieve Jeannette,

Ein-de-lijk goed nieuws! Wat ben ik blij met en voor jullie allemaal. Hopelijk verloopt de operatie
morgen helemaal naar wens, en kunnen we binnenkort hier lezen hoe je broer aan het opknappen is.
Ik wil je broer en schoonzus, en jullie zelf heel veel sterkte toewensen in deze spannende dagen,
en uiteraard beterschap en een voorspoedig herstel voor je broer!
Uiteraard wens ik ditzelfde voor Nadine en haar broer!

En ik had exact hetzelfde idee als Mia: een plaatje van een brandende kaars plaatsen, zonder tekst.
Alleen heb ik werkelijk geen idee hoe je aan die bewegende plaatjes komt...

Lieve groeten van Laura.
donderdag 17 april 2008 - 20:08
nadine1951

Nadine1951

hey allemaal bedankt dat je aan ons denkt de operatzie is goed verlopen schoonzus heeft al 2 keer gebeld hij heeft al een paar keer wat wakker geweest maar ze houden hem wat in slaap om geen pijn te hebben ze hebben 3 overbrugingen gedaan morgen zal alles een stuk beter gaan hopelijk dat hij een goede nacht heeft
en voor jeanette en gert ook ook veel sterkte voor je broer en schoonzus en dat alles goed mag verlopen morgen eigenlijk is het zo ver het beste en tot later
donderdag 17 april 2008 - 21:00
Gerbra

Gerbra

Hoi Jeannette en Fam.

He he eindelijk dat het nu wel door gaat. Wij wensen jullie heel veel [afbeelding verwijderd niet-https] en alvast beterschap voor je broer.

Ook voor Nadine heel veel

[afbeelding verwijderd niet-https] en beterschap voor je broer.



@ Laura bij plaatjes google staan heel veel plaatjes voor bij deze berichten te zetten.
Succes.

Gr.Lucia
donderdag 17 april 2008 - 21:04
Jeannette1

Jeannette1

Lieve Nadine, wat ben ik blij, dat jullie het achter de rug hebben!!!

Inderdaad, hopen wij met jou, dat je broer een goede nacht heeft, want rust brengt genezing!

Hopelijk heb jij morgen ook nog meer goed nieuws!

Hier lijkt het wel feest, zoveel kaarsjes branden er.

Ondanks alles hadden wij ook een beetje feest, want onze schoondochter is vandaag 40 jaar geworden.

Dit werd door omstandigheden alleen (met ons) in de vriendenkring gevierd in een klein zaaltje.

Ineens ging onze zoon op zijn knieën voor onze schoondochter en reikte haar een doosje aan, met de vraag... LIEVE ANGELIQUE, WIL JE HEEEEEEEEEEEL ALS JE BLIEFT MET MIJ TROUWEN???

Toen was het gillen geblazen, want NIEMAND had ooit verwacht, dat dit eens zou gebeuren.

Ger en ik waren om 22.30 al weer thuis, maar de rest zal wel doorgaan tot de kleine uurtjes!!!

Dus hadden wij vandaag alles mee, broer in het ziekenhuis en zoon vraagt zijn vriendin ten huwelijk!

Allemaal nogmaals bedankt voor alle kaarsjes, wij zullen vannacht best goed slapen!

Wel te rusten en wordt allemaal weer gezond wakker!

Ger en Jeannette
donderdag 17 april 2008 - 23:32
Matabish

Tekst aangepast

Matabish

@ Nadine...

ik ben toch zó blij dat het voor jou en je familie eindelijk achter de rug is en vooral dat het goed verlopen is. Ik dank de Heer daarvoor en doe nog vlug een gebedje opdat je broer een rustige nacht zou hebben. Morgen zal alles er al veel rooskleuriger uitzien!!

@ Jeannette...

het is nu al wel midden in de nacht, maar ik stuur nog vlug een gebedje naar boven voor je broer, opdat morgen alles vlot zou gaan en dat ook hij vlug mag herstellen, zodat hij weer een normaal leven mag leiden!!

Slaap lekker allemaal en Toi! Toi! Toi!

Hartelijke groetjes,
Matabish.

vrijdag 18 april 2008 - 01:18
Jose47

Tekst aangepast

Jose47

Voor beide broers

[afbeelding verwijderd niet-https]

Sterkte.

En ondanks de spanning/verdriet toch ook fijn dat er iets leuks gebeurde zoals het huwelijksaanzoek.

Josée
vrijdag 18 april 2008 - 08:15
rialle

Rialle

@ Nadine, gelukkig heeft je broer het goed doorstaan. Hopenlijk knapt hij snel op!
Ik wens jullie veel sterkte toe in deze moeilijk tijd.

@ Jeannette, wat leuk dat jullie binnenkort een bruiloft hebben! Heerlijk dat je zoon de stap heeft genomen, dat zal een echte verrassing zijn geweest zeg!
Voor jullie en jullie familie ben ik echt blij dat het vandaag dan eindelijk zover is met je broer. Ik hoop dat hij ook werkelijk geholpen wordt vandaag, en dat het niet op de laatste minuut wéér niet doorgaat!!
Heel veel sterkte gewenst, en hopenlijk krijgen wij hier straks een goed bericht van jou!!

@ Laura, ik had je een pb willen sturen maar bij jou naam staat (als enigste) geen email-knop.
Je moet maar eens kijken op "bewegende plaatjes.nl", daar staat van alles.

Groetjes Rialle
vrijdag 18 april 2008 - 09:55
LauraK

LauraK

Lieve Jeannette,

Wat een geweldig nieuws, zowel van je zoon als van je broer. Zouden nu eindelijk de zeven (maar
hopelijk veel meer!) vette jaren aangebroken zijn? Ik duim ervoor dat je broer vandaag geopereerd
wordt, en dat jullie allemaal in een blijde stemming uit kunnen gaan kijken naar de bruiloft van jullie
zoon en (a.s.) schoondochter. Ook ik wacht hier met spanning de berichten over je broer af, en hoop
dat het net zo goed zal gaan als met Nadine's broer.

@Rialle: inderdaad was ik al via Google op zoek gegaan, maar de link die jij gaf, kende ik nog niet.
Bedankt, ik ga er meteen eens even rondneuzen!

Ik wens iedereen alvast een heel goed en fijn weekend toe!
Groeten van Laura.
vrijdag 18 april 2008 - 11:39
Jeannette1

Jeannette1

Lieve mensen allemaal, Ger heeft net mijn schoonzusje aan de telefoon gehad en mijn broer Rob ligt nu op de operatietafel! hèhèhè!!!

De chirurgen zouden omstreeks 8 uur met de operatie beginnen vertelde Ineke.

Het zal een langdurige operatie worden heben ze aan mijn schoonzusje meegedeeld.

Men verwacht een operatie van om en nabij de 6 uur!

Nu dus echt bidden en hopen!!!

Hopelijk kan ik morgen goed nieuw plaatsen.

Lieve groetjes, Jeannette
vrijdag 18 april 2008 - 11:47
kerstkind

Kerstkind

Hee Jeannette en Ger,

WAT EEN GEWELDIG NIEUWS van je zoon en
schoondochter.
Net als je denkt:"Kan er nog meer bij?" doet er zich zoiets geweldigs voor!!!

Wat heerlijk voor jullie... een trouwerij in het vooruitzicht. Gefeliciteerd!!!

En als nu de operatie van je broer nog voorspoedig verloopt, zal de rust weldra
wederkeren.
Succes er mee en héééééél veel sterkte.
groetjes José
vrijdag 18 april 2008 - 14:22
corrielat

Corrielat

Jeannette en Ger,

Gelukkig heeft jullie zoon een beetje licht in de duisternis gebracht, heel erg gefeliciteerd,
Nu nog bidden en hopen dat het met jullie broer snel beter zal gaan,
laat het ons maar gauw horen!
vrijdag 18 april 2008 - 18:20
Victor44

Victor44

Jeannette en familie,wij hopen samen met alle andere forumleden dat al die narigheid voor je broer nu voorbij is.Niets heeft trouwens zoveel waarde dan je leven hé.
Van harte gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk van je zoon!
Ook aan Nadine wensen we een snelle beterschap voor haar broer![afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 18 april 2008 - 19:21
Jeannette1

Jeannette1

Beste Forummers/sters allemaal, vanmorgen zijn de chirurgen om ca. 8.00 uur met de operatie begonnen en om 14.30 uur kreeg Ineke een telefoontje van het VU, dat de operatie volgens hen goed was verlopen.

Zij zijn echter genoodzaakt om Rob minimaal 24 uur slapende te houden en mogen Ineke en de kids wel vanaf vanavond even komen kijken, maar er absoluut niet bij.

Op afstand achter glas mogen zij Rob komen bezoeken.

Zodra wij meer nieuws hebben, plaats ik het op deze topic!

Hopen, bidden en kaarsjes branden, wordt door vele van jullie en ons gedaan, hiervoor onze gemeende dank!!!

Groetjes, Jeannette
vrijdag 18 april 2008 - 19:46
rialle

Rialle

Gelukkig Jeannette, dat de operatie is doorgegaan én goed gelukt is!!
Pfffff, wel een opluchting hè?
Dan wens ik Rob een spoedig herstel toe, dat hij maar snel mag opknappen!!

Groetjes Rialle
vrijdag 18 april 2008 - 20:22
Jose47

Jose47

Hoi Jeannette en Ger,

Ik kwam toch nog vlugge effe langs om te zien of er geen nieuws was van je, en ja hoor gelukkig positief.

Het zal nog best een paar dagen spannend blijven maar jullie zijn op de goede weg.

Nog veel sterke voor jou en je familie, op naar een spoedig herstel voor je broer.

Groetjes
Josée
vrijdag 18 april 2008 - 20:38
Gerbra

Gerbra

Hoi Jeannette en fam.

Wat een goed nieuws dat je broer eindelijk is geopereerd. Nu wensen we hem [afbeelding verwijderd niet-https]

Van harte beterschap Rob en een spoedig herstel .

Ook Jeannette en Ger



[afbeelding verwijderd niet-https]
Met het aanstaande Huwelijk van jullie zoon . Fantastisch nieuws.

@Nadine Ook voor jouw broer is de operatie achter de rug gelukkig. Ook voor hem beterschap en een
spoedig herstel.

Gr. Lucia
vrijdag 18 april 2008 - 20:52
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Beste Jeanette en Ger,

Het is er dan toch van gekomen, jullie geduld werd beloond, nu nog duimen dat alles goed gegaan is en voor een spoedig herstel van je broer, ..................en daarna is het grote feest met het huwelijk van je zoon, proficiat!

[afbeelding verwijderd niet-https]

Beste Nadine,

Voor jou ook een spoedig herstel van je broer gewenst, ik ben blij dat het goed verlopen is.



vrijdag 18 april 2008 - 22:32
Matabish

Matabish

[afbeelding verwijderd niet-https]Jeannette en Nadine,

[afbeelding verwijderd niet-https]
oef! oef! oef!... eindelijk is voor jullie zelf en de ganse familie,het ergste achter de rug!!
't Werd tijd, want al dat uitstellen deed ook geen goed...maar 'T IS VOORBIJ!!!
We halen allemaal opgelucht adem en wachten nu, samen met jullie, op het volledige herstel van jullie broers.

en Jeannette, [afbeelding verwijderd niet-https] dat je zoon gaat trouwen, wat een blijdschap voor jou en Ger, GEFELICITEERD!!!

[afbeelding verwijderd niet-https] allemaal,

Matabish.
zaterdag 19 april 2008 - 00:59
Jose47

Jose47

Hoi Nadine en Jeannette,

Weer een dagje verder, ik hoop dat het voor beide 'broers' een beetje gaat, er zal wel veel pijn bij komen kijken. Maar elke dag zal het ietsjes beteren. Veel sterkte.

Josée
zaterdag 19 april 2008 - 09:57
nadine1951

Nadine1951

halo allemaal met nadine met mijn broer weer alles oke gisteren was hij al weer aan het wandelen in de gang zij mijn schoonzus vandaag zijn we eens zelf geweest en hij zag er zeer goed uit niet te geloven hoe een mens zo vlug kan herstellen nu best zo hij geeft geen pijn maar krijgt wel medikatie en dat houd ook tegen nu volgende week zal hij al weer naar huis mogen als alles oke is

dag jeannette ik hoop voor jou broer dat ook alles oké is en dat hij goed herstelt ik wens jullie dan ook veel sterkte tot ziens
nadine
zaterdag 19 april 2008 - 19:20
Jose47

Jose47

Hoi Nadine,

blij te horen dat het met je broer de goede kant op gaat, onvoorstelbaar hè na zo'n operatie dat hij nu al op de gang kan wandelen.
Sterkte.
Josée
zaterdag 19 april 2008 - 19:36
nadine1951

Nadine1951

dag jeannette en ger wat lees ik pas een huwelijk in zicht wat een nieuws das dan toch eens goed nieuws he ik lees hier dat je zoon ook heeft gesukkelt met zijn gezondheid iets van zijn been of zo ik hoop dat die elende nu voorbij is voor jullie ,blij dat het met je broer goed gaat de kaarsjes zullen geholpen hebben van iedereen
ik bedankt dan ook iedereen die aan ons bijde broers gedacht hebben blij voor de goede afloop ik zal nog wel iets laten horen waneer hij thuis is hopelijk voor wij vertrekken op reis want anders is men niet gerust ale groetjes en tot ziens
nadine
zaterdag 19 april 2008 - 19:47
corrielat

Corrielat

Jeannette en Ger en Nadine,

Na alle ellende toch een goede afloop he,
Hopenlijk is na alle pijn en zorgen weer een zonnige toekomst tegemoet te zien,
veel sterkte toegewenst

zaterdag 19 april 2008 - 20:51
Jeannette1

Tekst aangepast

Jeannette1

Lieve mensen, Rob had gisterenavond zijn ogen open en werd wakker.

De beademing mocht er ook af, dat was dus wel een opluchting voor schoonzus Ineke!!!

Helaas, kreeg Rob een beetje thee waar hij zich in verslikte iets dat zeeer pijnlijk was vertelde Ineke ons.

Vandaag zijn Ger en ik de hele dag weggeweest, dus heb nu nog geen nieuws.

Mocht ik nog iets horen, zet ik het weer hier neer.

Wel moest ik jullie ALLEMAAL heel hartelijk bedanken voor alle medeleven, kaarsjes en gebeden namens Rob en Ineke, dit doet hen heel erg veel goed en zij hebben er dan ook veel steun aan!!!

Groetjes, Jeannette
zondag 20 april 2008 - 18:13
Matabish

Matabish

fijn dat alles uiteindelijk toch weer goed komt voor iedereen!!
En wat zullen de twee geopereerden gelukkig zijn dat het achter de rug is, want 't is toch niet om mee te lachen hé!! Nog efkes doorbijten en dan zijn ze weer zo goed als nieuw en kunnen ze weldra ook meegenieten van een mooie zomer!

Lieve groeten aan allemaal,
Matabish.

zondag 20 april 2008 - 22:47
Jeannette1

Jeannette1

Beste Forummers/sters,

Het volgende stukje schreef Ineke naar mij over Rob, gelukkig kunnen wij weer vrij ademhalen, ook al zijn zij er nog niet helemaal!
Dit is dus erg goed nieuws!!!


Hoi Ger en Jeannetje,

Het gaat steeds beter met je broertje, alle slangen en infusen zijn weg en hij is al uit bed geweest,ligt nog wel op special care, misschien morgen naar zaal.

Liefs Ineke

Wel te rusten allemaal, Jeannette
zondag 20 april 2008 - 23:10
LauraK

LauraK

Hallo Jeannette,

Wat een geweldig nieuw over je broer! En dan te bedenken dat hij vrijdag pas geopereerd is, en nog
wel zo'n zware operatie ook. Heerlijk, wat zal er een zorg van jullie allemaal afvallen. Nu kan het alleen
maar de goede kant opgaan, en zo te lezen in rap tempo. Ze zeggen wel eens: een nieuwe lente, een
nieuw begin, en hier kan je dat wel heel letterlijk nemen. Ik ben heel blij voor jullie allemaal!

Lieve en warme groeten van Laura.
maandag 21 april 2008 - 08:29
Jose47

Jose47

Hoi Jeannette en Ger,

Blij te vernemen dat het met je broer de goede kant opgaat, het is en blijft toch een heel ingrijpende operatie.... toch sta je tegenwoordig versteld hoe vlug men kan herstellen van zoiets ingrijpends.

Dit is toch ook weeral een grote last die van je afvalt, want je bent er natuurlijk dag en nacht mee bezig.


Groetjes
Josée

maandag 21 april 2008 - 08:51
Jeannette1

Jeannette1

Hai Laura en Josée,

Dit is voor ons ook onbegrijpelijk, dat alles tegenwoordig zo snel gaat!!!
Uiteraard zijn wij er allemaal heel erg blij mee!

Toen Nadine vertelde, dat haar broer zo snel al veel kon, dacht ik ; dat is onbegrijpelijk, maar als je het dan zelf ervaren mag van je eigen broer, denk je weer; is de wereld dan zo veranderd???

Met de wereld bedoel ik uiteraard de geneeskunde over de hele wereld, want gelukkig helpt men elkaar daar nog overal mee.
Alls onderzoeken etc. worden aan alle medische instanties medegedeeld, op die manier werkt de hele wereld samen!

Nu maar hopen, dat het met beide broers voorspoedig mag verlopen en dat zij ook weer snel thuis verder mogen genezen (in alle rust), want telkens zo vroeg gewekt worden... IK MOET ER NIET AAN DENKEN!!!

Groetjes, Jeannette
maandag 21 april 2008 - 10:16
Sarah

Sarah

Hoi Jeannette en Nadine,

Ik ben blij te horen dat alles goed is gegaan, een heleboel stress is daarmee weg,
nu maar hopen voor een snel herstel.
Ja het is heel frappant dat alles zo snel gaat tegenwoordig, ze zijn heel kundig vind ik.
Wim kreeg op woensdag middag die bypass en mocht maandag of dinsdag naar huis,
maar hij stond op zaterdag al voor mijn neus. Nou dan weet je ook niet wat je ziet, gewoon met een taxi terug gekomen en lopen hoor.
Dus alles is mogelijk. En als ze thuis zijn is er ook een hoop geregel minder en dat is ook voor iedereen beter.

Veel eluk allebei met het herstel van de broers.

groetjes Sarah
maandag 21 april 2008 - 13:06
nadine1951

Nadine1951

hey allemaal hier alles oke ik heb pas gebeld naar mijn broer en hij gaat goed vooruit morgen nog wat onderzoeken en dan hoopt hij dat hij naar huis mag heeft de trappen moeten doen gisteren en vandaag en dat gaat redelijk goed een maal thuis moet hij hier nog naar het ziekenhuis voor zijn oeveningen
maar voor mijn schoonzus is het dan ook niet meer zo ver om te rijden

dag jeannetje en ger ik lees dat je broer ook al uit zijn bed is alles gaat toch vlug hé de dag van vandaag vroeger moest je in bed blijven en nu kan je er niet vlug genoeg uit nu de geneeskunde gaat goed vooruit
van mijn broer hebben ze de naat niet meer genaait maar dicht geplakt is dat van jou broer ook zo je kan het bijna niet zien echt een fijn naatje dat het maar vlug weer genezen is voor die twee dat ze maar weer vlug herstelt zijn dat ze gun normaal leventje terug hebben anders weet ik niets meer en dat ze maar vlug thuis zijn
gr nadine
maandag 21 april 2008 - 20:28
kerstkind

Kerstkind

@Nadine en Jeannette,

Wat een fantastisch nieuws over jullie broers.
We hopen met z'n allen op een voorspoedig herstel, zodat ook jullie weer
vrij uit kunnen ademhalen.
Wég met alle stress en wég met alle ellende.

Veel geluk gewenst!!!! José
maandag 21 april 2008 - 22:02
Gerbra

Gerbra

Hoi Nadine en Jeannette

Ik sluit me helemaal aan bij José.
Het allerbeste gewenst voor jullie allemaal[afbeelding verwijderd niet-https]

Gr. lucia
maandag 21 april 2008 - 22:24
Jeannette1

Jeannette1

@Sarah, gelukkig dat het bij jullie ook zo snel ging!
Inderdaad: Eigen haard is GOUD waard!

@Nadine, Gelukkig gaat het met jouw broer ook de goede kant uit! Zo langzamerhand, zal ook hij weer naar huis mogen en heerlijk in de schoot van je schoonzus mogen uitrusten!

Mijn broer is net als ik, erg eigenwijs! Hij ligt nu in het Waterland Ziekenhuis in Purmerend, maar mag nog NIETS alleen doen!
Toch alleen naar het toilet gegaan, dat ging gelukkig goed.
Als dit kan, kan ik mij ook eindelijk even scheren dacht Rob en ja, dat ging gelukkig ook goed.
Ja.....dan kun je toch ook wel zelf douchen???
Maar..... helaas werd Rob daar onwel en viel ongenadig op de grond!!!!!
De zusters misten hem plotseling en vonden hem op de grond in de douche!!!
Direct de artsen erbij en aan de monitor! Gelukkig was het toch nog (op een fikse bult op zijn hoofd na dan) goed afgelopen !
Artsen, zusters en Ineke erg boos uiteraard en erg geschrokken!
Voorlopig gaat en mag hij dus NIET meer ALLEEN het bed uit!!!
Rob heeft de schrik nog in de benen!!!

Maar..... voor ons kwam er wel weer iets buiten deze schrik bij, waarom ook niet?
Mijn zus is maandagavond met spoed opgenomen en geopereerd!
Onder haar arm (van de laatste borstkankeroperatie), was het heel erg ontstoken, waar zij al een poos veel pijn van had en hoge koorts! (WAAROM NIET EERDER NAAR HET ZIEKENHUIS)???
In het ziekenhuis (ook het Waterland Ziekenhuis in Purmerend), werd zij dus direct geopereerd plus veel vocht en vuil verwijderd.
Zij ligt nu nog wel met drynagebuizen en infuus, maar had gisteravond al weer veel praatjes vertelde Ineke.
Gelukkig is die schrik ook weer voorbij en voelt zij zich iets beter en prettiger!

WIE of WAT VOLGT ?????

@José, haddegegedacht!!! Maar aan alles komt een eind, dus ook aan deze ellende!
Hebben gisteren onze knip leeggemaaakt bij de firma Esveld in Boskoop, door diverse plantjes te kopen waaronder de Japanse Azalea "Red Pimpernel"!
Nu gaan wij even in de tuin werken en genieten tot ze tussen de middag weer eens bloed komen halen!
Het lijken wel Vampiertjes!!! hahahaha

@Lucia, ook jij bedankt voor je mooie plaatje, alle geschreven stukjes en plaatjes worden gekopierd en gaan in een map voor Rob.
Heeft hij iets te doen als hij weer thuis is!

Allemaal groetjes van Ger en Jeannette


donderdag 24 april 2008 - 10:45
LauraK

LauraK

Hallo Jeannette,

Wat fijn om te horen dat het de goede kant op gaat met je broer! Alleen is hij -zo te lezen!- wel een
beetje eigenwijs, en heeft hij zichzelf nogal overschat, met die nare val tot gevolg. Hopelijk luistert
hij nu beter naar wat hij wel en niet mag doen, en komt de dag dat hij weer lekker naar zijn eigen huis
toegaat met rasse schreden naderbij.

En nu weer die schrik met je zus! Is zij soms ook een type van 'het komt vanzelf, dus het gaat vanzelf
wel weer weg'? Dat is helaas niet zo, dat blijkt maar al te vaak! En er zijn ook mensen die denken dat
je een arts niet zo snel moet lastig vallen met je klachten. Fout! Artsen zijn daar juist voor, en je moet
geen risico lopen met je eigen gezondheid, zeker niet na een operatie. Hopelijk heeft ook je zus hier
een les van geleerd, en gaat ze volgende keer (die er natuurlijk hopelijk niet komt!) meteen naar het
ziekenhuis of naar haar huisarts.

Vanmorgen had ik een berichtje getypt in dit topic met de vraag hoe het nu met beide broers ging,
maar vreemd genoeg ging er iets verkeerd met het plaatsen; daarna moest ik weg, maar het antwoord
op mijn vraag heb ik dan toch gekregen. Telepathie?

Groeten van Laura.
donderdag 24 april 2008 - 12:12
Jose47

Jose47

Hoi Jeannette,

Gelukkig maar dat het weer goed afgelopen is, men zegt niet voor niets dat hij bepaalde dingen niet mag doen, maar ik begrijp het wel hoor, je wil de verpleging zo min mogelijk tot last zijn, maar hij heeft toch een zware operatie achter de rug en is toch best wat voorzichtiger.

Ik bewonder je om je positiviteit, nu weer dat met je zus dat ook gelukkig maar, goed afgelopen is, 'k ben blij te lezen dat je toch steeds, ondanks alle tegenslagen de moed er in blijft houden, je bent voor mij een echt voorbeeld Jeannette, ik kijk naar je op.

Geniet lekker van die plantjes.... hier schijnt het zonneke ook.....

Groetjes
Josée

[afbeelding verwijderd niet-https]
donderdag 24 april 2008 - 14:08
Gerbra

Gerbra

Hoi Jeannette

Ik sluit me helemaal bij Josée aan.


[afbeelding verwijderd niet-https]

Het allerbeste voor jullie hele familie.

Gr.Lucia
donderdag 24 april 2008 - 21:50
nadine1951

Nadine1951

dag jeannette en ger dit is een tijdtje geleden hoe gaat het met je broer en zus hopelijk alles oké
met mijn broer gaat het elke dag wat beter maar is nog vlug moe en ziet er wat bleekjes uit hij is vlug uitgeput hopelijk is hij weer vlug beter want als je niets meer kan doen is dat ook niet gemakkelijk anders weet ik niets meer het beste
gr nadine
zondag 4 mei 2008 - 20:46
Jose47

Jose47

Hoi Nadine,

Het zal nu eenmaal zijn tijd nodig hebben om te herstellen ..... sterkte.

Josée
maandag 5 mei 2008 - 08:20
Jeannette1

Jeannette1

@Hai Laura, eigenwijzigheid zat er al bij ons vóór de geboorte ingebakken!!!
Van mijn zus was het meer de angst, dat zij niet naar een arts durfde!
Na een hele akelige periode, is zij weer thuis!
Zie de nieuwe topic... "Onze dag kan niet meer stuk"!
Wat die telepathie betreft, dat kon het wel eens zijn denk ik!
Als ik namelijk aan iemand denk, gaat de telefoon en is het die persoon die dan belt!
Groetjes, Jeannette

@Beste Josée, kijk A.U.B. niet naar mij op!
Ik ben en blijf een eenvoudig oud wijfie, met alle onhebbelijkheden die anderen ook wel eens hebben!
Alleen heb ik niet alle aandoeningen van mijn vader geërft, maar ook gelukkig zijn positiviteit en vrolijkheid!!!
Mijn vader zei altijd: God zal er wel een bedoeling mee hebben, je kunt nu bijvoorbeeld andere mensen helpen, zolang je maar positief blijft!
Maar Josée, soms word alles ook mij wel eens teveel zoals nu.
Op het nieuwe topic kun je lezen waarom "Onze dag niet meer stuk kan".
Nogmaals bednkt voor alles!
Groetjes, Jeannette

@Hai Lucia, ook jij heel erg bedankt voor al je reacties, lieve woorden en steun!!!
Zonder jullie steun, weet ik niet of wij het allemaal gered hadden!
Lieve groetjes namens ons allemaal,
Jeannette

@Lieve Nadine, voor jou een speciale dank omdat jij ondanks jouw moeilijkheden ook met je broer, toch de kracht had om ons te steunen!
Hopelijk kanpt jouw broer ook snel op, mijn broer Rob voelt zich al prettiger maar blijft ook wel erg moe!
Neem maar eens een kijkje als je wilt bij de nieuwe topic; "Onze dag kan niet meer stuk"!
Lieve groetjes en ook nog veel sterkte!
Jeannette

maandag 5 mei 2008 - 10:17
Jeannette1

Jeannette1

Beste Forummers/sters, voor mij is deze topic nu afgesloten!

Zal dan ook niet meer reageren op deze topic!!!

Ik heb van deze topic alles gekopierd en een album voor Rob gemaakt.

Weet zeker dat hij hier hele fijne herinneringen aan heeft als hij dit album bekijkt!

Er is nog een nieuw topic gemaakt, namelijk...
"ONZE DAG KAN NIET MEER STUK"!!!

Iedereen bedankt voor alle steun, gebeden, kaarsjes, emails, mooie kaarten en reacties met of zonder plaatjes!!!

Lieve groetjes voor jullie allemaal!!!

Jeannette

maandag 5 mei 2008 - 10:37

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon