menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bezoek aan keukenhof vrijdag 2504--zond 2704

Ga naar meest recente reactie

Tortelduifjes

Tortelduifjes

Hallo,
wij zouden graag naar het keukenhof gaan het laatste weekend van april en dit eventueel combineren met een bezoekje aan amsterdam. Heeft iemand een voorstel voor een hotelleke voor 2 nachten (vrijdag 25/04 en zat 26/04) die niet te duur is???? ik ben al meer dan een uur op internet aan het zoeken maar vind niets onder de 200€ !!??? Er moet geen luxe zijn. Kamer met douche is goed. Het is tenslotte maar om te slapen................................
zondag 6 april 2008 - 21:57
Tine

Tine

Als je intypt "hotels Amsterdam en omgeving", kom je wel hotels tegen voor 99 euro voor 2 personen per nacht.Ik neem aan dat jullie met de auto komen, dan is een hotel net buiten Amsterdam het voordeligste. Amsterdam kan je dan het beste per tram bezoeken omdat het parkeren, als je al een plek kunt vinden, schreeuwend duur is.

Succes.

Tine
maandag 7 april 2008 - 00:02
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Hallo tine,

Waarom geen kamer met ontbijt, dan ben je lekker vrij en het is persoonlijker.
Tussen Amsterdam en Keukenhof zal het ook veel goedkoper zijn.
Als je het intikt in google, vind je er vast velen en anders bij de toeristische dienst van Amsterdam.
Veel succes alvast en vergeet niet veeeeeeeeeeeeeeeeele foto's te nemen van die prachtige voorjaarsbloeiers.

maandag 7 april 2008 - 09:47
Tine

Tine

Lysanthius, er werd gevraagd naar een hotelletje en ik gaf ook aan dat het buiten Amsterdam goedkoper is. Trouwens, de hotelletjes zijn vrijwel altijd inclusief ontbijt. Als ik naar Amsterdam ga, ga ik bij voorkeur met de trein omdat ik dan goedkoper uit ben en als ik met de auto ga, parkeer ik meestal bij de RAI en pak de tram naar het centrum. Het parkeren is heel moeilijk omdat de meeste parkeerplaatsen voor kort parkeren zijn en er een zeer strenge contrôle is.

Tine
maandag 7 april 2008 - 11:35
Lysianthus

Lysianthus

@ Tine,

Ik had niet goed gekeken dat jij er ook vermelding had van gemaakt.

[afbeelding verwijderd niet-https]

maar ik wist wel dat er gevraagd werd naar een hotelletje, kamer met ontbijt heb ik alleen als tweede mogelijkheid gegeven, had ik dat beter niet gedaan?
maandag 7 april 2008 - 17:00
Tine

Tine

Wel nee Lysanthius. Onze tortelduifjes hebben nu van twee kanten ongeveer hetzelfde advies gekregen. Mooier kan toch niet?

Tine
maandag 7 april 2008 - 19:27
Rita1960

Rita1960

Probeer eens te googelen op bed and breakfast of pension.
Moet altijd wat opleveren!

groetjes,

Rita
maandag 7 april 2008 - 20:14
Tortelduifjes

Tortelduifjes

Hallo iedereen, bedankt voor jullie antwoord.
99€ voor 1 nacht te slapen met ontbijt vind ik toch nog wel veel !!!
B&B zocht ik gisteren ook via google, maar vond nog niets. Of als ik al iets vond was het ook min. 75 € voor 1 nacht !!!
maandag 7 april 2008 - 20:18
Rita1960

Rita1960

Christa,

jeugdherberg??

groet,
Rita
maandag 7 april 2008 - 20:34
annis

Tekst aangepast

Annis

Kijk eens bij weekendje weg daar hebben ze ook wel vaker goedkopere hotels.

http://www.weekendjeweg.nl/

Wij maken hier ook vaker gebruik van.
dinsdag 8 april 2008 - 16:12
Tine

Tine

Als je Bed and breakfast omgeving Amsterdam opzoekt,vind je heel veel, ook dubbele kamers voor 45 euro.

Tine
dinsdag 8 april 2008 - 16:23

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon